Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 50110000-9 – Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з шиномонтажу – 50116500-6)
Очікувана вартість
2 500,00 UAH
UA-2021-10-04-011353-b cf03712d8e8c42acb43a5aa0bb10fa97
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА

0682471534 LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Код ЄДРПОУ: 02071100
Вебсайт: https://pntu.edu.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., Полтава, 36011, Полтавська обл., місто Полтава, ПРОСПЕКТ ПЕРШОТРАВНЕВИЙ, будинок 24
Контактна особа: ЛЕВКОВА РУСЛАНА МИКОЛАЇВНА
0682471534
LEVKOVARUSLANA94@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 18:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 жовтня 2021 09:00
Очікувана вартість: 2 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 75,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Місце надання послуг: за місцезнаходженням Учасника. Строк надання послуг: протягом 7 днів з моменту заявки Замовника. Оцінка тендерних пропозицій учасників здійснюється за єдиним критерієм – «Ціна пропозиції (з ПДВ)». Питома вага критерію «Ціна пропозиції (з ПДВ)» - 100 %. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з шиномонтажу автомобіля MERCEDES-BENZ VIANO 2.2 - 50116500-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс
1 посл.
Послуги з шиномонтажу автомобіля ГАЗ 22171 «Соболь» - 50116500-6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 50116500-6 — Шиноремонтні послуги, у тому числі шиномонтажні послуги та послуги з балансування коліс

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та акта здавання-прийняття наданих послуг зобов’язаний зареєструвати юридичні і фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 18:33
Проєкт Договору.docx
04 жовтня 2021 18:33
Оголошення послуг з шиномонтажу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 жовтня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ 2 280,00
UAH з ПДВ
2 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 жовтня 2021 22:31
Електронний підпис
14 жовтня 2021 22:30
Проект договору.pdf
14 жовтня 2021 22:30
Довідки та Листи.pdf
14 жовтня 2021 22:30
Цінова пропозиція.pdf
12 жовтня 2021 10:26
Техпаспорт євакуатора.pdf
12 жовтня 2021 10:26
Дані учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#3118612952
Переможець 2 280,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 11:32
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ #3118612952

№ рішення у справі

70/72-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

18 жовтня 2021 11:32
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:26
Протокол №УО1-421С.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП СЛЮСАРЬ МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ
#3118612952
2 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 11:32
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:26
Протокол №УО1-421С.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2021 14:00
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 16:13
Договір №998.pdf укладений
21 жовтня 2021 16:11

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 280,00
UAH