Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії РП по об’єкту: «Реконструкція вул. Ливарної в м. Дніпрі»
Очікувана вартість
1 499 462,00 UAH
UA-2021-10-05-006800-b 8ce3e7a2b4d1463e8815676ee7369112
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Науменко

+380955294936 07nataliya201407@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44053418
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, вул. Троїцька, 21 а
Контактна особа: Наталя Науменко
+380955294936
07nataliya201407@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 12:50
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 1 499 462,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку 1 до Оголошення. 2. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. 3. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання проєктно-вишукувальних робіт стадії РП по об’єкту: «Реконструкція вул. Ливарної в м. Дніпрі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71510000-6 — Послуги у сфері інженерно-геологічних вишукувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється в безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30 робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт, згідно фактично виконаних обсягів. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 12:50
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС 1 495 686,49
UAH з ПДВ
1 495 686,49
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 16:29
Електронний підпис
13 жовтня 2021 16:25
2. ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
13 жовтня 2021 16:25
10. КОПІЯ СТАТУТУ.pdf
13 жовтня 2021 16:25
39. ЛИСТ-ГАРАНТІЯ.pdf
13 жовтня 2021 16:25
27. КОПІЇ НАКАЗІВ.pdf
13 жовтня 2021 16:25
6. КОПІЯ ПАСПОРТУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
Переможець 1 495 686,49
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 15:42

Документи

19 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис
19 жовтня 2021 15:37
ПРОТОКОЛ 09-43-2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТДВ ІНСТИТУТ ДНІПРОДІПРОТРАНС
#01388420
1 495 686,49
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 15:42
Електронний підпис
19 жовтня 2021 15:37
ПРОТОКОЛ 09-43-2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 листопада 2023 15:31
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2023 10:50
Ду 4 до 5223.pdf зміни до договору
02 червня 2023 10:48
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2022 10:56
Ду 3 до 5223.pdf зміни до договору
29 серпня 2022 10:49
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2022 12:25
Зміни 2 18-01-2022.pdf зміни до договору
18 січня 2022 12:21
Ду 2 до 5223.pdf зміни до договору
18 січня 2022 12:21
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 13:43
Зміни Ливарна.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:30
ДУ №1 до № 5223.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 13:30
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 11:20
Договір 5223 від 27.10.2021.pdf укладений
27 жовтня 2021 11:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5223 від 27.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5223 від 27.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5223 від 27.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 5223 від 27.10.2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 жовтня 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 1 495 686,49
UAH (в тому числі ПДВ 249 281,08 UAH)