Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015: 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Інкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією охолодження, інкубатор (термостат) сухоповітряний, інкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією СО2 (код НК 024-2019: 35482 Інкубатор лабораторний аеробний); Ламінарний бокс (20653 Бокс біологічної безпеки класу II), Аквадистилятор (40478 Система дисталіційного очищення води)
DK 021: 2015: 33190000-8 Medical equipment and medical devices are different Incubator (thermostat) dry air with cooling function, incubator (thermostat) dry air, dry air, incubator (thermostat) dry air with CO2 function (Cod NK 024:2019: 35482 Aerobic laboratory incubator); Laminar boxing (20653 - Class-II biological safety cabinet); Aquadistillator (40478-Distillation water purification system)
DK 021: 2015: 33190000-8 Medical equipment and medical devices are different Incubator (thermostat) dry air with cooling function, incubator (thermostat) dry air, dry air, incubator (thermostat) dry air with CO2 function (Cod NK 024:2019: 35482 Aerobic laboratory incubator); Laminar boxing (20653 - Class-II biological safety cabinet); Aquadistillator (40478-Distillation water purification system)
Очікувана вартість
1 342 620,00 UAH
UA-2021-10-06-002944-c ● 16142e96d951437193932d8ac376adec
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна , м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Контактна особа: |
Каліущенко Дмитро Миколайович +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | National cancer institute |
National ID: | 02011976 |
Contact point: |
Kaliushchenko Dmitry Nikolaevich +380442597057 zakupkipremium1@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 19:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 342 620,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 06 жовтня 2021 19:42 |
Enquiries until: | 27 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 06 листопада 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 1 342 620 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Scope of the procurement
Тендерна документація
26 жовтня 2021 14:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 14:03 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx | |
26 жовтня 2021 14:03 |
ТД_ОБЛАДНАННЯ_ЗI_ЗМIНАМИ.doc | |
06 жовтня 2021 19:43 |
Додаток_3_-_Договiр.doc |
26 жовтня 2021 14:10 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2021 14:03 |
Перелiк_змiн__що_вносят_ся.docx
|
|||
26 жовтня 2021 14:03 |
ТД_ОБЛАДНАННЯ_ЗI_ЗМIНАМИ.doc
|
|||
06 жовтня 2021 19:43 |
Додаток_3_-_Договiр.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-06-002944-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ВЛАСОВ ІГОР ВОЛОДИМИРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3325102679
Дата подання: 19 жовтня 2021 09:51
Вимога
За результатом перевірки на вебпорталі Центрального засвідчувального органу наданого Замовником електронного підпису було
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Розгорнути
Згорнути
встановлено, що тип підпису «удосконалений». Тобто, Замовником не накладено кваліфікований електронний підпис. Однак, відповідно до пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського
господарства України від 11.06.2020 року № 1082 (далі – Порядку № 1082), розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється
замовником/ЦЗО/учасником/постачальником/органом оскарження/органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених
адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце
замовника/ЦЗО/учасника/постачальника/органу оскарження/органів державного фінансового контролю.
Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається КВАЛІФІКОВАНИЙ електронний підпис
посадової особи. Отже, Замовником порушено пункт 3 Порядку № 1082. Враховуючи вищенаведене, вимагаємо відмінити закупівлю у зв"язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. У протилежному випадку ми змушені будемо звернутися до відповідних органів фінансового контролю
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 жовтня 2021 18:36
Доброго дня шановний учаснику. Ваше вимога уважно розглянута та буде врахована при подальшому проведенні процедури закупівлі. Дякуємо за звернення.
Номер вимоги: UA-2021-10-06-002944-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП "Сірченко Артур Владиславович", Код ЄДРПОУ:3506111213
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:13
Вимога
Шановний Замовнику! Використовуючи відкритість та доступність системи електронних публічних закупівель ProZorro, зловмисники вже неодноразово застосовували персональні дані Учасників електронних публічних закупівель (особливо копії паспорту та картки платника податків), в різного роду шахрайствах. При завантаженні документів у систему, Учасники закупівель в ProZorro можуть використовувати водяні знаки але всі ключові дані документів при цьому добре видно, чим користуються шахраї, і що не дозволяє повністю захистити персональні дані підприємців від несанкціонованого використання та шахрайства. Команда ProZorro, занепокоєна запитом Замовниками БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ персональних даних учасників публічних закупівель, вже розглядала цю тему на своєму офіційному сайті та давала рекомендації (https://prozorro.gov.ua/news/prozorro-rekomenduye-biznesu-vidstoyuvati-pravo-na-obgruntovanij-zapit-personalnih-danih). Додаткового повідомляємо, що подаючи документи для участі в тендерної закупівлі, Учасник фізична особа чи фізична особа-підприємець підписує їх особистим кваліфікованим електронним підписом (КЕП), який він теж отримує лише особисто, підтверджуючи свої персональні данні (в т.ч. паспорт та картку платника податків). Враховуючи вищевикладене, і запобігаючи потраплянню БЕЗ ОСОБЛИВОЇ ПОТРЕБИ вищевказаних документів з персональними даними Учасників у відкритий доступ системи ProZorro та їх можливому неправомірному використанню, просимо Вас виключити з тендерної документації Замовника вимогу про надання Учасниками - фізичними особами-підприємцями, копії паспорту та картки платника податків.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
22 жовтня 2021 18:36
Відповідно до абзацу другого частини другої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Отже, вказаний пункт Тендерної документації не є дискримінаційним. У випадку неможливості виконати таку вимогу тендерної документації, Ви маєте можливість подати у складі тендерної пропозиції відповідний лист-роз’яснення.
Номер вимоги: UA-2021-10-06-002944-c.a3
Статус:
Відхилено
Учасник: ФОП Яцинюк Анатолій Васильович, Код ЄДРПОУ:2473915450
Дата подання: 21 жовтня 2021 19:09
Вимога
Шановний Замовнику!
Ознайомившись з вимогами тендерної документації встановлено, що її положення містять дискримінаційний характер, що порушують права потенційних учасників процедури закупiвлi, оскільки унеможливлюють участь у даній процедурі закупівлі та суперечать приписам п. 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що нормою п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з зазначеним звертаємося до Замовника з вимогою про внесення змін у поточну редакцію тендерної документації.
Детальне описання дискримінаційних вимог та запропоновані зміни надано у доданому файлі.
Розгорнути
Згорнути
Ознайомившись з вимогами тендерної документації встановлено, що її положення містять дискримінаційний характер, що порушують права потенційних учасників процедури закупiвлi, оскільки унеможливлюють участь у даній процедурі закупівлі та суперечать приписам п. 4 ч. 1 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нагадуємо, що нормою п. 4 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У зв’язку з зазначеним звертаємося до Замовника з вимогою про внесення змін у поточну редакцію тендерної документації.
Детальне описання дискримінаційних вимог та запропоновані зміни надано у доданому файлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 жовтня 2021 14:11
Шановний Учасник, запропоновані Вами зміни направлені на погіршення технічних параметрів заявленого обладнання, тому є не припустимі.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | нкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією охолодження, інкубатор (термостат) сухоповітряний, інкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією СО2 (код НК 024-2019: 35482 Інкубатор лабораторний аеробний) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 854 510,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 4 272,55 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної безвідкличної банківської гарантії (надалі – Гарантія), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Учасник оформлює Гарантію в банку, який повинен мати ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Електронна банківська гарантія повинна бути чинною. Гарантія набирає чинності з дати початку строку її дії, яка не може бути пізнішою ніж дата закінчення строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути чинною строком не менше дев’яносто днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен відповідати строку дії тендерної пропозиції). Дата видачі Гарантії не є датою набрання нею чинності, якщо в тексті не зазначено інакше. У разі, якщо електронна банківська гарантія містить посилання на договір/тощо, у складі тендерної пропозиції надається копія договору у повному обсязі/тощо. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та наказу Мінекономіки України від 14.12.2020 № 2628. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП (електронним цифровим підписом) або КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Лот 1 – 25 635,30 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківськa гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Відповідно до частини першої статті 547 Цивільного кодексу України (далі – Кодекс) правочин щодо забезпечення виконання зобов’язання вчиняється у письмовій формі. Згідно з частиною першою статті 207 Кодексу правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафiксований, зокрема в одному або кiлькох документах (у тому числі електронних). Частиною другою статті 207 Кодексу передбачено, що правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо воля сторін виражена за допомогою, зокрема електронного засобу зв’язку. Банківська гарантія подається учасниками у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Подання, отримання банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. При цьому учасник надає у тендерній пропозиції копію ліцензії НБУ на право здійснення банківських операцій банком, що надає банківську гарантію Учаснику. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний підпис особи, яка підписала гарантію, та електронну печатку банка-гаранта. Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25635.3 UAH |
Title: Incubator (thermostat) dry air with cooling function, incubator (thermostat) dry air, dry air, incubator (thermostat) dry air with CO2 function (Cod NK 024:2019: 35482 Aerobic laboratory incubator)
Current status: Complete
Estimated total value: 854 510,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 4 272,55 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 15 листопада 2021 15:18
Auction planned date: 15 листопада 2021 15:18
Закінчення: 15 листопада 2021 15:41
Позиції
1 шт
Інкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією охолодження
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35482 — Інкубатор лабораторний аеробний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
Incubator (thermostat) dry air with cooling function
CPV: 33190000-8
5 шт
Інкубатор (термостат) сухоповітряний
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35482 — Інкубатор лабораторний аеробний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
incubator (thermostat) dry air
CPV: 33190000-8
1 шт
Інкубатор (термостат) сухоповітряний з функцією СО2
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35482 — Інкубатор лабораторний аеробний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03022, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ломоносова, будинок 33/43
Дата доставки:
28 грудня 2021
incubator (thermostat) dry air with CO2 function
CPV: 33190000-8
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Аванс | 10 | Робочі | 70 | |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 30 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 08 листопада 2021
Найменування: | Державна установа "Національний інститут раку" |
Код ЄДРПОУ: | 02011976 |
Місцезнаходження: | 03022, Україна, м. Київ обл., Київ, ВУЛИЦЯ ЛОМОНОСОВА, будинок 33/43 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" |
853 800,00
UAH з ПДВ
|
853 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІОРЕ-М" |
854 450,00
UAH з ПДВ
|
854 450,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ГЛОБАЛМЕДГРУП" #39087100 |
Переможець |
853 800,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 19:26
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2022 19:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 19:17
|
366.pdf | укладений |
06 грудня 2021 19:16
|