Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво спортивного залу з дзюдо КЗ Київської обласної ради «Київська обласна дитячо – юнацька спортивна школа»- Яготинського НВК «СШ- загальноосвітня школа I-III ступенів №3» за адресою: м.Яготин, НВК №3,вул.Незалежності, 10, Київської області»
Очікувана вартість
1 217 188,00 UAH
UA-2021-10-04-005489-b fa04ac0c07194ae6a1d7ebf12c93576d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Андрущенко

+380502316530 fotinia999@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Світлана Андрущенко
+380502316530
fotinia999@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 жовтня 2021 08:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2021 14:31
Очікувана вартість: 1 217 188,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 085,94 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції - українська (детальніше в оголошенні). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: ціна 100%. Місцезнаходження Замовника: вул. Юрія Іллєнка, 40, м. Київ, 04119, Україна.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Розроблення проєктної документації по об’єкту: «Будівництво спортивного залу з дзюдо КЗ Київської обласної ради «Київська обласна дитячо – юнацька спортивна школа»- Яготинського НВК «СШ- загальноосвітня школа I-III ступенів №3» за адресою: м.Яготин, НВК №3,вул.Незалежності, 10, Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі протягом 7 робочих днів на підставі підписаних Сторонами актів здачі-приймання виконаних робіт. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
08 жовтня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 09:15
д.3 Вимоги до Учасникiв.doc
08 жовтня 2021 09:15
Оголошення.doc
08 жовтня 2021 09:15
Інструкція учасникам_ПКД.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.4 Проєкт договору.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.2 Завдання на проєктування.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc
08 жовтня 2021 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 жовтня 2021 09:15
д.3 Вимоги до Учасникiв.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.3 Вимоги до Учасникiв.doc
08 жовтня 2021 09:15
Оголошення.doc
04 жовтня 2021 13:57
Оголошення.doc
08 жовтня 2021 09:15
Інструкція учасникам_ПКД.doc
04 жовтня 2021 13:57
Інструкція учасникам_ПКД.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.4 Проєкт договору.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.2 Завдання на проєктування.doc
04 жовтня 2021 13:57
д.1 Форма_ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА ПКД Word.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо відвідування
Дата подання: 07 жовтня 2021 16:00
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 16:55
Шановний замовник ви вимагаєте "Учасник зобов’язаний відвідати та оглянути об'єкт", Який об'єкт оглядати у вас нове будівництво . Містобудівні умови у Вас є (судячи з завдання). На що може вплинути проєктан своєю присутністю?
Відповідь: Доброго дня. Замовник розглянув Ваше запитання та повідомляє наступне: на сьогоднішній день містобудівні умови не отримувалися. Після укладання договору з визначеною за результатами закупівлі підрядною проектною організацією, департаментом регіонального розвитку буде здійснено делегування щодо отримання підрядником містобудівних умов та технічних умов у відповідних органах та організаціях. Щодо необхідності відвідування об’єкту будуть внесені відповідні зміни до оголошення.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-04-005489-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "САБІ", Код ЄДРПОУ:31943632
Дата подання: 25 жовтня 2021 16:38
Оскарження визначення переможця
За результатами розгляду Протокольним рішенням №113 від 25.10.2021р. було визнано переможцем спрощеної закупівлі ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРЕНКА АРКАДІЯ ЮРІЙОВИЧА, проте зазначене рішення Замовника є протиправним та необґрунтованим, порушує вимоги оголошення та принципи здійснення закупівель встановлені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Учасник №2,) оскільки:
Пунктом 2 «Наявність досвіду виконання аналогічних договорів» Додатку 3 до оголошення «Вимоги Замовника до Учасників» з метою документального підтвердження Учасника кваліфікаційним критеріям на виконання вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» учасники в складі пропозиції повинні надати інформацію у вигляді сканованої довідки щодо наявності виконаного аналогічного договору(ів) за період 2018-2021 р.р., на фірмовому бланку за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки (у разі наявності) Учасника.
Досвід виконання підтвердити копіями не менше ніж двох аналогічних договорів, два з яких виконувалися за бюджетні кошти на розробку проєктів з документами підтверджуючими виконання договору(ів) (актами приймання виконаних робіт) та копіями перших сторінок позитивних експертних звітів (оцінок) проєктів відповідно до наданої інформації в таблиці згідно вимог п. 2 (для встановлення класу наслідків або категорії складності об’єкту) або сканованих позитивних листів-відгуків від Замовника (керуючись пунктом 11 частини 1 Статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Умовами документації передбачено, що аналогічним вважається договір з виготовлення проєктно-кошторисної документації на будівництво, реконструкцію або ремонт об’єктів соціальної сфери, що фінансувалися за кошти державного та/або місцевого бюджету.
Згідно довідки № 211019-1/п2 від 19.10.2021 Учасник № 2 підтверджує наявність досвіду виконання аналогічних договорів , і вказує до цієї довідки додаються копії вказаних договорів, акти приймання виконаних робіт, перші сторінки позитивних експертних звітів, листи-відгуки від Замовника. Розглянувши додані договори вбачаємо що, один з договорів не є аналогічним, оскільки:
1.не має ніякого підтвердження, що нежитлова будівля по вул.Володимирська, 69-Б у Голосіївському районі м.Києва є об’єктом соціальної сфери;
2.згідно пункту 4.5. договору підряду №19/В-В69Б-ПР від 25.04.2019р. на проведення проектних робіт вбачається що джерелом фінансування є – кошти підприємства.
Тобто Учасник № 2, на підтвердження кваліфікаційним критеріям в складі пропозиції не надав необхідні ДВА аналогічні договори, тим самим порушив пункт 2 «Вимог Замовника до Учасників».
Також Учасником №2 було порушено п. 4 «Вимог Замовника до Учасників», згідно якого на програмні комплекси які було надано до складу пропозиції, копії ліцензій, повинні бути, завірені належним чином.
Також Учасник № 2 порушив «Вимоги Замовника до Учасників» не включивши в Цінову пропозицію вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) експертизи, отримання містобудівних умов та ТУ.
Підтвердженя про невключеня вартості експертизи та отримання МУО та ТУ є кошториси надані в тендерній пропозиції.
Відповідно, вищезазначене, свідчить про порушення Замовником вимог оголошення та прийняття необґрунтованого та не правомірного рішення, визначення переможця.
Виходячи з наведеного вище, вимагаємо скасувати рішення про визнання переможцем ФІЗИЧНУ ОСОБУ-ПІДПРИЄМЦЯ ПЕТРЕНКА АРКАДІЯ ЮРІЙОВИЧА. Доводимо до відома Замовника, що у разі не задоволення даної вимоги та враховуючи наявні протиправні рішення Замовника та порушення порядку проведення процедури закупівлі ПП «САБІ» буде вимушене скористатися своїм право звернення до суду з відповідною позовною заявою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2021 16:35
Доброго дня. Замовник розглянув Вашу вимогу та повідомляє наступне:
1. ПП «САБІ» у вимозі зазначається, що договір підряду №19/В-В69Б-ПР від 25.04.2019р., який долучено до тендерної пропозиції Учасника ФОП Петренко А.Ю., укладений між Учасником та КП “КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ” не відповідає вимогам, зазначеним Замовником у Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та «1.не має ніякого підтвердження, що нежитлова будівля по вул.Володимирська, 69-Б у Голосіївському районі м.Києва є об’єктом соціальної сфери; 2.згідно пункту 4.5. договору підряду №19/В-В69Б-ПР від 25.04.2019р. на проведення проектних робіт вбачається що джерелом фінансування є – кошти підприємства.».
Так, у відповідності до відкритих реєстрів виконавчої влади зазначено, що КП “КИЇВЖИТЛОСПЕЦЕКСПЛУАТАЦІЯ” (код ЄДРПОУ 03366500), далі за текстом КП, це комунальне підприємство засновником якого є 3 КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ. Код ЄДРПОУ 00022527. Органом управління є Департамент житлово-комунальної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) та Департамент комунальної власності міста Києва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації). Основною задачею статутної діяльності є утримання нежитлового фонду комунальної власності міста Києва та обслуговування житлового фонду. Станом на 01.01.2019р. на балансі КП перебувало 384 нежитлові будівлі комунальної форми власності громади міста Києва та 25 комунікаційних колектори, у тому числі нежитлова будівля по вул. Володимирська, 69-Б у Голосіївському районі м.Києва (п.1.8. Договору підряду №19/В-В69Б-ПР від 25.04.2019р). Відповідно, використання нежитлових будівель виконується для розміщення як соціальної так і управлінської функцій в одній будівлі. У зв`язку з чим їх можна віднести до соціальної сфери. Крім того, на сьогоднішній день у законодавстві не закріплено чітко, які об’єкти відносяться до соціальної інфраструктури. Вищенаведене КП є розпорядником і отримувачем коштів місцевого бюджету, у розумінні Бюджетного кодексу, а також виконавцем Міської цільової програми «Управління об`єктами комунальної власності територіальної громади м. Києва на 2019-2021 роки», яка затверджена рішенням Київської міської ради від 20.12.2018р. №547/6598 та фінансується за кошт місцевого бюджету. Згідно з чим вбачається, що кошти комунального підприємства це кошти місцевого бюджету, які передано КП на виконання покладених на нього функцій. Виходячи з вищезазначеного, ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ виконав вимоги Замовника зазначені в оголошенні щодо наявності досвіду виконання аналогічних договорів.
2. ПП «САБІ» у вимозі зазначається, що ФОП ПЕТРЕНКОМ АРКАДІЄМ ЮРІЙОВИЧЕМ було порушено п. 4 «Вимог Замовника до Учасників», згідно якого на програмні комплекси, які було надано до складу пропозиції, копії ліцензій, повинні бути, завірені належним чином. У складі пропозиції ФОП ПЕТРЕНКО АРКАДІЯ ЮРІЙОВИЧА містяться скановані копії з оригіналів документів на право користування наступними програмними комплексами: гарантійний сертифікат (ліцензія) №ИН13401 строком дії до 16.07.22 на комп’ютерну програму «Інпроект-Випуск Кошторисів» (2 ліцензії), сертифікат ліцензії на програмний комплекс AutoCAD перекладений належним чином на українську мову та завірений нотаріально та ліцензія №1/5691-1 на передачу невиключного права на використання програмного комплексу ЛІРА-САПР 2018 FULL. Всі вищезазначені документи оформлені та завірені належним чином, містять всі належні реквізити. Згідно правил діловодства (Правила організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затвердженими наказом Міністерства юстиції України (далі ― Мін’юст) від 18 червня 2015 р. № 1000/5 (далі ― Правила № 1000/5), юридична особа має право засвідчувати копії лише тих документів, які створюються нею, за винятком копій документів, які відповідно до законодавства потребують засвідчення в нотаріальному порядку. Разом з тим, в окремих випадках юридична особа може також оформлювати і засвідчувати копії документів інших підприємств, а саме: на вимогу судових та правоохоронних органів; для внутрішнього використання на підприємстві. Тобто, в разі надання сканованих копій документів в електронному вигляді, які не були створені власне юридичною особою, засвідчення не потребують. Тому, ФОП ПЕТРЕНКОМ АРКАДІЄМ ЮРІЙОВИЧЕМ було дотримано вимоги Замовника в даній частині.
3. ПП «САБІ» у вимозі зазначається, що ФОП ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ порушив «Вимоги Замовника до Учасників» не включивши в Цінову пропозицію вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) експертизи, отримання містобудівних умов та ТУ та підтвердження чого є кошториси надані в тендерній пропозиції. Слід зазначити, що Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не міститься прямої вимоги щодо надання розрахунків ціни пропозиції Учасників. Так згідно частини ІІ Подання пропозиції «Інструкції учасникам» Учаснику необхідно підготувати та надати заповнену форму «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» (за формою наведеною у додатку 1 до оголошення). Ціна вартості послуг повинна бути розрахована у відповідності до вимог нормативних документів та на об’єми, які зазначені в Завданні на проєктування. Не врахована Учасником вартість окремих послуг не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції. Ціна пропозиції вказується з ПДВ (стосується Учасників, які є платниками ПДВ). Учасники подають свої пропозиції з урахуванням тих робіт/послуг, які Учасник планує передати до виконання субпідрядним організаціям. Ціна пропозиції означає суму, за яку Учасник передбачає виконати замовлення на виконання всіх видів робіт, передбачених Замовником та повинна бути розрахована згідно розрахунку вартості, ДСТУ Б Д.1.1.-7:2013 Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво (зі змінами і доповненнями), з урахуванням усіх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартості матеріалів, інших витрат. Вартість (ціна) пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник передбачає виконати всі роботи передбачені в Завданні на виготовлення проектної документації, інших умов документації замовника та закупівлі, включаючи вартість експертизи готової проектної документації та отримання позитивного експертного звіту (висновку) експертизи, отримання містобудівних умов та ТУ. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати роботи, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Крім того, відповідно до п.14 «Інші вимоги» додатку №3 до оголошення «Вимоги Замовника до Учасників» Учасники у складі своєї пропозиції повинні подати: сканований гарантійний лист щодо зобов’язання проходження експертизи проєкту, отримання містобудівних умов та ТУ за власні кошти. Так, пропозиція ФОП Петренка Аркадія Юрійовича містить гарантійний лист Вих.№211019-1/п14/1 від 19.10.21 за яким він зобов’язується пройти експертизу проєкту, отримати містобудівні умови та ТУ за власні кошти. Крім того, у пропозиції ФОП Петренка Аркадія Юрійовича міститься заповнена форма «Цінова пропозиція» Вих.№211019-1 від 19.10.21, де зазначена загальна вартість виконання робіт.
Також зазначаємо, що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також частини 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується вимоги про надання аргументації з визначення того чи іншого учасника переможцем в спрощених закупівлях – оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця, законодавством не передбачено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "САБІ" 1 081 230,26
UAH з ПДВ
1 081 230,26
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ 1 216 557,00
UAH з ПДВ
1 216 557,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2021 01:33
Електронний підпис
20 жовтня 2021 01:32
1-р1 Цінова пропозиція.pdf
20 жовтня 2021 01:32
1-р1-3 Проект договору.pdf
20 жовтня 2021 01:32
1-п14-3 Довідки з банку.pdf
19 жовтня 2021 19:11
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "САБІ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "САБІ"
#31943632
Відхилено 1 081 230,26
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 09:49
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
Переможець 1 216 557,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2021 09:50

Документи

25 жовтня 2021 09:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2021 09:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТРЕНКО АРКАДІЙ ЮРІЙОВИЧ
#3234512578
1 216 557,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2024 15:39
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 12:23
Дод.угода №1 до Дог №19-21.PDF зміни до договору
04 січня 2023 12:21
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 11:16
Електронний підпис укладений
15 листопада 2021 11:16
Договір 19-21П.PDF укладений
15 листопада 2021 11:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №19-21/П
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 582 700,00
UAH