Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.»
Очікувана вартість
10 593 699,00 UAH
UA-2021-10-06-006909-b 3aa525e5d0e54aeda93bf546677a3dfd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анжела Булавіна

+30675501033 zakupku.kst@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Приватне акціонерне товариство "Київспецтранс"
Код ЄДРПОУ: 02772037
Вебсайт: http://kst.in.ua/
Місцезнаходження: 04208, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Правди, буд. 85
Контактна особа: Анжела Булавіна
+30675501033
zakupku.kst@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 29 листопада 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 грудня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 грудня 2021 18:00
Початок аукціону: 10 грудня 2021 12:05
Очікувана вартість: 10 593 699,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 968,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів /інформації передбачених п. 6 розділу ІІІ тендерної документації, трудових книжок та документів про освіту працівників учасника, які можуть бути складені української та/або російською мовами.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04208, Україна, м. Київ, Київ, проспект Правди, 85
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату Виконавцю по факту виконання робіт, протягом 30 календарних днів з моменту підписання Сторонами акту прийому-передачі виконаних робіт (наданих послуг ) по кожній стадії п. 1.3. Договору, шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Сума існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Характер існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 06 жовтня 2021 13:13

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

29 листопада 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 14:56
ТД нова ред ПКД Рекультивація 29.11.docx
29 листопада 2021 14:56
ТД_перелік змін_29.11.docx
19 листопада 2021 10:19
ТД_перелік змін_19_11.docx
19 листопада 2021 10:19
ТД нова ред ПКД Рекультивація 19_11.docx
09 листопада 2021 09:22
ТД_перелік змін_09_11.docx
09 листопада 2021 09:22
ТД нова ред ПКД Рекультивація 09_11.docx
27 жовтня 2021 09:27
ТД нова ред ПКД Рекультивація 27.10.docx
27 жовтня 2021 09:27
ТД_перелік змін_27.10.2021.docx
13 жовтня 2021 10:51
ТД нова ред ПКД Рекультивація.docx
13 жовтня 2021 10:51
ТД_перелік змін_13.10.2021.docx
06 жовтня 2021 13:13
ТД ПКД Рекультивація ділянки_06102021.docx
29 листопада 2021 14:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 листопада 2021 10:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2021 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 жовтня 2021 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 жовтня 2021 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 жовтня 2021 13:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 листопада 2021 14:56
ТД нова ред ПКД Рекультивація 29.11.docx
29 листопада 2021 14:56
ТД_перелік змін_29.11.docx
19 листопада 2021 10:19
ТД_перелік змін_19_11.docx
19 листопада 2021 10:19
ТД нова ред ПКД Рекультивація 19_11.docx
09 листопада 2021 09:22
ТД_перелік змін_09_11.docx
09 листопада 2021 09:22
ТД нова ред ПКД Рекультивація 09_11.docx
27 жовтня 2021 09:27
ТД нова ред ПКД Рекультивація 27.10.docx
27 жовтня 2021 09:27
ТД_перелік змін_27.10.2021.docx
13 жовтня 2021 10:51
ТД нова ред ПКД Рекультивація.docx
13 жовтня 2021 10:51
ТД_перелік змін_13.10.2021.docx
06 жовтня 2021 13:13
ТД ПКД Рекультивація ділянки_06102021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Працівники
Дата подання: 08 жовтня 2021 16:44
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 11:29
Просимо надати уточнення чи має бути - інженер з охорони праці (будівництво) сертифікованим працівником. Якщо так, то просимо надати пояснення на якій підставі Замовником було включено зазначеного працівника, враховуючи що предмет закупівлі визначено як проектно-кошторисні роботи?
Відповідь: Сертифікація інженерів з охорони праці (будівництво) не передбачена законодавством. Відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації, документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу з посиланням на відповідні нормативно-правові акти або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації, з посиланням на відповідні нормативно-правові акти.
Останні 3 роки.
Дата подання: 08 жовтня 2021 16:49
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 11:34
п. 3 Додатку №2 встановлено Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання проектно-кошторисної документації об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС 3 за останні 3 роки.. Відповідно просимо роз`яснити часовий проміжок "останні 3 роки", а саме які роки входять в даний період?
Відповідь: До тендерної документації будуть внесені зміни та у пп.3.1. п.3 Додатку № 2 Тендерної документації буде видалено словосполучення «за останні 3 роки"
Геодезичне обладнання
Дата подання: 08 жовтня 2021 16:56
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 13:10
- геодезичні інструменти, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних вишукувань М 1:500, та повинні забезпечувати точність вимірювань до 3 см планового положення та 5 см висотного положення, які повинні бути повіреними на момент подачі тендерної пропозиції. Просимо уточнити чи достатнім буде надання геодезичний GPS приймача із зазначеними характеристиками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тільки GPS приймача не достатньо, оскільки на території полігону є ділянки з заростями лісу та високим чагарником, який унеможливлює прийом GPS приймачем сигналів від супутників або на яких неможливо пересування геодезиста з віхою, тому потрібні ще інші геодезичні прилади, які дозволили б визначити координати та позначки земної поверхні в режимі без відбивача (тобто немає необхідності пересування спеціаліста по недоступних ділянках)
Аналогічний договір
Дата подання: 08 жовтня 2021 16:59
Дата відповіді: 12 жовтня 2021 11:41
Тендерна документація визначає вимоги до аналогічного договору: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання проектно-кошторисної документації об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС 3 за останні 3 роки. Просимо роз`яснити чи може учасник надати у якості аналогічного договір на коригування проектно-кошторисної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання проектно-кошторисної документації об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС 3. Договір на коригування проектно-кошторисної документації не є аналогічним договором.
Огляд
Дата подання: 08 жовтня 2021 17:00
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 09:35
Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації, а також отримати інформацію, яка може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції та укладання договору. Витрати на відвідування об'єкту учасник несе за власні кошти. При цьому, замовник не несе відповідальності за будь-які майнові та немайнові ризики, пов’язані з ознайомлювальною поїздкою. Адреса об’єкту: Полігон твердих побутових відходів № 5, с. Підгірці, Обухівський район, Київська область. Шановний Замовник, уточніть чи є даний огляд обов`язковий ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Огляд об'єкта не є обовязковим.
Додаткова інформація для визначення кошторисної вартості робіт
Дата подання: 30 жовтня 2021 17:36
Дата відповіді: 03 листопада 2021 15:31
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник передбачає надання: «Кошторисної документації* у складі: - договірної ціни; - зведеного кошторисного розрахунку вартості проектно - вишукувальних робіт; - Кошториси на проектно-вишукувальні роботи; - Калькуляції та розрахунки інших витрат (у разі необхідності);» Для можливості коректного обрахунку вищезазначених кошторисів та забезпечення можливості надання даних документів у складі пропозиції, просимо надати відповіді на ряд наступних питань: 1. Яка довжина влаштування укосів на карті (м/км)? 2. Яка довжина огорожі по всьому периметру полігону (м/км)? 3. «Передбачити благоустрій території». Мається на увазі ділянки №2 або всього полігону? 4. Просимо надати технічні характеристики будівлі охорони (площа, об’єм, поверховість). 5. «Виконати роботи за вимогами МЧС.» Просимо роз’яснити склад робіт. 6. Просимо надати технічні характеристики будівлі центрального пульта оператора системи очисних споруд та будівлі пультової (площа, об’єм, поверховість). 7. Яка кількість колодязів дощової каналізації другої ділянки? 8. Просимо роз`яснити чи може учасник для формування кошторисної вартості закупівлі використовувати об’єкт аналог на рекультивацію полігону стадії ТЕО.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 6 розділу З Тендерної документації, зокрема, Учасник має право відвідати та оглянути об'єкт та дільницю, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації. Адреса об’єкту: Полігон твердих побутових відходів № 5, с. Підгірці, Обухівський район, Київська область. Що стосується питання № 8, то спосіб формування кошторисної вартості закупівлі це є вибір учасника, але він повинен відповідати вимогам тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-04-30-000017 ● 987a0076ed7f4d4a9f0d9a4c54ce8632
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2024 12:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

30.04.2024 № 103
Київ

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.

Перший заступник начальника Олександр СОМИК

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9 UA-2021-10-06-006909-b 06.10.2021
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-04-30 15:51:13

Запит про надання інформації

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону твердих побутових відходів №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки № 2.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-06-006909-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.

1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати документальне підтвердження виникнення об’єктивних обставин, що спричинили продовження дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань за договором.

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідома неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року Сторонами 13.05.2024 була підписана додаткова угода № 3 про припинення зобовязань за договором.

2024-05-13 13:22:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 23 травня 2024

Порушення виявлено

  1. Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
  2. Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині внесення змін до договору про закупівлю (укладання додаткових угод) • усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.corruptionFailureDocuments • усунуто

-

2024-05-13 16:05:30

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 грудня 2021 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва" 10 441 436,53
UAH з ПДВ
10 388 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна" 10 569 836,00
UAH з ПДВ
10 441 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

23 грудня 2021 10:53
Електронний підпис
23 грудня 2021 10:51
Довідка_ст.17.pdf
23 грудня 2021 10:51
Dovidka_21335519930290512160.pdf.p7s
23 грудня 2021 10:51
Dovidka_21335519930290512160.pdf
22 грудня 2021 11:01
Електронний підпис
21 грудня 2021 16:25
Електронний підпис
21 грудня 2021 16:24
Довідка_обладнання.pdf
21 грудня 2021 16:24
Відгук.pdf
09 грудня 2021 16:34
Електронний підпис
09 грудня 2021 10:01
Електронний підпис
09 грудня 2021 10:01
7_договір.pdf
09 грудня 2021 10:01
3_ст17.pdf
09 грудня 2021 10:01
5_Статут.pdf
09 грудня 2021 10:01
1_Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2021 10:01
2_кваліфікаційні_штати.pdf
09 грудня 2021 10:01
6_повноваження.pdf

Публічні документи

09 грудня 2021 14:13
Електронний підпис
09 грудня 2021 14:11
Аналогічні договори.pdf
09 грудня 2021 14:11
Гарантійний лист ГВЦ.pdf
09 грудня 2021 14:11
Довідка ГВЦ.pdf
09 грудня 2021 14:11
Скан дипломів.pdf
09 грудня 2021 14:11
ПРОЕКТ договору.pdf
09 грудня 2021 14:11
АВК-5_0001.pdf
09 грудня 2021 14:11
Сертифікати експертів.pdf
09 грудня 2021 14:11
Довідка право підпису.pdf
09 грудня 2021 14:11
Наказ 892 МТБ.pdf
09 грудня 2021 14:11
Довідка ст.17 (Додаток 3).pdf
09 грудня 2021 14:11
Тендерна пропозиція.pdf
09 грудня 2021 14:11
Дипломи Боднар.pdf
09 грудня 2021 14:11
Договір 03_ПР-2018_36-18_0001.pdf
09 грудня 2021 14:11
Довідка субпідрядники.pdf
09 грудня 2021 14:11
Договір 9-148-2020_Договір.pdf
09 грудня 2021 14:11
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
09 грудня 2021 14:11
Статут 2020.pdf
09 грудня 2021 14:11
ОСВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Державне підприємство "Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М.П.Шульгіна"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва"
#38283024
Переможець 10 388 400,00
UAH з ПДВ
22 грудня 2021 14:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 грудня 2021 13:39

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації оборотно-сальдові відомості, надані в тендерній пропозиції в якості підтвердження знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника, не підтверджують в повному обсязі комп’ютери (системні блоки), інформація про які вказана у п.7 згідно детального опису/технічних характеристик Довідки про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовленої згідно форми Додатку 8 тендерної документації. Так, в п.7 Довідки про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення вказано 18 одиниць комп’ютерів (системних блоків) на базі процесорів Celeron 600, Celeron 700, i5, Pentium 166, Pentium 4-3. Оборотно-сальдові відомості містять дані щодо 16 одиниць вказаних комп’ютерів (системних блоків). 1.2. У порушення вимог п.1.1 Додатку 2 Тендерної документації оборотно-сальдові відомості, надані в тендерній пропозиції в якості підтвердження знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника, не містять інформації про сканер Mustek A4 в кількості 2-х одиниць, інформація про які вказана у п.12 Довідки про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення. 1.3. У порушення вимог п.3.1 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції Відомості про виконання аналогічних договорів (не менше двох) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації містять наступні невідповідності: 1.3.1. Інформація про аналогічний договір, вказаний у п.1 Відомостей: - колонка 2 – не містить інформації про телефони замовника; - колонка 3 – найменування предмета закупівлі згідно аналогічного договору не відповідає назві предмету закупівлі згідно Додаткової угоди №4. 1.3.2. Інформація про аналогічний договір, вказаний у п.3 Відомостей: - колонка 5 - вартість аналогічного договору, зазначена у відомостях, не відповідає фактичній вартості виконаного договору згідно документів, наданих у складі тендерної пропозиції. 1.4. У порушення вимог п.3.2 Додатку 2 Тендерної документації надані у складі тендерної пропозиції відгуки про виконання учасником аналогічних договорів від замовників по договорам, інформація про які вказана у пп.1, 2 Відомостей про виконання аналогічних договорів (не менше двох) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, не містять інформації про дати аналогічних договорів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.1.1 Додатку 2 до Тендерної документації: «1.1. Довідку про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовлену згідно форми Додатку 8 тендерної документації, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання, інструменти та ліцензійне програмне забезпечення, необхідні для виконання робіт, які є предметом даної закупівлі. В довідці повинні бути обов’язково зазначені: - геодезичні інструменти, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних вишукувань М 1:500, та повинні забезпечувати точність вимірювань до 3 см планового положення та 5 см висотного положення, які повинні бути повіреними на момент подачі тендерної пропозиції. - комп’ютерна техніка і програмне забезпечення, які застосовуються для виконання топографо-геодезичних вишукувань М 1:500 і повинні забезпечувати автоматизацію процесів обробки даних, отримання геодезичних, топографічних і картографічних матеріалів та даних у паперовому та електронному вигляді та бути ліцензовані на момент подачі тендерної пропозиції; - атестована за ISO/IEC17025:2017 лабораторія, яка має право здійснювати випробування ґрунтів. Наявність кожної позиції, що зазначена у Довідці, підтверджується: - оборотно-сальдовою відомістю (складеною/сформованою не раніше дати оприлюднення оголошення про заплановану закупівлю (оборотно-сальдова відомість обов’язково повинна мати дату складання/формування) знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника; - у разі оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) – чинними договорами оренди (лізингу, послуг, суборенди, тощо) зазначеного обладнання, що містять підпис і печатку Учасника та контрагента за договором. Надані Учасником договори (лізингу, послуг, суборенди, тощо) повинні діяти не менше строку виконання робіт, а у разі менше, то Учасник додатково надає лист про те, що такий договір буде продовжено.». 2.2. П.3.1 Додатку 2 до Тендерної документації: «3.1. Відомості про виконання аналогічних договорів (не менше двох) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має відповідний досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Аналогічним(и) договором(ами) є договір(ори) на виконання проектно-кошторисної документації об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС 3.». 2.3. П.3.2 Додатку 2 до Тендерної документації: «3.2. Для підтвердження виконання аналогічних договорів учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копії договорів, що вказані у формі, підготовленій згідно з Додатком 6 Тендерної документації, відгуки про виконання учасником аналогічних договорів від замовників та копії позитивних експертних висновків. Відгук повинен містити інформацію про назву предмету закупівлі (договору), реквізити договору та його належне виконання учасником.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - оборотно-сальдові відомості, які будуть в повному обсязі підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника, інформація про які вказана у п.7 згідно детального опису/технічних характеристик Довідки про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовленої згідно форми Додатку 8 тендерної документації, або скориговану Довідку про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовлену згідно форми Додатку 8 тендерної документації, дані п.7 якої будуть узгоджуватися з даними оборотно-сальдових відомостей. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - оборотно-сальдові відомості, які будуть в повному обсязі підтверджувати знаходження основних засобів на балансі підприємства учасника, інформація про які вказана у п.12 Довідки про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовленої згідно форми Додатку 8 тендерної документації, або скориговану Довідку про наявність обладнання, інструментів та ліцензійного програмного забезпечення, підготовлену згідно форми Додатку 8 тендерної документації, дані п.12 якої будуть узгоджуватися з даними оборотно-сальдових відомостей. 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - Відомості про виконання аналогічних договорів (не менше двох) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні містити повну і достовірну інформацію щодо аналогічних договорів, інформація про які вказана у п.1 та п.3 Відомостей. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей - відгуки про виконання учасником аналогічних договорів від замовників по договорам, інформація про які вказана у пп.1, 2 Відомостей про виконання аналогічних договорів (не менше двох) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні містити інформацію про дати аналогічних договорів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2021 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Науково-дослідний інститут будівельного виробництва"
#38283024
10 388 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 травня 2024 13:18
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2024 13:15
ДУ№3 від 13.05.2024 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf зміни до договору
13 травня 2024 09:29
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 14:53
ДУ № 2 від 29.12.2023 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:54
ДУ № 1 від 30.12.2022 до Дог № 176-21 від 02.01.2022.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 10:22
Договір № 176_21 від 02.01.2022.pdf укладений
04 січня 2022 10:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2022 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №2» станом на «30» грудня 2022 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.2 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: – у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); – залишок бюджетних зобов’язань за договором становитиме 10 388 400,00 (Десять мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 731 400,00 (Один мільйон сімсот тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок), після затвердження планових показників відповідно до Бюджету м.Києва на 2023 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021– 2023 роки.» 2. У зв’язку із агресією російської федерації проти України та запровадженням 24.02.2022 року на території України воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 року №64/2022 (зі змінами), відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 року, відповідно до календарного плану робіт (з урахуванням виконання розділу ОВД та здійснення експертизи проекту).» 3. Сторони погодилися внести зміни до п.13.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2023, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Сторони домовилися викласти Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) у новій редакції. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника внести зміни до Розділу 16 Договору та викласти його у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 176-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із закінченням 2023 бюджетного року, відповідно до затверджених обсягів фінансування капітальних видатків Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки по об’єкту «Реконструкція та технічне переоснащення полігону ТПВ №5 в с. Підгірці Обухівського району Київської області. Рекультивація ділянки №2» станом на «29» грудня 2023 р., в порядку та на умовах, визначених Договором, Сторони домовилися змінити п.5.2 Розділу 5 Договору та викласти його наступним чином: «5.2. Бюджетні зобов’язання Замовника за даним Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань і надходження коштів на рахунок Замовника, а саме: - у 2022 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); - у 2023 році відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021–2023 роки, затвердженої рішенням Київської міської ради від 24.12.2020 р. №23/23, бюджетні зобов’язання становили 0,00 (Нуль гривень 00 копійок), у т.ч. ПДВ 20% – 0,00 (Нуль гривень 00 копійок); - залишок бюджетних зобов’язань за договором становитиме 10 388 400,00 (Десять мільйонів триста вісімдесят вісім тисяч чотириста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 20 % – 1 731 400,00 (Один мільйон сімсот тридцять одна тисяча чотириста гривень 00 копійок), після затвердження планових показників відповідно до Бюджету м. Києва на 2024 рік та Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024 – 2026 роки.» 2. У зв’язку із відсутністю фінансування Сторони дійшли згоди внести зміни до п.3.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024 року, відповідно до календарного плану робіт (з урахуванням виконання розділу ОВД та здійснення експертизи проекту).» 3. Сторони погодилися внести зміни до п.13.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «13.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором.» 4. Сторони домовилися викласти Додаток 2 (Календарний план виконання робіт) у новій редакції. 5. У зв’язку зі зміною банківських реквізитів Замовника
Номер договору про закупівлю: 176-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року Сторони дійшли згоди про наступне: 1. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками за Договором. 2. Станом на момент підписання даної Угоди Виконавцем було виконано зобов’язань за Договором на суму 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.), Замовником було виконано зобов’язань за Договором на суму 0,00 грн. (нуль грн. 00 коп.).
Номер договору про закупівлю: 176-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 січня 2022 — 13 травня 2024
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На виконання Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-06-006909-b від 08.05.2024 року