Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ (ДК 021:2015 - 09120000 - 6 "Газове паливо")
Очікувана вартість
605 000,00 UAH
UA-2021-10-04-007288-b ● c6275dedc7f6455aaf6e9aa1c77f74d0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівська обласна прокуратура |
Код ЄДРПОУ: | 02910031 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., Львів, ПРОСПЕКТ ШЕВЧЕНКА, будинок 17/19 |
Контактна особа: |
Пилипів Василь 380672789375 PYLYPIVVASYL0403@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 15:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 16:00 |
Очікувана вартість: | 605 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 050,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Категорія замовника - відповідно до п.1 ч.4 ст.2 Закону, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15714.285 м.куб.
Природний газ (згідно технічного завдання до Тендерної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, Львів, проспект Шевченка, 17-19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Споживача за поставлений природний газ здійснюються за розрахунковий період до 15 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі газу. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 15:09 |
Тендерна документація - газ природний (04.10.2021).docx | |
04 жовтня 2021 15:09 |
Договір окремо - газ природний (04.10.2021).docx |
04 жовтня 2021 15:10 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 жовтня 2021 15:09 |
Тендерна документація - газ природний (04.10.2021).docx
|
|||
04 жовтня 2021 15:09 |
Договір окремо - газ природний (04.10.2021).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
01
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:28
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 11:10
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «Учасник зобов’язаний надати в складі своєї пропозиції офіційний лист від Головного управління контррозвідувального захисту інтересів держави у сфері економічної безпеки стосовно не застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкції) до учасника, реалізація і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України». Ця інформація є у публічному доступі і лише обмежує конкуренцію на торгах. Неодноразово рішенням АМКУ ця вимога визнавалася незаконною
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону замовникам необхідно ураховувати вимоги Закону України "Про санкції" та рішень РНБО, уведених в дію указами Президента України (відповідної позиції дотримується Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України), щодо застосовування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Поряд з цим, наразі відсутня загальнодоступна єдина база даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), яка б дозволила замовникам (органи державної влади, органи місцевого самоврядування та органи соціального страхування, створені відповідно 4 до закону, а також юридичні особи (підприємства, установи, організації) та їх об'єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю
голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків)
здійснювати моніторинг даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), з метою
беззаперечного дотримання застосованих до них санкцій. Численні додатки до рішень РНБО щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо фізичних та
юридичних осіб та зміни до них ускладнюють можливість замовників перевіряти значне коло учасників процедур закупівлі щодо застосування, скасування та внесення змін до
санкцій відносно них, а отже є очевидними ризики допущення до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, або, навпаки,
недопущення до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані.
Таким чином, у разі допущення замовниками до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде також порушений принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду. Відповідно до частин першої, третьої, шостої, сьомої статті 5 Закону України "Про санкції" пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Служба безпеки України уповноважена забезпечувати реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також здійснювати перевірку наявності у діяльності юридичних осіб підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України "Про санкції", зокрема, здійснення терористичної діяльності.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про Службу безпеки України” систему Служби безпеки України складають Центральне управління Служби безпеки України, підпорядковані йому регіональні органи, органи військової контррозвідки, військові формування, а також навчальні, науково-дослідні та інші заклади Служби безпеки України. Згідно з частиною першою статті 10 Закону України "Про Службу безпеки України", Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України. Одним з видів забезпечення оперативно-службової діяльності якого є інформаційно аналітична функція. Центральне управління володіє інформацією по всій країні, та може надати запитувану інформацію в повному обсязі. Відповідно до частини статті 20 ЗУ "Про доступ по публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів; органи державної влади чи органи місцевого самоврядування або інші замовники володіють більшістю
голосів у вищому органі управління юридичної особи; у статутному капіталі юридичної особи державна або комунальна частка акцій (часток, паїв) перевищує 50 відсотків)
здійснювати моніторинг даних фізичних та юридичних осіб, до яких застосовано персональні спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), з метою
беззаперечного дотримання застосованих до них санкцій. Численні додатки до рішень РНБО щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо фізичних та
юридичних осіб та зміни до них ускладнюють можливість замовників перевіряти значне коло учасників процедур закупівлі щодо застосування, скасування та внесення змін до
санкцій відносно них, а отже є очевидними ризики допущення до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, або, навпаки,
недопущення до процедур закупівлі учасників, санкції відносно яких скасовані.
Таким чином, у разі допущення замовниками до процедур закупівлі, зокрема, відкритих торгів, учасників, до яких застосовано санкції, буде також порушений принцип здійснення закупівель, як максимальна економія та ефективність (частина перша статті 3 Закону) та заподіяно майнову шкоду. Відповідно до частин першої, третьої, шостої, сьомої статті 5 Закону України "Про санкції" пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України. Служба безпеки України уповноважена забезпечувати реалізацію і моніторинг ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), передбачених відповідними рішеннями Ради національної безпеки і оборони України, а також здійснювати перевірку наявності у діяльності юридичних осіб підстав для застосування санкцій згідно з частиною другою статті 1, статтею 3 Закону України "Про санкції", зокрема, здійснення терористичної діяльності.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону України "Про Службу безпеки України” систему Служби безпеки України складають Центральне управління Служби безпеки України, підпорядковані йому регіональні органи, органи військової контррозвідки, військові формування, а також навчальні, науково-дослідні та інші заклади Служби безпеки України. Згідно з частиною першою статті 10 Закону України "Про Службу безпеки України", Центральне управління Служби безпеки України відповідає за стан державної безпеки, координує і контролює діяльність інших органів Служби безпеки України. Одним з видів забезпечення оперативно-службової діяльності якого є інформаційно аналітична функція. Центральне управління володіє інформацією по всій країні, та може надати запитувану інформацію в повному обсязі. Відповідно до частини статті 20 ЗУ "Про доступ по публічної інформації", розпорядник інформації має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.
02
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:28
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 11:11
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «сертифікат ДСТУ OHSAS 18001:2010 «Системи управління гігієною та безпекою праці. Вимоги» (OHSAS 18001:2007, IDT)» . Адже його дія завершилася і дані сертифікати станом на сьогодні не видаються жодним суб’єктам господарювання
Відповідь: Дякую за запитання !Замовник має на меті співпрацювати з добросовісними Учасниками, які керуються у своїй діяльності стандартами, в тому числі, які спрямовані на посилення норм та настанов з охорони праці, охорони навколишнього середовища, вдосконаленню процесів управління тощо. В Україні існує значна кількість підприємств, які пройшли дану сертифікацію, тому зміни не будуть вноситися.
03
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:30
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 11:13
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «копія документа про проходження навчання в сфері публічних закупівель менш, як на 2-х працівників». Яким чином наявність даних документів впливає виключно на постачання газу ?
Відповідь: Дякую за запитання! Замовник має на меті співпрацювати з компетентними Учасниками, які пройшли навчання у сфері публічних закупівель та керуються у своїй діяльності положеннями закону. В Україні існує значна кількість підприємств, працівники яких пройшли дане навчання, тому зміни не будуть вноситися.
04
Дата подання: 05 жовтня 2021 12:31
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 11:14
Прошу вилучити незаконну вимогу про надання «копія документа про проходження навчання охорони праці та пожежної безпеки не менш, як на 2-х працівників». Яким чином наявність даних документів впливає виключно на постачання газу ?
Відповідь: Дякую за запитання ! Відповідно до статті 18 ЗУ "Про охорону праці", працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії. Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці. Відповідно до статті 15 ЗУ "Про охорону праці", на підприємстві з кількістю працюючих 50 і більше осіб роботодавець створює службу охорони праці відповідно до типового положення, що затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері охорони праці. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Наказу МВС "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" від 05.12.2019 №1021, посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб'єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
Дана вимога не є дикскимінаційною, тому зміни до тендерної документації не будуть вноситися.
Відповідно до п. 1 Розділу ІІІ Наказу МВС "Про затвердження Порядку затвердження програм навчання та інструктажів з питань пожежної безпеки, організації та контролю за їх виконанням" від 05.12.2019 №1021, посадові особи до початку виконання своїх обов'язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з пожежної безпеки. Навчання за програмами з питань пожежної безпеки завершується підсумковим контролем знань (тести, співбесіди, виконання практичних завдань тощо). У разі успішного проходження перевірки знань суб'єкт, який навчає, видає посадовій особі або працівнику посвідчення про проходження навчання з питань пожежної безпеки (далі - Посвідчення) за формою, наведеною у додатку 1 до цього Порядку.
Дана вимога не є дикскимінаційною, тому зміни до тендерної документації не будуть вноситися.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 16:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВГАЗ ЗБУТ" |
604 842,83
UAH з ПДВ
|
604 842,83
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
20 жовтня 2021 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій