Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УСТИНІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43954244 |
Місцезнаходження: | 28600, Україна , Кіровоградська обл., селище міського типу Устинівка, вул.Ювілейна, будинок 6 |
Контактна особа: |
Горобець В'ячеслав Станіславович 380523941008 viddil_osms_ustynivska@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 жовтня 2021 09:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 25 жовтня 2021 11:32 |
Очікувана вартість: | 1 255 593,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 555,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 1 130 033 грн Субвенція з державного бюджету на реалізацію програми "Спроможна школа для кращих результатів" 125 560 грн. місцевий бюджет | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2021 09:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2021 09:05 |
Документація тендерна на меблі кабінети історії, географія, біологія, укр.мова та література.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-10-000016 ● c6cb8bbc9498469fb101672976ef432d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 серпня 2022 13:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-10-06-000689-b 06.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 16:37:06
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти меблів для кабінетів історії, географії, біології, української мови та літератури для комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Устинівської селищної ради Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-06-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 09.11.2021 № 65 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 15:16:01
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти меблів для кабінетів історії, географії, біології, української мови та літератури для комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Устинівської селищної ради Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-06-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надаємо пояснення із таких питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: При обґрунтуванні розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувались Наказом МОН від 23.03.2018 № 283 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”
Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку комплектів шкільних меблів, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж комплектів шкільних меблів) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro»
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
3. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 09.11.2021 № 65 в частині постачання та здійснення розрахунків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь. Документи додаються
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-18 15:17:58
Пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти меблів для кабінетів історії, географії, біології, української мови та літератури для комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Устинівської селищної ради Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-06-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 надаємо пояснення із таких питань:
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Відповідь: При обґрунтуванні розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі керувались Наказом МОН від 23.03.2018 № 283 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”
Замовником було здійснено моніторинг (аналіз) цін на ринку комплектів шкільних меблів, шляхом використання загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах (у т.ч. на сайтах підприємств та компаній, які виробляють і здійснюють продаж комплектів шкільних меблів) та інформації з електронної системи закупівель «Prozorro»
Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідь. У відповідності до п. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим.
3. Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору від 09.11.2021 № 65 в частині постачання та здійснення розрахунків. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь. Документи додаються
- платіжка 1с.pdf
- платіжка 1.pdf
- платіжка 2с.pdf
- видаткова накладна 2.pdf
- видаткова накладна.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2022-08-25 20:43:18
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти меблів для кабінетів історії, географії, біології, української мови та літератури для комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Устинівської селищної ради Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-06-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином і на підставі яких документів вами в межах однієї процедури закупівлі за номером UA-2021-10-06-000689-b здійснено закупку одночасно декількох предметів закупівлі, зокрема, дидактичного матеріалу, українського національного костюму, рушника, літератури з Інтернет-магазину (передплати на 2022 рік), меблів (столу, стільця, стінки, тощо), інтерактивної дошки, мультимедійного проектора, портативного комп’ютера (ноутбука).
2. Чому вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гамаюн-Груп» в якій відсутні документи, які передбачені вимогами тендерної документації, а саме:
- сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання стосовно виробництва меблів для шкільних навчальних закладів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT).
- сертифікат відповідності, який підтверджує, що комплектуючі для виробництва меблів, а саме плити деревинностружкові класу емісії формальдагіди Е1, шліфовані та ламіновані, відповідають екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT). При цьому в складі тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» міститься довідка від 20.10.2021 № 4, в якій учасник зазначив, що сертифікація по стандарту ISO 9001, ISO 14001, ISO 28000 та ISO 14024 не є обов'язковою, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер. Проте вимогами частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
3. Надати посилання на пункти, сторінки Протоколу випробувань № УПС 164/921-4-21 від 18.06.2021 (складеного на стілець Т-подібний, регульований по висоті), якими підтверджено вимоги тендерної документації стосовно параметрів стільця, в частині:
а) висоти стільця (з параметрами 698/738/778/818 мм);
б) висоти сидіння (з параметрами 340/380/420/460 мм);
в) каркасу комбінованого з параметрами (390х440х698/738/778/818 мм).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2022-08-29 17:26:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Комплекти меблів для кабінетів історії, географії, біології, української мови та літератури для комунального закладу «Устинівське навчально-виховне об’єднання «Загальноосвітня школа І - ІІІ ступенів» Устинівської селищної ради Кіровоградської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-06-000689-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо пояснення із таких питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами в межах однієї процедури закупівлі за номером UA-2021-10-06-000689-b здійснено закупку одночасно декількох предметів закупівлі, зокрема, дидактичного матеріалу, українського національного костюму, рушника, літератури з Інтернет-магазину (передплати на 2022 рік), меблів (столу, стільця, стінки, тощо), інтерактивної дошки, мультимедійного проектора, портативного комп’ютера (ноутбука).
Відповідь: Повідомляємо, що замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, а також Законом України «Про публічні закупівлі». Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку, згідно з Наказом Мінекономрозвитку від 15.04.2020 № 708 та пунктами 22 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі». Так як предмет закупівлі містить комплекти передбачені Наказом МОН від 23.03.2018 № 283 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи” вибір ДК здійснювався за рахунок питомої ваги товару в закупівлі.
2. Чому вами допущено до аукціону тендерну пропозицію учасника ТОВ «Гамаюн-Груп» в якій відсутні документи, які передбачені вимогами тендерної документації, а саме: - сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці стосовно та сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання стосовно виробництва меблів для шкільних навчальних закладів та відповідності вимогам ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT). - сертифікат відповідності, який підтверджує, що комплектуючі для виробництва меблів, а саме плити деревинностружкові класу емісії формальдагіди Е1, шліфовані та ламіновані, відповідають екологічним критеріям, що розроблені згідно ДСТУ ISO 14024:2018 (ISO 14024:2018, IDT). При цьому в складі тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» міститься довідка від 20.10.2021 № 4, в якій учасник зазначив, що сертифікація по стандарту ISO 9001, ISO 14001, ISO 28000 та ISO 14024 не є обов'язковою, дана сертифікація проводиться в добровільному порядку і має рекомендаційний характер. Проте вимогами частини третьої статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідь: Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. В разі неможливості надання учасником окремих документів, він надає лист-пояснення з зазначенням причин неможливості подання такого документу з обов’язковим посиланням (як обґрунтування) на норми чинного законодавства України, що вказано в тендерній документації.
3. Надати посилання на пункти, сторінки Протоколу випробувань № УПС 164/921-4-21 від 18.06.2021 (складеного на стілець Т-подібний, регульований по висоті), якими підтверджено вимоги тендерної документації стосовно параметрів стільця, в частині: а) висоти стільця (з параметрами 698/738/778/818 мм); б) висоти сидіння (з параметрами 340/380/420/460 мм); в) каркасу комбінованого з параметрами (390х440х698/738/778/818 мм).
Відповідь: Відповідність на ДСТУ ГОСТ 22046:2004 була проведена Випробувальною лабораторією підприємства «Укрпромсерт». Замовнику не відомо критерії, послідовність та структуру проведення таких випробувань, тому пункти в яких мають бути відповідні критерії теж назвати не можемо.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-08 15:05:11
Відповідь по виявлених порушеннях
Згідно пункту 5.1 Договору №65 від 09.11.2021 року термін поставки товарів до 10.12.2021 року. Згідно пункту 10.2 Договір діє до 31.12.2021 року або до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим договором. Відповідно товар було поставлено повністю згідно накладних №ГГ-Ир0873-2 від 25.11.2021 року та №ГГ-ИР0873-1 від 08.12.2021 року, а також сплачено зі сторони Замовника згідно Платіжного доручення №1 від 25.11.2021 року, №1 від 25.11.2021 року та №2 від 08.12.2021 року. Тобто договір виконано у повному обсязі і немає можливості його розірвати та повернути поставлені товари.
- платіжка 1.pdf
- платіжка 1с.pdf
- видаткова накладна.pdf
- платіжка 2с.pdf
- видаткова накладна 2.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-09-12 09:49:23
Про надання роз’яснення
Держаудитслужба розглянула ваше звернення за роз'ясненням щодо висновку про результати моніторингу процедури закупівлі (далі - висновок) та повідомляє наступне.
Абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
З огляду на зазначене, Держаудитслужба врахує ваші пояснення під час реалізації матеріалів моніторингу процедури закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 жовтня 2021 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" |
1 252 200,00
UAH з ПДВ
|
1 239 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФУР СТИЛЬ» |
1 255 000,00
UAH з ПДВ
|
1 242 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Гамаюн-Груп" #39537875 |
Переможець |
1 239 600,00
UAH з ПДВ
|
26 жовтня 2021 10:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2021 14:19
|
Договір № 65.pdf | укладений |
09 листопада 2021 14:18
|