Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з модернізації будівлі корпусу №3 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2021-10-04-007018-b f3f478b2c61941ac9bb1c5ab946bcadb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 14:59
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт з модернізації будівлі корпусу №3 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1 (будівля корпусу №3)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за умови наявності коштів здійснюється в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі проектно - кошторисної документації з позитивним висновком державної експертизи на пкд Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 15:00
БрендбукМЗ.pdf
04 жовтня 2021 15:00
Додаток_4_Субпiдрядники_корпус 3.doc
04 жовтня 2021 15:00
Додаток 3 Договір корпус 3.docx
04 жовтня 2021 15:00
Додаток 2 Технiчне_завданн_корпус__3.docx
04 жовтня 2021 15:00
Додаток 1 пропозиція корпус _3.docx
04 жовтня 2021 15:00
5_Оголошення_корпус__3.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-04-007018-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛЕВТЕХПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39780751
Дата подання: 07 жовтня 2021 14:44
Дискримінація учасників
Шановний Замовник. Ознайомившись з вимогами даної Тендерної документації, звертаємо увагу на ряд грубих порушень ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
п.п.3, п.4, розділу вимоги до предмету закупівлі «…Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повинен надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.»
Дані вимоги є не законними та дискримінаційними. Згідно вимог Закону відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Одним із кваліфікаційних критеріїв, що підтверджує фінансову стабільність учасника, відповідно до статті 16 Закону є наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Законом чітко зазначено, що цей критерій підтверджується фінансовою звітністю.
Також частина 3 статті 16 Закону встановлює замовнику обмеження щодо вимоги надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі, більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівлі на частини). Замовником встановлено критерії, які не є законними. Національним положенням (стандартом) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженим наказом Мінфіну України від 07.02.2013 № 73 (далі —Національне положення), визначено склад фінансової звітності, а саме: баланс (звіт про фінансовий стан), звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід), звіт про рух грошових коштів, звіт про власний капітал і примітки до фінансової звітності.
Тобто, як зазначено вище, єдиним способом підтвердження фінансової спроможності є лише фінансова звітність, конкретний перелік якої встановлений Національним положенням.
Згідно з частиною 4 статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
ПРОСИМО Замовника уважно ознайомитися з законодавством України та внести відповідні зміни у Тендерну документацію.

Також згідно кваліфікаційних, щодо наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається Замовник надати «…Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік.». Таке враження, що Замовник готував вимоги по предмету Закупівлі, щодо обстеження споруд, а не розробку проектно-кошторисної документації. Для виконання робіт, які зазначені в Технічному завдані достатньо наявність відповідних працівників, відповідного обладнання та досвіду виконання аналогічних робіт.

Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до ТД. В іншому випадку Ми змушені будемо звернутися за захистом своїх законних прав до АМКУ та Державної Аудиторської служби України, щодо надання правової оцінки даної Закупівлі та упередити попередню змову Замовника з потенційним Учасником-переможця.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 жовтня 2021 17:41
Доброго дня! За розгляду Вашої вимоги, щодо внесення змін до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Повідомляємо наступне.
Вимоги до оголошення про проведення спрощеної процедури закупівл визначаютьсчя на підставі норм ч.3 с. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», відповідно до вказаної статті оголошення про проведення спрощеної закупівоі повинно містити наступну інформацію:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
4) кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг;
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
6) умови оплати;
7) очікувана вартість предмета закупівлі;
8) період уточнення інформації про закупівлю (не менше трьох робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі в електронній системі закупівель);
9) кінцевий строк подання пропозицій (строк для подання пропозицій не може бути менше ніж два робочі дні з дня закінчення періоду уточнення інформації про закупівлю);
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
11) розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати);
12) розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати);
13) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону в межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків або в грошових одиницях очікуваної вартості закупівлі.
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Тобто ч.3 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» не визначено імперативної норми, щодо обов’язку зазначення кваліфікаційного критерію, проте наявна можливість зазначення іншої інформації, яку замовник вважає за необхідне вказати.
Замовник враховуючи норми ч.3 ст.14 Розробив проект оголошення та вимог до нього.
Так відповідно до п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції» визначені наступні кваліфікаційні критерії, Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Положення частини 4 статті 22 Закону не розповсюджуються на спрощені процедури закупівлі, які проводяться у відповідності до вимог ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимог викладених в п.6 ч.3 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції».
Замовником Встановлено, що Для підтвердження фінансової спроможності Учасника він повине надати в складі своєї пропозиції:
-Звіти поданих Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік із відміткою про їх отримання, згідно яких фінансовий звіт до оподаткування має складати не менше 3,0 млн. грн. (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Структурне обстеження підприємства, а саме Форма №1-підприємництво (річна) подана Учасником до територіального органу Держстату за 2020 рік, із відміткою про його отримання (Дана вимога стосується Учасників юридичних осіб).
- Податкову звітність поданої до податкового органу за місцем обліку платника податків за 2020 рік із відміткою про її отримання, згідно якої сума доходу (обороту) за вказаний період має становити не менше 3,0 млн.грн.
- Довідку виданою податковим органом про відсутність заборгованості Учасника про сплату податків, зборів та інших обов'язкових платежів. Довідка має бути датована не раніше дати оприлюднення Оголошення даної процедури.
Вказана вимога сформована Замовником задля підтвердження фінансової спроможності Учасника забезпечити безперебійний процес виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації та відповідно до вимог передбачених Додатком 2 та Додатком 3 Оголошення, зокрема «платником експертизи: є комунальне некомерційне підприємство Хмельницька обласна лікарня Хмельницької обласної ради або за погодженням може бути проектна організація із подальшим відшкодуванням затрат на оплату експертизи». Тобто Замовник має бути впевненим в можливості потенційного учасника оплатити вартість експертизи, у визначені Оголошенням терміни.
З приводу вимог викладених в п.п.1 п.6 ч.4 Розділу 4 «Зміст і спосіб подання пропозиції», зокрема Для підтвердження досвіду роботи у сфері технічних обстежень надати Замовнику для ознайомлення в електронному вигляді (або скан-копії, або завірені належним чином копії) від 3-х до 5-ти технічних звітів обстежень, виконаних за період 2018-2020 років та, крім того, три технічних звіти обстежень за 2021 рік
Знову ж таки Замовник має бути впевненим в наявності в потенціного Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації. А надання технічних звітів надасть можливість Замовнику запевнетись у кваліфікації працівників та підтвердить досвід виконання ними аналогічних робіт.
Тому, враховуючи вищевикладене Замовник не вбачає потреби для внесення змін до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ" 982 400,00
UAH з ПДВ
982 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 14:58
Електронний підпис
13 жовтня 2021 14:58
Електронний підпис
12 жовтня 2021 19:34
Електронний підпис
12 жовтня 2021 19:33
Електронний підпис
12 жовтня 2021 18:37
Електронний підпис
12 жовтня 2021 18:36
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:53
Електронний підпис
12 жовтня 2021 17:52
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:23
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:23
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:23
крупець 3 стор..JPG
11 жовтня 2021 19:23
Жванець Звіт 2021 рік.pdf
11 жовтня 2021 19:23
письмова згода 115 днів.pdf
11 жовтня 2021 19:23
проект Договору.pdf
11 жовтня 2021 19:23
довідка субпідрядники.pdf
11 жовтня 2021 19:23
Диплом Підлісний В.М..jpg
11 жовтня 2021 19:23
Диплом Зозулюк І.В..pdf
11 жовтня 2021 19:23
Довідка ГІП.pdf
11 жовтня 2021 19:23
Требухівці Звіт 2021 рік.pdf
11 жовтня 2021 19:23
Диплом Левчук С.А..pdf
11 жовтня 2021 19:23
крупець 2 стор..JPG
11 жовтня 2021 19:23
Диплом Довгань А.В..pdf
11 жовтня 2021 19:23
LicenseCertificate (14).pdf
11 жовтня 2021 19:23
Диплом Баша С.В..pdf
11 жовтня 2021 19:23
Нетішин Звіт 2021 рік.pdf
11 жовтня 2021 19:23
наказ 810-6.pdf
11 жовтня 2021 19:23
кошторис на проектні.pdf
11 жовтня 2021 19:23
наказ 810-5.pdf
11 жовтня 2021 19:23
Договір ЦПХ Баша.pdf
11 жовтня 2021 19:23
крупець 1 стор..JPG
11 жовтня 2021 19:23
Протокол 1 зборів.pdf
11 жовтня 2021 19:23
календарний план.pdf
09 жовтня 2021 16:26
Електронний підпис
09 жовтня 2021 16:26
пропозиція корпус 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
Переможець 982 400,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 15:02

Документи

18 жовтня 2021 15:02
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 15:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
982 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 15:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:20
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 15:43
ДУ4 дог 140.PDF зміни до договору
15 вересня 2022 15:35
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 13:33
ДУ3 ПКД корпус_3.PDF зміни до договору
12 квітня 2022 13:13
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:36
ДУ2 дог 140.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 16:31
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 16:25
Підписаний договір укладений
26 жовтня 2021 15:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов укладеного договору
Номер договору про закупівлю: 140
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 982 400,00
UAH