Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

виготовлення проектно- кошторисної документації та експертизи кошторисної частини проекту по об'єкту: «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на перехресті вулиць Комарова та Серьогіна у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту»
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2021-10-05-005245-b cc59395607c2428b89acfe8507058724
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Тропець

+380502648375 gorsvet_pl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПІДПРИЄМСТВО ЕЛЕКТРОМЕРЕЖ ЗОВНІШНЬОГО ОСВІТЛЕННЯ "МІСЬКСВІТЛО"
Код ЄДРПОУ: 03338159
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Героїв АТО, буд. 73А
Контактна особа: Ольга Тропець
+380502648375
gorsvet_pl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 11:43
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 11:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 16:00
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Електронна гарантія Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія, умови якої не можуть бути змінені, і яка не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром, та за якою Банк-гарант у разі порушення Принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов (документ в електронній формі, що містить відповідні електронні цифрові підписи чи кваліфіковані електронні підписи) оформлена згідно вимог пунктів 2 та 3 цього розділу тендерної документації, статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанови Правління Національного банку України від 14.08.2017 № 78 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», а також наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 350 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації та експертизи кошторисної частини проекту по об'єкту: «Організація дорожнього руху (капітальний ремонт) на перехресті вулиць Комарова та Серьогіна у місті Полтава з влаштуванням світлофорного об’єкту»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок проводиться за фактично виконані роботи, після експертизи проектно-кошторисної документації, протягом 30 календарних днів з дня підписання актів приймання-передачі проектної документації та актів виконаних робіт, відповідно до Бюджетного кодексу України в межах бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 30 календарних днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі за цим договором на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна гарантія Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія, умови якої не можуть бути змінені, і яка не може бути припиненою Банком-гарантом згідно із заявою Принципала без згоди та погодження з Бенефеціаром, та за якою Банк-гарант у разі порушення Принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти Бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов (документ в електронній формі, що містить відповідні електронні цифрові підписи чи кваліфіковані електронні підписи) оформлена згідно вимог пунктів 2 та 3 цього розділу тендерної документації, статей 560-562 Цивільного кодексу України, Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Постанови Правління Національного банку України від 14.08.2017 № 78 «Про затвердження Положення про застосування електронного підпису в банківській системі України», а також наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628.

Сума забезпечення: 350 UAH
Форма підтвердження: документ
05 жовтня 2021 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 11:43
ОГОЛОШЕННЯ.docx
05 жовтня 2021 11:43
Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ" 69 000,00
UAH з ПДВ
69 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 08:49
Електронний підпис
13 жовтня 2021 08:48
8.Про захист довкілля.PDF
13 жовтня 2021 08:48
21.1.Про АВК комплекс.PDF
13 жовтня 2021 08:48
5.Витяг з реєстру ПДВ.PDF
13 жовтня 2021 08:48
3.3.Витяг з ЄДР від 05.10.21.PDF
13 жовтня 2021 08:48
20.1.Про ліцензування.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"
#30732375
Переможець 69 000,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 16:16

Документи

19 жовтня 2021 16:16
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:16
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛТАВА-ПАРИТЕТ"
#30732375
69 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 16:16
Електронний підпис
19 жовтня 2021 16:16
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 15:43
дод.угода № 5 від 14.12.2021.pdf укладений
14 грудня 2021 15:42
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2021 15:15
дод.угода № 4 від 06.12.2021.pdf зміни до договору
07 грудня 2021 15:14
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2021 16:05
дод.угода № 3 від 23.11.2021.pdf зміни до договору
23 листопада 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2021 15:57
дод.угода № 2.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 15:57
Електронний підпис зміни до договору
01 листопада 2021 16:48
дод.угода № 1 від 29.10.2021.pdf зміни до договору
01 листопада 2021 16:46
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 13:42
договір № 258.pdf укладений
22 жовтня 2021 13:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №258
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №258
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №258
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №258
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2021 — 14 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з не можливістю виконання