Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 32350000-1 Частини до аудіо-та відеообладнання(рентгенівська плівка,термоплівка для сухого друку)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2021-10-04-003728-a 0a443b31da5b4c4d848e7d061136d510
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кіюта Наталія Анатолівна

0413922016 DOV.OSOBA.CHUDNIVCRL@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУДНІВСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01991961
Місцезнаходження: 13200, Україна , Житомирська обл., Чуднів, ВУЛИЦЯ ЖИТОМИРСЬКА, будинок 15
Контактна особа: Кіюта Наталія Анатолівна
0413922016
DOV.OSOBA.CHUDNIVCRL@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 15:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 490,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Рулон
Термоплівка Agfa для сухого друку Drystar DT 5000 I B 35х43 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська область, Чуднів, Житомирська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання
25 шт.
Ренгентплівка 30*40 №100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13200, Україна, Житомирська область, Чуднів, Житомирська 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32350000-1 — Частини до аудіо- та відеообладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 жовтня 2021 11:42
файл змін.docx
05 жовтня 2021 11:42
оголошення рентген плівка виправлене.docx
04 жовтня 2021 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 жовтня 2021 15:23
шаблон договору поставки товару.docx
04 жовтня 2021 15:23
4-лист-згода.docx
04 жовтня 2021 15:23
3-Цінова пропозиція.docx
04 жовтня 2021 15:23
2-вимоги до учасника.docx
04 жовтня 2021 15:23
1-Технічні вимоги до товару (1).docx
04 жовтня 2021 15:23
оголошення рентген плівка.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-04-003728-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 06 жовтня 2021 12:55
Вимога
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) від виробника (представництва ,філії виробника, дистриб’ютора якщо їх повноваження поширюються на територію України),який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі».

Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:

- виключити пп. 6.3.3 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», що містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 жовтня 2021 13:02
Причина: Не вірно вказали пункт.
Номер вимоги: UA-2021-10-04-003728-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 06 жовтня 2021 13:05
Вимога
Шановний Замовнику!

Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон про закупівлі), закупівлі здійснюються за такими, серед іншого, принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.

Однак Документація в чинній редакції складена з порушенням основних принципів публічних закупівель та інших норм, визначених Законом про закупівлі.

В Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, яких вимагає ця документація учасник повинен надати гарантійний лист (оригінал) від виробника (представництва ,філії виробника, дистриб’ютора якщо їх повноваження поширюються на територію України),який засвідчує факт відносин між учасником і виробником, та яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі».

Слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено. Тобто цією вимогою порушуються одні з ключових принципів здійснення закупівель, а саме – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.

З урахуванням вищенаведеного, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, вимагаємо:

- виключити в Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів пункт, який містить вищезгадані умови про надання оригінал листів авторизації від виробника.

У випадку ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють контроль за використанням бюджетних коштів, та до органу оскарження.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 жовтня 2021 11:19
Звертаємо увагу на те, що відповідно до статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі", такі закупівлі ґрунтуються у тому числі на принципі максимальної ефективності. При закупівлі за бюджетні кошти важливо усвідомлювати не тільки необхідність економії, але й ефективність закупівлі. Відсутність зваженого підходу до формування технічних вимог може призвести до закупівлі менш якісного предмету закупівлі, що в подальшому матиме наслідком низьку ефективність закупівлі.
У даному випадку предмет закупівель – вироби медичного призначення, безпосередньо пов’язаний з роботою термографічного принтеру DRYSTAR 5000 для роздрукування знімків,). Закупівля іншого товару може призвести до подальшої неможливості використання обладнання.
Так, з метою запобігання закупівлі неякісного або навіть фальсифікованого товару, замовником було прийнято рішення про встановлення умови щодо надання гарантійного листа визначеного змісту. При цьому, гарантійний лист учасником закупівель може бути надано не лише від виробника, а й від його офіційного представника, філії, дилера чи дистриб’ютора, що дає потенційним учасникам широкий вибір можливого автора такого документу тому дана умова не обмежує будь-кого щодо можливості прийняття участі у процедурі закупівлі.
Також звертаємо увагу на те, що автору вимоги не наведено конкретних обставин, які б завадили саме йому отримати гарантійний лист про який йдеться у Оголошенні, дана умова не обмежує його можливість прийняти участь у процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ" 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"
#2718301218
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 11:20

Документи

18 жовтня 2021 11:20
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 11:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГЕХТ РОСТИСЛАВ БОРИСОВИЧ"
#2718301218
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 11:20
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 14:05
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 09:45
Scan договір Гехт.pdf укладений
26 жовтня 2021 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 49 000,00
UAH