Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з модернізації будівлі корпусу №3 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-10-04-007018-b ● f3f478b2c61941ac9bb1c5ab946bcadb
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02004717 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1 |
Контактна особа: |
Сурник Алла Василівна +380822794575 ekon8@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 жовтня 2021 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з модернізації будівлі корпусу №3 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1 (будівля корпусу №3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт за умови наявності коштів здійснюється в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі проектно - кошторисної документації з позитивним висновком державної експертизи на пкд | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 15:00 |
БрендбукМЗ.pdf | |
04 жовтня 2021 15:00 |
Додаток_4_Субпiдрядники_корпус 3.doc | |
04 жовтня 2021 15:00 |
Додаток 3 Договір корпус 3.docx | |
04 жовтня 2021 15:00 |
Додаток 2 Технiчне_завданн_корпус__3.docx | |
04 жовтня 2021 15:00 |
Додаток 1 пропозиція корпус _3.docx | |
04 жовтня 2021 15:00 |
5_Оголошення_корпус__3.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-04-007018-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕВТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39780751
Дата подання: 07 жовтня 2021 14:44
Дискримінація учасників
Шановний Замовник. Ознайомившись з вимогами даної Тендерної документації, звертаємо увагу на ряд грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
п.п.3, п.4, розділу вимоги до предмету закупівлі «…Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повинен надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.»
Дані вимоги є не законними та дискримінаційними. Згідно вимог Закону відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує фінансову стабільність учасника, відповідно до статті 16 Закону є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законом чітко зазначено, що цей критерій підтверджується фінансовою звітністю.
Також частина 3 статті 16 Закону встановлює замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини). Замовником встановлено критерії, які не є законними. Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 № 73 (далі —Національне положення), визначено склад фінансової звітності, а саме: баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності.
Тобто, як зазначено вище, єдиним способом підтвердження фінансової спроможності є лише фінансова звітність, конкретний перелік якої встановлений Національним положенням.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
ПРОСИМО Замовника уважно ознайомитися з законодавством України та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Також згідно кваліфікаційних, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається Замовник надати «…Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік.». Таке враження, що Замовник готував вимоги по предмету Закупівлі, щодо обстеження споруд, а не розробку проектно-кошторисної документації. Для виконання робіт, які зазначені в Технічному завдані достатньо наявність відповідних працівників, відповідного обладнання та досвіду виконання аналогічних робіт.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД. В іншому випадку Ми змушені будемо звернутися за захистом своїх законних прав до АМКУ та Державної Аудиторської служби України, щодо надання правової оцінки даної Закупівлі та упередити попередню змову Замовника з потенційним Учасником-переможця.
Розгорнути
Згорнути
п.п.3, п.4, розділу вимоги до предмету закупівлі «…Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повинен надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.»
Дані вимоги є не законними та дискримінаційними. Згідно вимог Закону відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує фінансову стабільність учасника, відповідно до статті 16 Закону є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законом чітко зазначено, що цей критерій підтверджується фінансовою звітністю.
Також частина 3 статті 16 Закону встановлює замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини). Замовником встановлено критерії, які не є законними. Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 № 73 (далі —Національне положення), визначено склад фінансової звітності, а саме: баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності.
Тобто, як зазначено вище, єдиним способом підтвердження фінансової спроможності є лише фінансова звітність, конкретний перелік якої встановлений Національним положенням.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
ПРОСИМО Замовника уважно ознайомитися з законодавством України та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.
Також згідно кваліфікаційних, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається Замовник надати «…Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік.». Таке враження, що Замовник готував вимоги по предмету Закупівлі, щодо обстеження споруд, а не розробку проектно-кошторисної документації. Для виконання робіт, які зазначені в Технічному завдані достатньо наявність відповідних працівників, відповідного обладнання та досвіду виконання аналогічних робіт.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД. В іншому випадку Ми змушені будемо звернутися за захистом своїх законних прав до АМКУ та Державної Аудиторської служби України, щодо надання правової оцінки даної Закупівлі та упередити попередню змову Замовника з потенційним Учасником-переможця.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2021 17:41
Доброго дня! За розгляду Вашої вимоги, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Повідомляємо наступне.
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівл визначаютьсчя на підставі норм ч.3 с. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до вказаної статті оголошення про проведення спрощеної закупівоі повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено імперативної норми, щодо обов’язку зазначення кваліфікаційного критерію, проте наявна можливість зазначення іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне вказати.
Замовник враховуючи норми ч.3 ст.14 Розробив проект оголошення та вимог до нього.
Так відповідно до п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції» визначені наступні кваліфікаційні критерії, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Положення частини 4 статті 22 Закону не розповсюджуються на спрощені процедури закупівлі, які проводяться у відповідності до вимог ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимог викладених в п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції».
Замовником Встановлено, що Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повине надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.
Вказана вимога сформована Замовником задля підтвердження фінансової спроможності Учасника забезпечити безперебійний процес виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог передбачених Додатком 2 та Додатком 3 Оголошення, зокрема «платником експертизи: є комунальне некомерційне підприємство Хмельницька обласна лікарня Хмельницької обласної ради або за погодженням може бути проектна організація із подальшим відшкодуванням затрат на оплату експертизи». Тобто Замовник має бути впевненим в можливості потенційного учасника оплатити вартість експертизи, у визначені Оголошенням терміни.
З приводу вимог викладених в п.п.1 п.6 ч.4 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції», зокрема Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік
Знову ж таки Замовник має бути впевненим в наявності в потенціного Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. А надання технічних звітів надасть можливість Замовнику запевнетись у кваліфікації працівників та підтвердить досвід виконання ними аналогічних робіт.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає потреби для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Дякуємо за запитання.
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівл визначаютьсчя на підставі норм ч.3 с. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до вказаної статті оголошення про проведення спрощеної закупівоі повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено імперативної норми, щодо обов’язку зазначення кваліфікаційного критерію, проте наявна можливість зазначення іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне вказати.
Замовник враховуючи норми ч.3 ст.14 Розробив проект оголошення та вимог до нього.
Так відповідно до п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції» визначені наступні кваліфікаційні критерії, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Положення частини 4 статті 22 Закону не розповсюджуються на спрощені процедури закупівлі, які проводяться у відповідності до вимог ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимог викладених в п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції».
Замовником Встановлено, що Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повине надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.
Вказана вимога сформована Замовником задля підтвердження фінансової спроможності Учасника забезпечити безперебійний процес виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог передбачених Додатком 2 та Додатком 3 Оголошення, зокрема «платником експертизи: є комунальне некомерційне підприємство Хмельницька обласна лікарня Хмельницької обласної ради або за погодженням може бути проектна організація із подальшим відшкодуванням затрат на оплату експертизи». Тобто Замовник має бути впевненим в можливості потенційного учасника оплатити вартість експертизи, у визначені Оголошенням терміни.
З приводу вимог викладених в п.п.1 п.6 ч.4 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції», зокрема Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік
Знову ж таки Замовник має бути впевненим в наявності в потенціного Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. А надання технічних звітів надасть можливість Замовнику запевнетись у кваліфікації працівників та підтвердить досвід виконання ними аналогічних робіт.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає потреби для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Дякуємо за запитання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ" #41755106 |
Переможець |
982 400,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 15:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
07 жовтня 2022 15:20
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2022 15:43
|
ДУ4 дог 140.PDF | зміни до договору |
15 вересня 2022 15:35
|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2022 13:33
|
ДУ3 ПКД корпус_3.PDF | зміни до договору |
12 квітня 2022 13:13
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 16:36
|
ДУ2 дог 140.PDF | зміни до договору |
20 грудня 2021 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 16:25
|
Підписаний договір | укладений |
26 жовтня 2021 15:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов укладеного договору |
Номер договору про закупівлю: | 140 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |