Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту мости та труби. Обстеження і випробовування. Закупівля робіт з обстеження мостової споруди по об'єкту «Реконструкція арочного мосту через річку Старий Дніпро на о. Хортиця в м. Запоріжжя»
Очікувана вартість
902 854,71 UAH
UA-2021-10-04-007379-b 9fe597e283d94ea7809021c1d6969206
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ангеліна Омельченко

+380679432399 omelchenko.uks@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Управління капітального будівництва"
Код ЄДРПОУ: 04054151
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, буд. 60 Б
Контактна особа: Ангеліна Омельченко
+380679432399
omelchenko.uks@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 902 854,71 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 514,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 3 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 3000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту мости та труби. Обстеження і випробовування. Закупівля робіт з обстеження мостової споруди по об'єкту «Реконструкція арочного мосту через річку Старий Дніпро на о. Хортиця в м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту мости та труби. Обстеження і випробовування. Закупівля робіт з обстеження мостової споруди по об'єкту «Реконструкція арочного мосту через річку Старий Дніпро на о. Хортиця в м. Запоріжжя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: арочний мост через річку Старий Дніпро на о. Хортиця, Запоріжжя, Запорізька область, 69000, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71630000-3 — Послуги з технічного огляду та випробовувань

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт ПІДРЯДНИКУ здійснюється ЗАМОВНИКОМ згідно Акту приймання-передачі виконаних робіт після отримання технічного звіту та технічного паспорту на споруду в строк до 45 календарних днів. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник торгів для забезпечення виконання зобов’язань, які виникають у зв’язку з поданням пропозиції, надає забезпечення пропозиції у формі електронної банківської гарантії, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк у сумі 3 000,00 грн. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Вид забезпечення пропозиції – електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ, які повинні бути подані у вигляді сканованих копій з накладенням КЕП та електронної печатки гаранта. Назва бенефіціара: комунальне підприємство «Управління капітального будівництва» Місцезнаходження бенефіціара: вул. Незалежної України, 60б, Запорізька область, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69037. Банківські реквізити бенефіціара: UA853204780000026008924422832, в АТ АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478». Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 14 Закону.

Сума забезпечення: 3000 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця процедури закупівлі внесення забезпечення виконання договору у розмірі 5% від вартості договору. Забезпечення виконання договору надається Учасником-переможцем торгів у вигляді завдатку про що укладається договір про надання завдатку як забезпечення виконання договору про закупівлю. Учасник-переможець повинен перерахувати кошти на поточний рахунок Замовника за наведеними реквізитами: UA37 306500 00000 26002300005097 в ПАТ АБ "РАДАБАНК", ЄДРПОУ 04054151 Призначення платежу: ДБН В.2.3-6:2009 Споруди транспорту мости та труби. Обстеження і випробовування. Закупівля робіт з обстеження мостової споруди по об'єкту «Реконструкція арочного мосту через річку Старий Дніпро на о. Хортиця в м. Запоріжжя» Кошти повинні бути зараховані на рахунок Замовника не пізніше дня, який передує дню укладення договору про закупівлю на підставі договору про надання завдатку для забезпечення виконання договору, укладеного між Учасником-переможцем та Замовником (Додаток 6). На підтвердження внесення забезпечення виконання договору Учасник-переможець надає копії документів, що підтверджують перерахунок коштів. Документи подаються Учасником-переможцем Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання Учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними у випадках, передбачених Законом, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" 893 058,00
UAH з ПДВ
893 058,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
#37732596
Переможець 893 058,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 09:39

Документи

21 жовтня 2021 09:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 09:37
протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 09:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
#37732596
893 058,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2021 09:39
Електронний підпис
21 жовтня 2021 09:37
протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 13:21
Договір 014-21-81 від 26.10.2021.PDF укладений
26 жовтня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 15:39
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2021 10:02
ДУ1 до договору 014-21-81 від 26.10.2021.PDF зміни до договору
02 листопада 2021 10:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 грудня 2021 10:28
893 058,00 UAH UA968201720344361036100040555
КП "УКБ"
UA773052990000026003050006678
ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст.10 Закону України "Про публічні закупівлі" оприлюднена додаткова угода до Договору
Номер договору про закупівлю: 014/21/81
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 893 058,00
UAH (в тому числі ПДВ 148 843,00 UAH)