Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з супроводу бухгалтерського програмного забезпечення (Пакети оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Dok»
Очікувана вартість
1 400,00 UAH
UA-2021-10-04-009470-b 4ee00f7c344249578d0dbea3221a01d6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрій Домашев

+380612282210 zpvoks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ охорони культурної спадщини Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 43215946
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Юрій Домашев
+380612282210
zpvoks@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Послуги з супроводу бухгалтерського програмного забезпечення (Пакети оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Dok»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з супроводу бухгалтерського програмного забезпечення (Пакети оновлень (компонентів) комп’ютерної програми «M.E.Dok»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Зелінського, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021  —  29 вересня 2022
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата послуг виконується протягом 7 (семи) банківських днів з дня отримання акту приймання-передачі від Постачальника Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

04 жовтня 2021 16:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 16:27
Договор Софтвер.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "СОФТВЕР"
#35842447
Переможець 1 400,00
UAH
04 жовтня 2021 16:30

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 11:43
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2021 16:31
Договор Софтвер.PDF укладений
04 жовтня 2021 16:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 400,00
UAH