Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

71248000-8 - Технічний нагляд за проектами та документацією
Очікувана вартість
480 889,60 UAH
UA-2021-10-05-004042-b d00cd98a84ad41e7a338f0790c65a20c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Святослав Цимбрила

+380684494245 sviatoslavtsymbryla@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Святослав Цимбрила
+380684494245
sviatoslavtsymbryla@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 11:02
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 11:02
Очікувана вартість: 480 889,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 404,45 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті – «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті – «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 11:06
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 11:04
Проект договору (Послуги).docx
05 жовтня 2021 11:04
Оголошення.docx
05 жовтня 2021 11:04
Додаток 2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відвідування обєкта
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:42
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:11
Замовник виствляє вимогу "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель". Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що задля забезпечення виконання даних робіт у відповідні терміни та з належною якістю виконання цих робіт Учасник (як потенційний Переможець даної закупівлі) повинен направити спеціаліста для огляду даного об’єкту, ознайомитись наочно в переліком виконання робіт в присутності представника Замовника. Що потрібно засвідчити довідкою з огляду об’єкту. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки даною вимогою не обмежує права жодного з Учасників процедури закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-05-004042-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 08 жовтня 2021 13:55
Відвідування обєкта
Замовник виствляє вимогу "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель". Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути Згорнути

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 11:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Вовк Степан Михайлович 480 889,60
UAH з ПДВ
480 889,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2021 10:35
Паспорт 6_ 7 ст.jpg
18 жовтня 2021 10:35
Паспорт 4_5 ст.jpg
14 жовтня 2021 18:37
Електронний підпис
14 жовтня 2021 18:27
Лист.jpg
14 жовтня 2021 18:27
Довідка.jpg
14 жовтня 2021 18:27
сертифікат Вовк С.М..pdf
14 жовтня 2021 18:27
Проект договору.rar
14 жовтня 2021 18:27
Сертифікат.pdf
14 жовтня 2021 18:27
свідоцтво.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Вовк Степан Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Вовк Степан Михайлович
#2091508759
Переможець 480 889,60
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 17:16

Документи

19 жовтня 2021 17:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 17:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Вовк Степан Михайлович
#2091508759
480 889,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 17:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 14:23
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2021 12:44
Договір № 727.pdf укладений
27 жовтня 2021 12:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 листопада 2021 10:59
151 602,70 UAH UA158201720343170013000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA393005280000026009455016705
ФОП Вовк С.М.
Оплачений
17 листопада 2021 10:59
96 259,87 UAH UA158201720343170013000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA393005280000026009455016705
ФОП Вовк С.М.
Оплачений
13 грудня 2021 10:25
96 441,55 UAH UA158201720343170013000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA393005280000026009455016705
ФОП Вовк С.М.
Оплачений
17 грудня 2021 16:30
136 585,48 UAH UA158201720343170013000001061
ЛНУ ім.Івана Франка
UA393005280000026009455016705
ФОП Вовк С.М.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 480 889,60
UAH