Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2021-10-05-013998-b 18d24a12c6904a76aacc198173eb330f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Віталій Миколайович

380968820701 urist_kmkl18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка, будинок 17
Контактна особа: Бондар Віталій Миколайович
380968820701
urist_kmkl18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 16:54
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки , в тому числі заправки та ремонту картриджів на період – жовтень-грудень 2021 року.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки , в тому числі заправки та ремонту картриджів на період – жовтень-грудень 2021 року.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 5-ти банківських днів на підставі належно оформлених Актів виконаних робіт Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

чому така очікувана вартість
Дата подання: 06 жовтня 2021 10:22
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 14:24
шановний замовнику чи не зависока очікувана вартість? здається що заправка та відновлення картриджу по 30 грн було б в самий раз та щей економія буде
Відповідь: Добрий день! Шановний Учаснику! Запрошуємо Вас до участі у торгах! Всі пропозиції, надані учасниками, будуть розглянуті відповідно до чинного Законодавства у сфері закупівель.
дякуємо за запрошення
Дата подання: 06 жовтня 2021 15:19
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 16:56
але іншим разом
Відповідь: Добре!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЕПС-СЕРВІС" 18 727,20
UAH з ПДВ
18 727,20
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЕПС-СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
Переможець 18 727,20
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 11:46

Документи

19 жовтня 2021 11:46
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕПС-СЕРВІС"
#34574252
18 727,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 11:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 10:15
Договір надання послуг № 961 від 20.10.2021.pdf укладений
20 жовтня 2021 10:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з технічного обслуговування та ремонту офісної техніки , в тому числі заправки та ремонту картриджів на період – жовтень-грудень 2021 року. 1 послуга 18 727,20
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 18 727,20
UAH (в тому числі ПДВ 3 121,20 UAH)