Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території Новонекрасівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Золота рибка» Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. Паркова,24 у с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району Одеської області
Очікувана вартість
566 256,82 UAH
UA-2021-10-05-001951-c 71dcc2d4cee748aeba2b1b89052da9f9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Генчева Анастасія Сергіївна

+380484121185 safiany_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ САФ'ЯНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44055279
Місцезнаходження: 68670, Україна , Одеська обл., село Саф'яни, вул. Грушевського, 85
Контактна особа: Генчева Анастасія Сергіївна
+380484121185
safiany_osvita@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 жовтня 2021 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2021 15:01
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 жовтня 2021 15:01
Очікувана вартість: 566 256,82 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 831,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт з благоустрою прилеглої території Новонекрасівського закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Золота рибка» Саф’янівської сільської ради Ізмаїльського району Одеської області по вул. Паркова,24 у с. Нова Некрасівка Ізмаїльського району Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68661, Україна, Одеська область, с. Нова Некрасівка, вул. Паркова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплату за виконані Підрядником роботи Замовник виконує в строк протягом 20-ти календарних днів з моменту підписання Сторонами Акту приймання виконаних підрядних робіт (форма КБ-2в) (далі – «Акт») та довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма КБ-3) (далі – «Довідка») та виконавчої документації Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 15:07
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 жовтня 2021 14:56
Оголошення благоустрій Новонекрасівського ЗДО.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 жовтня 2021 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІРА-БЕСТ" 562 200,00
UAH з ПДВ
562 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2021 11:33
Електронний підпис
14 жовтня 2021 11:05
6. Довідка термін.pdf
14 жовтня 2021 11:05
19. Витяг ЄДРПОУ.pdf
14 жовтня 2021 11:05
21. Наказ Ивасейко В.pdf
14 жовтня 2021 11:05
10. Довідка відомості.pdf
14 жовтня 2021 11:05
18. Виписка.pdf
14 жовтня 2021 11:05
28. Копія Статуту.pdf
14 жовтня 2021 11:05
15. Цінова пропозиція.pdf
14 жовтня 2021 11:05
24. Статут 05.04.2021.pdf
14 жовтня 2021 11:05
26. Опис 05.04.2021.pdf
14 жовтня 2021 11:05
1. Лист згода.pdf
14 жовтня 2021 11:05
27. Проект договору.pdf
14 жовтня 2021 11:05
20. Витяг ПДВ.pdf
14 жовтня 2021 11:05
23. Протокол 3.pdf
14 жовтня 2021 11:05
22. Протокол 2.pdf
14 жовтня 2021 11:05
25. Опис 06.04.2021.pdf
14 жовтня 2021 11:05
5. Довідка код доступу.pdf
14 жовтня 2021 11:05
29. Копія паспорта.pdf
14 жовтня 2021 11:05
16. Календарний графік.pdf
14 жовтня 2021 11:05
4. Гарантійний лист суб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРА-БЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІРА-БЕСТ"
#43751501
Переможець 562 200,00
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 11:59

Документи

19 жовтня 2021 11:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 жовтня 2021 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІРА-БЕСТ"
#43751501
562 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 жовтня 2021 11:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 січня 2022 12:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 15:16
Додаткова угода 2 від 26.11.2021 року до договору 26.11.2021 року.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 15:07
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 16:19
Додаткова угода 1 від 02.11.2021 року до договору 234.pdf зміни до договору
02 листопада 2021 15:57
Електронний підпис укладений
01 листопада 2021 12:11
Договір 234 від 29.10.2021 року.pdf укладений
01 листопада 2021 11:56

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
17 грудня 2021 12:02
562 200,00 UAH UA908201720344231017195118091
Управління освіти Саф'янівської с/р
UA163071230000026007010896981
ТОВ"ВIРА-БЕСТ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з виявленням арифметичної помилки в Додатку 2 та Додатку 3 до договору
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", п. 4 ч. 11.1. р. 11 Договору , у зв'язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором
Номер договору про закупівлю: 234
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 562 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 93 700,00 UAH)