Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2021-10-05-009886-b a5c1242cb61c4008a17c86a12128ba83
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янцо Олександр Вікторович

+380312614098 iantso@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління економічного розвитку міста Ужгородської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41368378
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, пл. Поштова, 3
Контактна особа: Янцо Олександр Вікторович
+380312614098
iantso@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 14:47
Звернення за роз’ясненнями: до 09 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2021 11:35
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Станційна, 9 (Залізничний вокзал)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Волошина,26 (ТРЦ "Едельвейс")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Підгірна, 46 (Хімічний факультет УжНУ)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Набережна Незалежності, 4 (Сквер біля Лінгвістичної гімназії ім. Т.Г. Шевченка)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини
1 шт
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88018, Україна, Закарпатська область, Ужгород, площа Богдана Хмельницького, 2 (Готель "Ужгород")
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі підписаної накладної на отриманий товар. Розрахунки за Договором проводяться у безготівковій формі на поточний рахунок Постачальника шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на поточний банківський рахунок Постачальника протягом 10 робочих днів з дати отримання видаткової накладної. Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у п.1 ч. 1 ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі: спрощена закупівля. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Додатку 1 до цього Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки пропозицій на дану закупівлю є ціна, питома вага критерію оцінки (ціна) - 100%. В разі якщо Учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства, такий Учасник обов'язково зазначає ціну з урахування ПДВ Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 11:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "МІСТ-СЕРВІС І К" 96 000,00
UAH з ПДВ
82 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СВ ТРАНС БУД 94 990,00
UAH з ПДВ
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 17:18
Електронний підпис
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.2..pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.5..pdf
20 жовтня 2021 17:17
Свідоцтво платника ЄП.jpg
20 жовтня 2021 17:17
наказ.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Витяг.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 4.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 3.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.1..pdf
20 жовтня 2021 17:17
Виписка_МС.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Статут МС.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.3.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 2.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Аналогічний_договір_.pdf
20 жовтня 2021 17:17
Додаток 1.4..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "МІСТ-СЕРВІС І К"

ТОВ СВ ТРАНС БУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ - ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА КОМПАНІЯ "МІСТ-СЕРВІС І К"
#13988272
Відхилено 82 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2021 13:29
ТОВ СВ ТРАНС БУД
#41959193
Переможець 86 500,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 10:23

Документи

22 жовтня 2021 13:29
Електронний підпис
22 жовтня 2021 13:27
Протокол

Документи

23 жовтня 2021 10:23
Електронний підпис
23 жовтня 2021 10:13
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СВ ТРАНС БУД
#41959193
86 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 10:23
Електронний підпис
23 жовтня 2021 10:13
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 15:38
Звіт.pdf укладений
04 січня 2022 15:32
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 14:56
Договір укладений
02 листопада 2021 14:53

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук 1 шт 17 300,00
UAH
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук 1 шт 17 300,00
UAH
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук 1 шт 17 300,00
UAH
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук 1 шт 17 300,00
UAH
Інформаційно-туристична стела у кількості 5 штук 1 шт 17 300,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 листопада 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 86 500,00
UAH