Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Печатки та штампи з оснастками
Очікувана вартість
33 779,10 UAH
UA-2021-10-04-011404-b b04c6fc6f22843d295faf53b1b9019d1
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Котов

+380993439830 zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 21782461
Вебсайт: https://www.pfu.gov.ua/lg/
Місцезнаходження: 93404, Україна , Луганська обл., місто Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 9
Контактна особа: Артем Котов
+380993439830
zakupivli.artyom.s.kotov@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
За результатами проведення відкритих торгів за предметом закупівлі «Печатки та штампи з оснасткою» (ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне), оголошених Замовником - Головним управлінням Пенсійного фонду України в Луганській області, ідентифікатори закупівлі: UA-2021-07-29-004757-b (оголошена 29.07.2021) та UA-2021-08-17-011174-a (оголошена 17.08.2021), двічі було відмінено торги через недостатню кількість учасників. Предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника за даними процедурами не відрізняються між собою.
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Таким чином, у Замовника виникла можливість для застосування переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі «Печатки та штампи з оснасткою» (ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне) із дотриманням п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 18:54
Оскарження наміру укласти договір: 15 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Місцезнаходження замовника - Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд. 9, 93404. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 21782461,
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штуки
Печатка кругла із зображенням Державного Герба України (діаметр 45 мм) з автоматичною оснасткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
30 штуки
Печатка кругла без зображення Державного Герба України (діаметр 45 мм) з автоматичною оснасткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи
15 штуки
Штамп кутовий (40 мм х 60 мм) з автоматичною оснасткою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93404, Україна, Луганська область, м. Сєвєродонецьк, вул. Шевченка, буд 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2021
ДК 021:2015: 30192153-8 — Штампи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

04 жовтня 2021 18:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПУЛЬС"
#21814942
Переможець 33 779,10
UAH
04 жовтня 2021 18:54

Документи

04 жовтня 2021 18:54
Електронний підпис
04 жовтня 2021 18:54
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 18:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-ПУЛЬС"
#21814942
33 779,10
UAH
Документи

Документи

04 жовтня 2021 18:54
Електронний підпис
04 жовтня 2021 18:54
ПОВІДОМЛЕННЯ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 11:31
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 19:39
Договір 145.pdf укладений
18 жовтня 2021 19:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 33 779,10
UAH