Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Двері протипожежні (код 44220000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
70 850,00 UAH
UA-2021-10-05-002441-a 6bc5b0d4526c4e9cb87ece680c887b07
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бовсунюк Світлана Миколаївна

380443639675 S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Бовсунюк Світлана Миколаївна
380443639675
S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 09:30
Початок аукціону: 20 жовтня 2021 14:38
Очікувана вартість: 70 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 354,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Строк поставки товару: не більше 40 (сорока) календарних днів з моменту підписання договору, більш детально у додатку 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Двері протипожежні (код 44220000-8 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 44221220-3 — Протипожежні двері

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець проводить оплату вартості товару, поставленого та встановленого на підставі видаткової накладної, акту встановлення/монтажу і рахунка постачальника, в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки та встановлення товару покупцю, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку покупця бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, покупець проводить оплату поставленого та встановленого товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок покупця. Оплата товару здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок постачальника. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 15:46
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
05 жовтня 2021 15:46
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно відповідності розмірів до ДСТУ
Дата подання: 07 жовтня 2021 21:21
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 16:44
При розгляді додатка 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі виникло наступне запитання - поз.1 додатка 2 - з тексту додатку 2 до оголошення не зрозуміло скільки полотні мають бути двері, якщо 2 полотні - запитань не маємо, якщо 1-полотні - то згідно з ДСТУ Б В.2.6-77:2009 їх ширина обмежена 1150 мм. Прошу пояснити це питання.
Відповідь: Добрий день. Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі передбачена у таблиці технічного опису предмета закупівлі додатку 2 до оголошення. Згідно технічних вимог пункту 1 таблиці розмір дверей (висота, ширина): 2100х1200 мм. Ширина 1200 мм зазначена з урахуванням розміру дверної коробки та дверного полотна. Допускається виготовлення, як однопольних, так і двопольних дверей, за умови врахування при їх виготовленні технічних вимог ДСТУ Б В.2.6-77:2009, а саме пункту 5.1.4., де зазначено, що для двополотних дверей, призначених для встановлення на шляхах евакуації, розмір отвору робочої стулки у просвіті повинен бути не менше 800 мм за шириною.
Дякуємо за звернення.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Юревич Володимир Юрійович 63 000,00
UAH з ПДВ
49 999,99
UAH з ПДВ
Документи
ПП Магнетто 70 830,00
UAH з ПДВ
55 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 жовтня 2021 12:51
Електронний підпис
17 жовтня 2021 12:48
Установчі та інше .rar

Публічні документи

15 жовтня 2021 12:11
Електронний підпис
15 жовтня 2021 12:03
подання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Юревич Володимир Юрійович

ПП Магнетто

ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Юревич Володимир Юрійович
#3090123317
Переможець 49 999,99
UAH з ПДВ
23 жовтня 2021 09:53

Документи

23 жовтня 2021 09:53
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2021 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Юревич Володимир Юрійович
#3090123317
49 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2021 09:53
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 19:51
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 16:58
Договір 396.pdf укладений
03 листопада 2021 16:57

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 грудня 2021 17:53
49 999,99 UAH UA208201720343120001000090209
Національне бюро
UA143808050000000026000742805
ФОП Юревич Володимир Юрійович
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 999,99
UAH