Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ОРЛОВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188566 |
Місцезнаходження: | 72341, Україна , Запорізька обл., Мелітопольський район, село Орлове, ВУЛИЦЯ ВИШНЕВА, будинок 231 |
Контактна особа: |
Олексій Разієвський +380683775697 opni@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 09:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 01:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 12:53 |
Очікувана вартість: | 383 145,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 832,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 09:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 09:37 |
Тендерна документація.doc | |
05 жовтня 2021 09:37 |
Оголошеня.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У своїй діяльності щодо публічних закупівель ми керуємось нормами чинного законодавства. Так, згідно Закону, «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).» Керуючись вищевказаним та потребами підопічних нашого закладу, які щоденно потребують використання підгузків, пелюшок, тендерним комітетом було сформовано технічні вимоги тендерної документації щодо закупівлі підгузків, пелюшок. Так як у кожного підопічного потреба у підгузках, пелюшках індивідуальна, то ми у відповідності із станом людини, ступеню нетримання і формували потребу у медвиробах, спираючись саме на ці данні. Відповідно, деяка кількість людей потребують підгузки з більшою поглинальною здатністю, а деякі – з меншою поглинальною здатністю. Тому ми не вбачаємо ніякої проблеми з поглинальною здатністю різних розмірів підгузків, яка Вас бентежить.
Вимоги про усунення порушення
Шановний Замовнику! Рішенням Тендерного комітету Комунальна установа «Орловський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради щодо закупівлі ДК 021:2015-33750000-2 Засоби для догляду за малюками, (далі – Процедура закупівлі) була визначено Переможцем процедури закупівлі УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ.
Вважаємо, що вищезазначене рішення про визначення Переможцем учасника УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ є неправомірним та таким, що підлягає скасуванню у зв’язку з наступним.
1. Відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження цього Учасником на товар, який відноситься до категорії «медичні вироби», обов’язково надається: а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів; б) копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований (!!!) товар.
Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 5 він пропонує Підгузки для дорослих SENI SТANDARD PLUS AIR.
Учасником надано файл з назвою «Про якість.pdf» у складі якого міститься копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів.
У наданому документі міститься інформація про марки: SUPER SENI, SUPER SENI PLUS, SUPER SENI PLUS TRIO, SUPER SENI CLASSIC, SUPER SENI CLASSIC PLUS, SENI OPTIMA, SENI OPTIMA PLUS, SENI OPTIMA TRIO.
Водночас, представлена копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів не містить інформацію щодо запропонованої марки Підгузків для дорослих SENI STANDARD PLUS AIR.
Учасником надано файл з назвою «Про якість.pdf» у складі якого міститься
копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар.
У наданому документі міститься інформація про марки: SUPER SENI, SUPER SENI PLUS, SUPER SENI TRIO, SENI STANDART PLUS, SENI ACTIVE, SENI ACTIVE Basic, SENI ACTIVE Normal, SENI ACTIVE Plus.
Водночас, представлена копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на товар не містить інформацію щодо запропонованої марки Підгузків для дорослих SENI STANDARD PLUS AIR.
Таким чином, копію декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів та копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи саме на запропонований (!!!) товар - SENI STANDARD PLUS AIR,
2. Відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера.
Позиція 5 Технічного завдання (Дадаток 1) містить вимогу щодо поглинальної здатності визначеної в мілілітрах (мл.)
Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 5 він пропонує Підгузки для дорослих SENI SТANDARD PLUS AIR.
Учасником надано файл з назвою «ТХ Сени Стандарт Плюс Эйр.pdf» у складі якого міститься карта технічних даних у якій зазначена «поглинальна здатність» у грамах (!!!).
Таким чином, Учасник УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ не надав інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання).
3. Відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера.
Позиція 6 Технічного завдання (Дадаток 1) містить вимогу: Поглинання не менше 2300 мл.
Згідно Цінової пропозиції учасника, до постачання за позицією 6 (4) він пропонує Пелюшки розміром 60х90 TENA Bed SecureZone 60х90см 24 шт.
Учасником надано файл з назвою «ТХ Тена Бед .pdf» у складі якого міститься таблиця Технічних характеристик.
Звертаємо окрему увагу, що по-перше, жоден з наведених в раблиці товарів не відповідає заявленому пакуванню – 24 шт/упак. По-друге, у в таблиці відсутня така назва як TENA Bed SecureZone. Словосполучення SecureZone зустрічається лише:
в позиції 2 – яка не підходить за поглинальною здатністю та розміром;
в позиції 4 – яка не підходить за поглинальною здатністю;
в позиції 6 – яка підходить за поглинальною здатністю але не підходить за розміром;
Таким чином, Учасник УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ не надав інформацію про технічні характеристики запропонованого товару на позицію 6 цінової пропозиції.
Тому, пропозиція Учасника УА ТОВ «ЄВРОМІКС» ІІ має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Наголошуємо, о згідно частині 3 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Згідно статті 44 Закону України «Про публічні закупівлі» за порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України.
Ознайомившись із Протоколом №44 від 04.11.2021р. щодо відкритих торгів по ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та пелюшки) щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» повідомляємо Вас про наступне.
1. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.3 Додатку 1 до Тендерної документації учасники зобов’язані надати інформацію про технічні характеристики запропонованого товару (що підтверджує вологопоглинання, кількісні та якісні характеристики товару), завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженого представника виробника в Україні або офіційного імпортера. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції файл «документи якості.pdf», який містить документ «Технічні характеристики продукції» від 15.06.2020р.(стор.20), яким підтверджується відповідність поглинальної здатності запропонованого товару ID SLIP Plus M технічним вимогам Замовника, що вказані у Додатку 1 до Тендерної документації.
2. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.5 Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надати гарантійний лист, який виданий уповноваженим представником виробника в Україні або офіційним імпортером, що підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією із зазначенням повної назви Замовника, повної назви Учасника, номеру оголошення, ідентифікатору, предмету закупівлі, дати публікації, повного переліку запропонованого товару. На виконання даної вимоги учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції файли «Гарантійний лист Онтекс .pdf» та «ГЛ ессіті.pdf», якими підтверджується відповідність вимогам п.5 Додатку 1, крім того якість запропонованого товару підтверджується документами якості, які також містяться у складі нашої тендерної пропозиції.
3. Згідно вимог тендерної документації, а саме відповідно до п.1 Додатку 1 до Тендерної документації, Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні. Для підтвердження цього Учасником ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» надано у складі своєї тендерної пропозиції копії декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів, копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на ВЕСЬ запропонований у ціновій пропозиції товар. Дані підтверджуючі документи містяться у файлі «документи якості.pdf».
Тому, з огляду на вищевикладене, рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» є неправомірним та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Під час здійснення закупівель Замовники повинні дотримуватись принципів, які визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Шановний Замовнику, також зауважимо, що у разі відхилення нашої вимоги, ми будемо змушені звернутись за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів до ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ.
З огляду на вищевикладене,
ВИМАГАЄМО:
скасувати своє рішення свої рішення ПРОТОКОЛ №44 від 04.11.2021р. щодо відкритих торгів по ДК 021:2015:33750000-2 Засоби для догляду за малюками (Підгузки та пелюшки) щодо неправомірної дискваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ» та ПРОТОКОЛ №45 від 04.11.2021р. щодо визнання переможцем учасника ТОВ «НАШЕ ЗДОРОВ’Я» (ІD закупівлі UA-2021-10-05-001498-b) та повернутись до повторної кваліфікації учасника ТОВ «ТЕЛОС КОМПАНІ».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-07-000066 ● 7b59edb819894b25862faf2f25228504
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 лютого 2022 16:59 |
НАКАЗ
07.02.2022 № 75
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 75
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
5. UA-2021-10-05-001498-b, ДК 021:2015: 33750000-2 - Засоби для догляду за малюками, яка проводиться Комунальною установою «Орловський психоневрологічний інтернат» ЗОР;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Виявлені в ході моніторингу порушення усунені. Звіт про виконання договору опубліковано (сформовано) в системі.
2022-02-15 10:53:23
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ПЕГАС ПРО" |
285 218,14
UAH з ПДВ
|
285 218,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
УА ТОВ "Євромікс" ІІ |
381 245,28
UAH з ПДВ
|
331 053,72
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" |
331 105,08
UAH з ПДВ
|
331 105,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" |
380 053,20
UAH з ПДВ
|
371 044,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович |
383 046,12
UAH з ПДВ
|
383 046,12
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ПЕГАС ПРО" #41668144 |
Відхилено |
285 218,14
UAH з ПДВ
|
25 жовтня 2021 11:44
|
УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Рішення скасоване |
331 053,72
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 09:12
|
УА ТОВ "Євромікс" ІІ #24998380 |
Відхилено |
331 053,72
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 09:19
|
ТОВ "ТЕЛОС КОМПАНІ" #41893248 |
Відхилено |
331 105,08
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 14:48
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАШЕ ЗДОРОВ'Я" #43595093 |
Переможець |
371 044,20
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2021 15:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2022 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2022 09:47
|
специфікація 237.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:32
|
специфікація 237..pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:32
|
додаткова угода 237.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2021 15:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:37
|
специфікація 2.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:36
|
специфікація1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:36
|
додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2021 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
17 листопада 2021 08:20
|
Договір 237 005.jpg | укладений |
17 листопада 2021 08:19
|
Договір 237 004.jpg | укладений |
17 листопада 2021 08:18
|
Договір 237 003.jpg | укладений |
17 листопада 2021 08:18
|
Договір 237 002.jpg | укладений |
17 листопада 2021 08:18
|
Договір 237 001.jpg | укладений |
17 листопада 2021 08:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 237 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |