Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція з надбудовою та модернізація будівлі корпусу №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Очікувана вартість
800 000,00 UAH
UA-2021-10-04-006692-b 875174387d114a53bcaa1432885fd1bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сурник Алла Василівна

+380822794575 ekon8@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02004717
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Пілотська, будинок 1
Контактна особа: Сурник Алла Василівна
+380822794575
ekon8@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічні характеристики відповідно до технічного завдання викладеного в Додатку 2 Оголошення; Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «ЦІНА»; Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: не вимагається; Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Розробка проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Реконструкція з надбудовою та модернізація будівлі корпусу №7 комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради за адресою: вул. Пілотська, 1 м. Хмельницький»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська, буд. № 1 (будівля корпусу №7)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт за умови наявності коштів здійснюється в строк, що не перевищує 90 (дев’яносто) календарних днів від дати підписання Сторонами відповідних актів прийому-передачі проектно - кошторисної документації з позитивним висновком державної експертизи на пкд Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 жовтня 2021 15:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 14:49
Додаток_4_Субпiдрядники_корпус 7.doc
04 жовтня 2021 14:49
Додаток 2 Технiчне_завданн_корпус__7.docx
04 жовтня 2021 14:49
Додаток 3 Договір корпус 7.docx
04 жовтня 2021 14:49
Додаток 1 пропозиція корпус _7.docx
04 жовтня 2021 14:49
БрендбукМЗ.pdf
04 жовтня 2021 14:49
5_Оголошення_корпус _7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ" 795 800,00
UAH з ПДВ
795 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 14:55
Електронний підпис
13 жовтня 2021 14:54
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:34
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:34
Електронний підпис
12 жовтня 2021 20:34
календарний план.pdf
12 жовтня 2021 20:34
наказ 810-8.pdf
12 жовтня 2021 20:34
проект Договору на ПКД.pdf
12 жовтня 2021 20:34
довідка загальна.pdf
12 жовтня 2021 20:34
Довідка працівники.pdf
12 жовтня 2021 20:34
довідка санкції.pdf
12 жовтня 2021 20:34
довідка щодо ліцензії.pdf
12 жовтня 2021 20:34
наказ 810-7.pdf
12 жовтня 2021 20:34
довідка субпідрядники.pdf
12 жовтня 2021 20:34
довідка Гопсод кодекс.pdf
12 жовтня 2021 18:16
Електронний підпис
12 жовтня 2021 18:16
Електронний підпис
12 жовтня 2021 18:15
Електронний підпис
12 жовтня 2021 18:15
LicenseCertificate (14).pdf
12 жовтня 2021 18:15
Диплом Підлісний В.М..jpg
12 жовтня 2021 18:15
Диплом Левчук С.А..pdf
12 жовтня 2021 18:15
крупець 3 стор..JPG
12 жовтня 2021 18:15
Диплом Зозулюк І.В..pdf
12 жовтня 2021 18:15
Диплом Довгань А.В..pdf
12 жовтня 2021 18:15
Договір ЦПХ Баша.pdf
12 жовтня 2021 18:15
Требухівці Звіт 2021 рік.pdf
12 жовтня 2021 18:15
Протокол 1 зборів.pdf
12 жовтня 2021 18:15
Жванець Звіт 2021 рік.pdf
12 жовтня 2021 18:15
Нетішин Звіт 2021 рік.pdf
12 жовтня 2021 18:15
крупець 2 стор..JPG
12 жовтня 2021 18:15
Диплом Баша С.В..pdf
12 жовтня 2021 18:15
крупець 1 стор..JPG
09 жовтня 2021 16:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
Переможець 795 800,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 14:59

Документи

18 жовтня 2021 14:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСАЛТИНГ-ЗЕМБУДПРОЕКТ"
#41755106
795 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 14:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2022 15:22
Електронний підпис укладений
15 вересня 2022 15:44
ДУ4 дог 141.PDF зміни до договору
15 вересня 2022 15:37
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 13:32
ДУ3 ПКД корпус_7.PDF зміни до договору
12 квітня 2022 13:17
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 16:37
ДУ2 ДОГ141.PDF зміни до договору
20 грудня 2021 16:28
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 16:27
Підписаний договір укладений
26 жовтня 2021 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ЗУ "Про публічні закупівлі" та умов укладеного договору
Номер договору про закупівлю: 141
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2021 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 795 800,00
UAH