Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дрібне канцелярське приладдя (папір А 4, 80 г/м², 500 аркушів)
Очікувана вартість
451 200,00 UAH
UA-2021-10-05-005981-b 06c3060006014292a3ac087de410b2cd
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Чагарова

+380487297516 chaharovaop@oschadbank.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Ощадбанк” філія – Одеське обласне управління"
Код ЄДРПОУ: 09328601
Місцезнаходження: 65014, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Базарна, 17
Контактна особа: Оксана Чагарова
+380487297516
chaharovaop@oschadbank.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 12:10
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 451 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 280,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4800 пачок
Дрібне канцелярське приладдя (папір А 4, 80 г/м², 500 аркушів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65014, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Базарна, 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197000-6 — Дрібне канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата після поставки товару на підставі видаткової накладної та отриманого відповідного оригіналу рахунку Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Пропонуємо збільште ціну на 120 грн. за одну пачку
Дата подання: 06 жовтня 2021 14:49
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 16:12
Інформуємо Вас, що підвищення цін на офісний папір в Україні викликано підвищенням ціни виробниками. Виробники пояснюють своє рішення про підвищення ціни зростанням сировинних, енергетичних і логістичних витрат
Відповідь: Дякуємо за своєчасне повідомлення, приймемо до уваги. Сподіваємось на співпрацю в подальшому.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 06 жовтня 2021 16:39
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Скасовано електронні торги (відкриті торги із використанням електронних засобів) на підставі п.п. 2 частини 2 розділу 25 «Порядку організації та здійснення закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Ощадбанк», затвердженого постановою правління АТ «Ощадбанк» 11.06.2014 № 368 (зі змінами та доповненнями) – здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок непереборної сили згідно з Порядком (суттєве збільшення вартості товару)