Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцтовари (ДК 021:2015-30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2021-10-06-001105-b 8530d16e60194e3ab53b426ac0359243
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Белозьорова Оксана Петрівна

+380973809425 pbinternat@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Полонський будинок-інтернат для громадян похилого віку та осіб з інвалідністю
Код ЄДРПОУ: 21326846
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., Полонне, Лесі Українки, 199а
Контактна особа: Белозьорова Оксана Петрівна
+380973809425
pbinternat@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 пачка
Ціна за одиницю: 110UAH без ПДВ
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 199а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1 пачка
Ціна за одиницю: 50UAH без ПДВ
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30500, Україна, Хмельницька область, м. Полонне, вул. Лесі Українки, 199а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 06 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Покупцем як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Покупець зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

06 жовтня 2021 09:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Тарабан Володимир Миколайович
#2511013997
Переможець 5 000,00
UAH
06 жовтня 2021 09:36

Документи

06 жовтня 2021 09:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:26
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 09:40
договір Тарабан.pdf укладений
06 жовтня 2021 09:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папір офісний 45 пачка 110,00
UAH
Файли 1 пачка 50,00
UAH

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 жовтня 2021 09:53
5 000,00 UAH UA938201720344240003000028268
Полонський буд.-інт. для гр .пох.в.
UA983154050000026005525061001
ФОП Тарабан Володимир Миколайович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 000,00
UAH