Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Нікопольський фаховий коледж Національної металургійної академії України |
Код ЄДРПОУ: | 00193424 |
Вебсайт: | http://www.nmt.org.ua |
Місцезнаходження: | 53210, Україна , Дніпропетровська обл., м. Нікополь, просп. Трубників, 18 |
Контактна особа: |
Марина Тюкавкіна +380952501225 tukavkina2015@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 14:27 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 12:36 |
Очікувана вартість: | 2 482 578,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 412,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Протягом 10 (десяти) робочих днів з дня підписання Сторонами Актів приймання виконаних робіт форми КБ-2В та Довідки про вартість наданих послуг форми КБ-3, та на підставі виставленого Генпідрядником рахунку Замовник здійснює його оплату шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Генпідрядника, при наявності бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 жовтня 2021 09:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 жовтня 2021 09:57 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (1).docx | |
04 жовтня 2021 15:14 |
Додаток_5.docx | |
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_6.docx | |
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_4.docx | |
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_2.docx | |
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_1.docx | |
04 жовтня 2021 15:11 |
Тендерна_документацiя.doc |
06 жовтня 2021 09:58 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 жовтня 2021 09:57 |
Додаток 3 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ (1).docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:14 |
Додаток_5.docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_6.docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_4.docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_2.docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:11 |
Додаток_1.docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:11 |
Тендерна_документацiя.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Для визначення переліку обладнання, кабелів із зазначенням їх марки, типу, характеристики можете ознайомитись у проектно-кошторисній документації за адресою Замовника.
документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять
до дискримінації учасників.
документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять
до дискримінації учасників.
Відповідно до тендерної документації під аналогічним договором розуміється договір з реконструкції\капітального ремонту пожежної сигналізації.
Вимоги про усунення порушення
Учасник не погоджується з таким рішенням та вимагає скасувати його з огляду на таке.
1. Відповідно до пп. 5 п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції учасник надають у складі оригінал/завірена копія ліцензії категорії складності СС2.
Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» у складі пропозиції надає файл «Субпідрядник», який містить вказану ліцензію. З огляду на це, учасник виконав вимогу тендерної документації.
2. Згідно з пп. 4 п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції надати Оригінал/завірені копії дозволів, зокрема, на:
- Роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів;
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
На виконання зазначеної вимоги учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» надав декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, яка містить дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, зокрема, роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин.
Окремо, звертаємо увагу, що відповідно до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 року № 1107, в редакції від 12.03.2020, вказані вище види робіт виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, а не дозволу. Учасник отримував декларацію відповідно до постанови № 1107, у редакції від 12.03.2020, коли вказані вище роботи здійснювалися на підставі декларації.
Разом з тим, відповідно до пункту 3 Постанови КМУ Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 передбачено, що декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цією постановою, є чинними до внесення змін до таких декларацій.
Отже, декларація учасника дійсна до того часу, поки сам учасник не внесе зміни до неї. А тому виконання робіт, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, учасник буде здійснювати на підставі декларації, що відповідає чинному законодавству України.
З огляду на вищезазначене, учасник виконав вимогу щодо надання дозволів, зокрема, на: роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів; зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин. А тому рішення про відхилення пропозиції має бути відхилено.
3. Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції учасники надають календарний графік виконання робіт (складений згідно таблиці 1 Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2009р. №2).
Наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» календарний графік складений відповідно до Наказу Мінрегіонбуду від 13.01.2021 № 2, що відповідає вимогам тендерної документації. З огляду на це, замовник має скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції.
4. Відповідно до п. 6 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції з метою недопущення непередбачених витрат (додаткових робіт та ін.) по даному об’єкту, учаснику необхідно перед поданням комерційної пропозиції здійснити візуальний огляд об’єкту та ознайомитись з проектно-кошторисної документацією. Можливість ознайомлення із зазначеними обсягами та видами капітального ремонту буде надана Замовником за адресою Замовника в узгоджений час. Акт огляду про ознайомлення з проектно-кошторисною документацією та об`єкта де будуть надаватись роботи надати в своїй пропозиції.
Учасник здійснив виїзд до замовника на підтвердження чого у складі пропозиції надано акт огляду від 20.10.2021.
Звертаємо увагу, що замовником не встановлено окремої вимоги щодо змісту акту огляду, також відсутня форма акту огляду. З огляду на це, підстави для відхилення відсутні.
5. Згідно з пп. 1 п. 2 розділу Оцінка тендерної пропозиції учасники надають оригінал Свідоцтва або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість, у разі сплати Учасником ПДВ, або сканований оригінал Свідоцтва або Витягу з реєстру платників єдиного податку, у разі сплати Учасником єдиного податку.
У складі пропозиції міститься витяг з реєстру платників ПДВ, що відповідає вимогам тендерної документації.
Ненадання учасником витягу з реєстру платників ПДВ у вигляді сканованого оригіналу, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції, оскільки це формальна помилка відповідно до Переліку формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710.
6. Відповідно до п.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції керівником учасника підтверджується сканованим оригіналом усіх сторінок паспорту у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та однією із наведених копії документів: наказом про призначення, розпорядженням, довіреністю, дорученням, випискою з протоколу засновників про призначення, або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
На виконання зазначеної вимоги учасник надав копію паспорта директора, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Разом з тим, варто зазначити, що не завіряння окремих сторінок тендерної пропозиції, відповідно до Переліку формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710, є формальною помилкою.
Окрім того, тендерна документація не містить порядку завіряння, а тому відхилення пропозиції учасника є незаконним.
7. Відповідно до п.1. розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції при складані тендерної пропозиції Учасником, дозволяється допущення формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме: відсутність підписів (наприклад: деякі сторінки не матимуть підпису керівника або уповноваженої особи), технічні помилки та описки (наприклад: некоректно складене слово, в якому випадають деякі літери або переставлені місцями). За наявності перелічених вище формальних помилок та наявності у складі тендерної пропозиції листа-погодження від Учасника щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних, тендерна пропозиція не відхиляється.
На виконання зазначеної вимоги надано довідку № 1810-11 від 19.10.2021 про погодження щодо можливості віднесення Замовником допущених Учасником помилок до формальних, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
Твердження Замовника щодо відсутності у довідці перелічених формальних помилок, є хибним, оскільки тендерна документація не містить вимог щодо наявності у довідці переліку формальних помилок.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ».
2. Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не надав дозволи, які містять такі види робіт:
- Роботи, що виконуються зо допомогою механічних підіймачів;
- Зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин;
3. «Календарний графік . pdf.» Учасника ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не відповідає змісту виконаних робіт в наказі Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 13.01.2009 року №2 «Про оприлюднення Рекомендацій зі складання додатку і договору підряднику в капітальному будівництві» а саме:
- Додаток "Календарний графік виконання робіт" конкретизує зобов'язання Підрядника, визначені умовами договору, щодо складу, обсягів, виконавців, послідовності, строків виконання робіт. Обґрунтованість положень цього додатка забезпечує ритмічність виконання робіт, своєчасність матеріально-технічного забезпечення, надання фронту робіт співвиконавцям, безперервність фінансування будівництва тощо. Аналіз виконання "Календарного графіка виконання робіт" дає можливість оцінювати сторонам хід будівництва в цілому та виконання окремих робіт, дотримання Підрядником та субпідрядниками визначених у договорі підряду строків будівництва та окремих робіт та своєчасно вживати заходів щодо наявних відхилень.
4. Акт про огляд Учасник ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не містить підтвердження щодо ознайомлення з проектно-кошторисною документацією об’єкта, що не відповідає вимогам тендерної документації.
5. Вичерпний перелік формальних помилок вказан в тендерній документації. В переліку формальних помилок не вказано можливість надання копії документів замість оригіналу.
6. Паспорт має бути завірений власником відповідно до тендерної документації.
7. У довідці про формальні помилки Учасника ТОВ «ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ» не вказано конкретизований перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 жовтня 2021 15:06
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-12-19-000016 ● 57c0f4562a52487eb30ded921cff44b5
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 грудня 2022 14:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.12.2022 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-04-007335-b, 04.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-23 14:29:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-04-007335-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за номером UA-2021-10-04-007335-b відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- з яких підстав в електронній системі закупівель не оприлюднено в окремому документі перелік змін, внесених до Додатку 3 до тендерної документації?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-12-29 10:01:40
Відповіді.
1.
Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній
закупівлі відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації яка пройшла експертизу
та отримала позитивний експертний висновок.
2.
З 19.12.2020 набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про
внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 № 631 і від 11 жовтня 2016
№ 710», за якою головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів
нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки доручено, а органам
місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного
соціального страхування рекомендовано з метою прозорого, ефективного та раціонального
використання коштів забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості
предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті. Це є рекомендована норма.
3.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Замовником 06 жовтня 2021 року було внесено зміни до тендерної документації, що відображені у новій редакції тендерної документації та додатках до неї. Попередні версії документів також присутні в електронній системі закупівель, та є можливість порівняти дві версії документів і ознайомитися зі змінами.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-12-28 15:45:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-10-04-007335-b та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- з яких підстав тендерна документація складена не у відповідності із вимогами законодавства, зокрема, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додаток 2 до тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» не відповідають нормі пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-01-02 23:57:25
Питання.
Тендерна документація складена у відповідності із вимогами законодавства, зокрема, пункт 5 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» та Додаток 2 до тендерної документації «Інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону» відповідають нормі пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Про усунення порушень в сфері закупівель. З 19.12.2022 року по 10.01.2023 року Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області проведений моніторинг державної закупівлі, а саме: «Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу Нікопольського фахового коледжу Національної металургійної академії України, розташованого за адресою: м. Нікополь, Дніпропетровська область, проспект Трубників, 18». Під час моніторингу виявлено порушення законодавства у сфері закупівель, а саме: - За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 4-1 Постанови No 710; -За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю та внесення змін до тендерної документації встановлено порушення частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону; -За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 5 та 6 частини першої статті 17 Закону. На підставі вищевикладеного та у зв'язку з неможливістю усунення порушень (відсутністю технічної можливості), НАКАЗУЮ: 1. ТЮКАВКІНУ Марину Михайлівну, уповноважену особу з питань державних закупівель, попередити про неможливість в подальшому допускати таких порушень. 2. Рекомендувати ТЮКАВКІНІЙ М.М. повисити рівень знань і вмінь у сфері публічних закупівель за допомогою професійних курсів.
2023-01-09 17:54:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 січня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 січня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення пункту 4-1 Постанови № 710; встановлено порушення частини другої статті 24 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 13:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" |
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія "ІНОЛ-БУД" |
2 302 273,44
UAH з ПДВ
|
2 302 273,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" |
2 482 578,00
UAH з ПДВ
|
2 482 578,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Рішення скасоване |
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 12:58
|
ТОВ "Будівельна компанія "ІНОЛ-БУД" #42415797 |
Рішення скасоване |
2 302 273,44
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 12:58
|
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" #41657321 |
Рішення скасоване |
2 482 578,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 12:58
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕСВІТ ТЕЛЕКОМ" #43103326 |
Відхилено |
2 048 000,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 14:14
|
ТОВ "Будівельна компанія "ІНОЛ-БУД" #42415797 |
Переможець |
2 302 273,44
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2021 15:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 січня 2024 13:11
|
ДУ3 до договору 6.pdf | зміни до договору |
03 січня 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 20:07
|
ДУ 2 пож.с..pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 00:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:23
|
Дог. ціна 2022 р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:22
|
Д.П 1 до дог.№6.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:22
|
Дог.ціна на 2021 р..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:22
|
Календарний графік.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:22
|
Дог.ціна20-21рр..pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:22
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2021 12:50
|
договірна ціна на 2022 р.pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:40
|
Договірна ціна на 2021 р..pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:40
|
Договірна ціна 2021-2022р..pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:40
|
Договір №6..pdf | укладений |
30 листопада 2021 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі наказу Міністерства освіти та науку України №464 від 26.04.2021 року «Про утворення Українського державного університету науки та технологій», наказу в.о ректора Українського державного університету науки і технологій від 01.11.2021 р№14 Нікопольський фаховий коледж Національної металургійної академії України реорганізовано в Відокремлений структурний підрозділ «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій» 2. Відокремлений структурний підрозділ «Нікопольський фаховий коледж Українського державного університету науки і технологій є правонаступником всього прав та обов’язків Нікопольського фахового коледжу Національної металургійної академії України. |
Номер договору про закупівлю: | №6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | №6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | №6 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |