Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Electricity
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна , Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Контактна особа: |
Калініна Ірина Володимиріна 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Municipal Enterprise "Vinnytsia transport company" |
National ID: | 03327925 |
Contact point: |
Kalinina Irina 0432 67 10 20 kpvttu@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 10:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 11:57 |
Очікувана вартість: | 158 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 790 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 50000 UAH |
Publication date: | 05 жовтня 2021 10:16 |
Enquiries until: | 02 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 08 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 12 листопада 2021 17:00 |
Information
Estimated total value: | 158 100 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 790 500 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Березень – Грудень поточного року: Передплата – до 25 числа попереднього місяця; 60% -до 15 числа поточного місяця; 10% - до 30 числа поточного місяця Січень – Лютий поточного року: передплата 50% до 15 числа поточного місяця, решта до 10 числа наступного місяця | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2021 11:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2021 12:13 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ. 26.10.2021.docx | |
26 жовтня 2021 12:13 |
Перелік змін до ТД. 26.10.2021.docx |
04 листопада 2021 11:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 жовтня 2021 12:13 |
Тендерна документація ЗІ ЗМІНАМИ. 26.10.2021.docx
|
||||||
26 жовтня 2021 12:13 |
Перелік змін до ТД. 26.10.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-12-02-000003 ● b1b0c75a007148d6bfa6e0bbd1d9d3e3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 грудня 2021 15:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.12.2021 №692
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 02.12.2021 №692
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4.UA-2021-10-05-000512-a 05.10.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-12-02 15:34:16
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі електричної енергії (ДК 021:2015:09310000-5 - «Електрична енергія») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-05-000512-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником торгів ТОВ «Криворізька енергетична компанія», якого визначено переможцем, виконано вимоги:
- пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації щодо надання антикорупційної програми, а у разі відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми вказати законні підстави їх відсутності.
- підпункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації щодо надання копії договору, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, оскільки договір про постачання електричної енергії споживачу від 18 листопада 2019 року №1911000159, укладений з філією «Оператор газосховищ України» АТ «Укртрансгаз» наданий не в повному обсязі (відсутній додаток №2 «Договірні обсяги споживання електричної енергії» до договору)?
3. Яким чином учасником ТОВ «Віто Енерджи», якого допущено до аукціону, виконано вимоги підпункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації щодо надання копії договору, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, оскільки договір про постачання електричної енергії споживачу від 03 лютого 2020 року №01-02-2020, укладений з ПМП ВФ «Панда» наданий не в повному обсязі (відсутній додаток №4 «Заява приєднання» до договору).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-12-08 22:32:15
Пояснення по суті поставлених у запиті питань
Відповіді співпадають із номерами поставлених у запиті питань:
1. Обґрунтування розміру витрат та його очікувану вартість здійснено на підставі правил арифметичних дій, визначених у відповідності до «Математика. Учебник для I класса вспомог. школы. А.А.Хилько и др. (1982)». Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснювалось на базі інструментальних даних, що розташовані на веб-сайті: https://b-ok.xyz/book/2081369/4394e6.
2. Учасником виконано вимоги пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації та підпункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, шляхом надання інформації у спосіб, що передбачені тендерною документацією.
3. Учасником виконано вимоги підпункту 1.2 розділу І додатку 2 до тендерної документації, шляхом надання інформації у вигляді та спосіб, що передбачені тендерною документацією.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-21 09:20:52
Запито по суті висновку
15 грудня 2021 року управлінням Північного офісу Держаудитслужби ухвалено Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-05-000512-a.
Згідно даного висновку на підприємство покладено обов'язок по розірванню договору, укладеного за результатами процедури закупівлі.
На етапі виконання згаданого припису, у КП "ВТК" виникла необхідність отримання додаткових роз'яснень з наступних питань:
1. Чи враховувались органом моніторингу інформація, що міститься у файлі "Довідка відсутність підстав для відмови.pdf", поданого в складі тендерної пропозиції ТОВ "Криворізька енергетична компанія", в якій у довільні формі вказано, про те, що учасник у повній мірі відповідає вимогам визначеним ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі"
2. Чи містяться у розпорядженні органу моніторингу дані про відсутність антикорупційної програми та уповноваженої особи з реалізації антикорупційної програми.
3. Чи призвело невідхилення пропозиції учасника ТОВ " Криворізька енергетична компанія" до порушення прав іншого (єдиного) учасника закупівлі.
4. З урахуванням викладеного в п.1. та п.2. чи є доцільним розірвання господарського договору, наслідком чого буде збільшення додаткових витрат на електроенергію в сумі понад 4 500 000, 00 грн щомісячно, направлених на компенсацію тарифу постачальника останньої надії ( понад 12,5 млн грн за час проведення нової процедури).
5. З урахуванням викладеного в п.1. та п.2. та того, що висновок органу моніторингу не є підставою для розірвання договору, чи є доцільним сплата судового збору в сумі 2 700 000,00 грн за судовий розгляд безперспективного позову.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-01-11 16:00:04
Відповідь на звернення щодо висновку
Згідно із частиною 2 статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням у сфері публічних закупівель.
Нормою частини 2 статті 8 Закону визначено, що рішення про початок моніторингу процедури закупівлі приймає керівник органу державного фінансового контролю або його заступник (або уповноважена керівником особа) за наявності однієї або декількох із таких підстав:
1) дані автоматичних індикаторів ризиків;
2) інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
3) повідомлення в засобах масової інформації, що містять відомості про наявність ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;
4) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
5) інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону.
При цьому, для аналізу даних, що свідчать про ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, може використовуватися:
інформація, оприлюднена в електронній системі закупівель;
інформація, що міститься в єдиних державних реєстрах;
інформація в базах даних, відкритих для доступу центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю.
Відповідно до пункту 4 частини 2 статті 8 Закону №922 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі - Управління) оприлюднено наказ про початок моніторингу закупівлі 17.09.2021 №537, у якому зазначено унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель та опис підстави для здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Пунктом 2 Розділу 1. Додатку 2 тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету КП «Вінницька транспортна компанія» (далі - Замовник) від 05 жовтня 2021 року №176 (далі – тендерна документація) встановлено вимогу щодо надання довідки (складеної в довільній формі або за формою №2 цього додатку), яка підтверджує відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі.
На виконання даної вимоги учасником торгів ТОВ «Криворізька енергетична компанія» у складі тендерної пропозиції надано Довідку про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі від 08.11.2021 №11/31, у якій повідомлено про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі.
Поряд з цим, у пункті 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником самостійно встановлено вимогу, що до тендерної пропозиції додаються довідки у довільній формі, які повинні містити інформацію про те, що: юридична особа, яка є учасником, має або не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів) дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень. У разі відсутності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми вказати законні підстави їх відсутності. У разі наявності антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми необхідно надати їх копії.
Однак, учасником торгів ТОВ «Криворізька енергетична компанія», якого Замовником допущено до аукціону і в подальшому визначено переможцем, у складі тендерної пропозиції не надано довідки в довільній формі, з інформацією про наявність або відсутність антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Крім того, у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника відсутні копія антикорупційної програми та інформація щодо наявності уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, а також не вказані законні підстави їх відсутності, чим порушено вимоги пункту 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару, послуги або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень.
Згідно абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі, якщо учасник процедури закупівлі не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону.
Однак, Замовник на порушення вимог абз.2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «Криворізька енергетична компанія» у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону та уклав з ним договір про постачання електричної енергії споживачу від 06 грудня 2021 року №271 вартістю 134283000,0 грн.
Вищевказане призвело до порушення пункту 2 частини 2 статті 32 Закону, відповідно до якої Замовник відміняє тендер у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини 3 статті 10 Закону.
Крім того, зазначаємо, що відповідно до пункту 18 частини 1 статті 1 Закону переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
Водночас, Законом визначено саме обов’язок замовника відхилити тендерну пропозицію, учасника процедури закупівлі у зв’язку з ненаданням документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону.
Частиною 7 статті 8 Закону передбачено, що у висновку обов’язково зазначаються:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, щодо якого здійснювався моніторинг процедури закупівлі;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися щодо кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності) та його очікувана вартість;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі;
4) опис порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявленого за результатами моніторингу процедури закупівлі;
5) зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
У висновку може зазначатися додаткова інформація, визначена органом державного фінансового контролю.
При цьому, наказом Міністерства фінансів України від 08.09.2020 №552 «Про затвердження форми висновку про результати моніторингу процедури закупівлі та порядку його заповнення», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.10.2020 №958/35241 (далі – Наказ №552) затверджено форму такого висновку, який складається із вступної частини, в якій зазначається інформація про закупівлю, предмет закупівлі, інформація про оприлюднення, застосовану процедуру закупівлі, підстави здійснення моніторингу, дата початку моніторингу, та з констатуючої частини, в якій зазначається дата закінчення моніторингу та інформація про результати моніторингу, висновок про наявність чи відсутність порушення та зобов’язання щодо його усунення у разі виявлення.
Отже, відповідно до положень частини 7 статті 8 Закону та положень Наказу №552 Управлінням складено висновок з описом тієї інформації, яку вимагають зазначені норми законодавства та визначено зобов`язання щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та запропоновано один з можливих шляхів усунення цих порушень, а саме в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Таким чином, Управлінням при зазначенні зобов’язань щодо усунення порушень чітко дотримано норм та вимог, установлених Законом.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | Реалізація вимог Висновку зробленого за результатами моніторингу яке призведе до заподіяння матеріальної шкоди підприємству на суму понад 16 000 000 грн з одніє сторони, а також Відсутність в межах розумного строку, роз'яснень зі сторони Управління Північного офісу ДАСУ у Вінницькій області стосовного порядку виконання вимог Висновку з іншої сторони., ставить під сумнів легітимність мети проведення моніторингу органом державної влади, а тому змушує Замовника вдатися до судового захисту майнових прав жителівтериторіальної громади.) |
Дата публікації: | 31 грудня 2021 |
Номер відкриття провадження: | 120/19917/21-а |
Дата відкриття провадження: | 31 січня 2022 |
Документи:
31 грудня 2021 00:08
|
Заява (2).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ТРАНСПОРТНА КОМПАНІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 03327925 |
Місцезнаходження: | 21036, Україна, Вінницька область обл., Вінниця, м. Вінниця, ВУЛИЦЯ ХМЕЛЬНИЦЬКЕ ШОСЕ, будинок 29 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "КРИВОРІЗЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 12:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРИВОРІЗЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" |
135 864 000,00
UAH з ПДВ
|
134 283 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВІТО ЕНЕРДЖИ" |
156 264 000,00
UAH з ПДВ
|
135 073 499,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КРИВОРІЗЬКА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" #41863915 |
Переможець |
134 283 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2021 11:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2023 16:23
|
IMG_0003.pdf | зміни до договору |
21 липня 2023 16:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 13:19
|
Додлаткова 22.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 13:19
|
Додаткова 21.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 13:17
|
Додаткова 20.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 13:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 13:11
|
Додаткова 19.pdf | зміни до договору |
05 червня 2023 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 17:08
|
Додаткова угода №18.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 17:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2023 17:06
|
Додаток 17.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 лютого 2023 12:16
|
Додаткова угода №16.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2023 12:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 січня 2023 16:54
|
Додаткова угода №15.pdf | зміни до договору |
16 січня 2023 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 грудня 2022 12:41
|
Додаткова №14.pdf | зміни до договору |
09 грудня 2022 12:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:19
|
Додаткова угода №13.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:18
|
Додатков угода №12.pdf | зміни до договору |
25 листопада 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 листопада 2022 13:55
|
Додаткова угода №11.pdf | зміни до договору |
15 листопада 2022 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:15
|
Додаткова угода №10.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:13
|
Додаткова угода №9.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:05
|
Додаткова Угода №8.pdf | зміни до договору |
14 вересня 2022 12:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 вересня 2022 13:37
|
Додатковоа Угода №7.pdf | зміни до договору |
08 вересня 2022 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2022 11:25
|
Додаткова угода № 6.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 16:39
|
Додаткова угода № 5.pdf | зміни до договору |
29 червня 2022 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 червня 2022 16:33
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
29 червня 2022 16:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 червня 2022 12:01
|
Додаткова угода №3 КР.pdf | зміни до договору |
06 червня 2022 12:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 березня 2022 14:54
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
11 березня 2022 14:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:45
|
Додаткова угода № 1 від 20.12.2021.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2021 11:44
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 10:28
|
Договір № 271 06.12.2021.pdf | укладений |
06 грудня 2021 10:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів міського бюджету і коштів КП "Вінницька транспорта компанія" |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 11 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування по договору |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливання вартості товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна вартості електричної енергії на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел Фінансування угоди |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни товару внаслідок коливання на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни товару внаслідок коливання на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни товару внаслідок коливання на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору подовжено з метою організації закупівлі на наступний період. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із коливаннями ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 25 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із коливаннями на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна джерел фінансування договору |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару у зв'язку із коливання на ринку товару |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звязку із коливанням ціни на ринку електричної енергії, у тому числі зумлвленої діями обставин воянного часу, та зміни встановлених державою тарифів |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару внаслідок її коливання на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної описки |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із коливаннями ціни на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 19 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Коливанні ціи на ринку за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 21 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 22 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Уточнення ціни товару пропорційно її коливання на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 271 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 23 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |