Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
71248000-8 - Технічний нагляд за проектами та документацією
Очікувана вартість
480 889,60 UAH
UA-2021-10-05-004042-b ● d00cd98a84ad41e7a338f0790c65a20c
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Вебсайт: | https://www.lnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Святослав Цимбрила +380684494245 sviatoslavtsymbryla@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 11:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 11:02 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 11:02 |
Очікувана вартість: | 480 889,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 404,45 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті – «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд за виконанням робіт на об’єкті – «Будівництво студентського гуртожитку на вул. Пасічна, 62 у м. Львові» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, Львів, вул. Університетська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71248000-8 — Технічний нагляд за проектами та документацією
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 11:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 11:04 |
Проект договору (Послуги).docx | |
05 жовтня 2021 11:04 |
Оголошення.docx | |
05 жовтня 2021 11:04 |
Додаток 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відвідування обєкта
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:42
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 10:11
Замовник виствляє вимогу "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель". Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник вважає, що задля забезпечення виконання даних робіт у відповідні терміни та з належною якістю виконання цих робіт Учасник (як потенційний Переможець даної закупівлі) повинен направити спеціаліста для огляду даного об’єкту, ознайомитись наочно в переліком виконання робіт в присутності представника Замовника. Що потрібно засвідчити довідкою з огляду об’єкту. Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, оскільки даною вимогою не обмежує права жодного з Учасників процедури закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-05-004042-b.b2
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 08 жовтня 2021 13:55
Відвідування обєкта
Замовник виствляє вимогу "Учасник зобов’язаний до початку подання пропозицій направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктом, визначення детального обсягу надання робіт у робочі дні з понеділка по п’ятницю з 9.00 до 18.00. За результатами огляду в присутності представників Замовника, обов’язково складається довідка про огляд предмета закупівлі з підписами та печатками сторін з подальшим оприлюдненням її у системі закупівель". Замовник Торгів порушив вимогу статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України й в фін. Моніторинг.
Розгорнути
Згорнути
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Вовк Степан Михайлович #2091508759 |
Переможець |
480 889,60
UAH з ПДВ
|
19 жовтня 2021 17:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2021 12:44
|
Договір № 727.pdf | укладений |
27 жовтня 2021 12:43
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
17 листопада 2021 10:59
|
151 602,70 UAH | UA158201720343170013000001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA393005280000026009455016705 ФОП Вовк С.М. |
Оплачений |
17 листопада 2021 10:59
|
96 259,87 UAH | UA158201720343170013000001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA393005280000026009455016705 ФОП Вовк С.М. |
Оплачений |
13 грудня 2021 10:25
|
96 441,55 UAH | UA158201720343170013000001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA393005280000026009455016705 ФОП Вовк С.М. |
Оплачений |
17 грудня 2021 16:30
|
136 585,48 UAH | UA158201720343170013000001061 ЛНУ ім.Івана Франка |
UA393005280000026009455016705 ФОП Вовк С.М. |
Оплачений |