Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі Шаровечківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10 Хмельницького району Хмельницької області (коригування), (код ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 478 357,00 UAH
UA-2021-10-04-000774-a 62ed0956b77d4af58d076874c7c676de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Балабуст Надія Юріївна

380382794726
380382651264
Khm-osvita@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти та науки Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146920
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Грушевського буд. 53
Контактна особа: Балабуст Надія Юріївна
380382794726,380382651264
Khm-osvita@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 10:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 жовтня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 1 478 357,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 391,78 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі Шаровечківської ЗОШ І-ІІІ ст. за адресою: с. Шаровечка, вул. Шкільна, 10 Хмельницького району Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31336, Україна, Хмельницька область, Хмельницький район, с. Шаровечка, вулиця Шкільна, 10, Шаровечківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП СІАД-СЕРВІС 1 478 301,03
UAH з ПДВ
1 478 301,03
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 11:58
Електронний підпис
13 жовтня 2021 11:53
Порівняльна таблиця.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Локальний кошторис.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Витяг з ЄДР.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Витяг ПДВ.PDF
13 жовтня 2021 11:53
Лист з кодом доступу.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Статут.PDF
13 жовтня 2021 11:53
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Лист-роз_яснення.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Лист про ліцензію.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Аналогічний договір.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Лист- відгук.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Опис документів 03.03.2020.PDF
13 жовтня 2021 11:53
Об_єктний кошторис.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Цінова пропозиція.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Пояснювальна записка.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Акт обстеження.pdf
13 жовтня 2021 11:53
Ліцензія.PDF
13 жовтня 2021 11:53
Дозвільні документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП СІАД-СЕРВІС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП СІАД-СЕРВІС
#36952814
Переможець 1 478 301,03
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 11:32

Документи

18 жовтня 2021 11:31
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:30
протокол 80.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП СІАД-СЕРВІС
#36952814
1 478 301,03
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 11:31
Електронний підпис
18 жовтня 2021 11:30
протокол 80.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2023 14:44
ду 7 до договору 71.pdf укладений
13 жовтня 2023 14:41
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2022 10:28
ду6 до дог71.PDF зміни до договору
27 грудня 2022 10:27
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2022 13:28
ду5 до дог71.PDF зміни до договору
16 вересня 2022 13:28
Електронний підпис зміни до договору
17 березня 2022 10:36
ду4 до дог71.PDF зміни до договору
17 березня 2022 10:35
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 09:28
ду3 до дог71.PDF зміни до договору
21 лютого 2022 09:27
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 15:25
ду3 до дог71.PDF зміни до договору
18 лютого 2022 15:23
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 11:02
ду2 до договору71.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
17 листопада 2021 14:36
Д У 1.PDF зміни до договору
17 листопада 2021 14:35
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 09:46
71.pdf укладений
03 листопада 2021 09:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони прийшли до взаємної згоди внести зміни до Договору підряду № 71 від 03.11.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до п.3.1
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли взаємної згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): сторони дійшли взаємної згоди внести зміни
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): за взаємної згоди у зв'язку із зміною банківських реквізитів Виконавця
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди внести зміни до Договору №71 від 03.11.2021, зокрема до пп.2.2,3.1, 20.2
Номер договору про закупівлю: 71
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 листопада 2021 — 13 жовтня 2023
Сума оплати за договором: 158 287,56
UAH (в тому числі ПДВ 26 381,26 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою Сторін