Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт зовнішніх мереж освітлення по вул.Ладигіна, вул.Севастопольська, вул.Михайла Коцюбинського, вул.Михайла Грушевського, вул.Кримська, пров.Середній, пров.Василя Жуковського, вул.Радіщева, вул. Некрасова, вул.Гоголя, вул.Пугачова, вул.Мічуріна та вул. Михайла Драгоманова у м.Марганець, Дніпропетровська область
Очікувана вартість
1 051 320,00 UAH
UA-2021-10-04-000635-c ● 1b01684464774dc69f779aa627dd3642
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40211027 |
Місцезнаходження: | 53407, Україна , Дніпропетровська обл., МАРГАНЕЦЬ, ВУЛИЦЯ ЄДНОСТІ, будинок 29-А |
Контактна особа: |
Оськін Дмитро 380635586229 zamownuk@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 жовтня 2021 11:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 22 жовтня 2021 12:51 |
Очікувана вартість: | 1 051 320,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 256,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт зовнішніх мереж освітлення по вул.Ладигіна, вул.Севастопольська, вул.Михайла Коцюбинського, вул.Михайла Грушевського, вул.Кримська, пров.Середній, пров.Василя Жуковського, вул.Радіщева, вул. Некрасова, вул.Гоголя, вул.Пугачова, вул.Мічуріна та вул. Михайла Драгоманова у м.Марганець, Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється Замовником після виконання робіт, впродовж 10 календарних днів на підставі підписаних Сторонами та уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Робіт, актів виконаних робіт та наданого ним рахунку, при надходженні коштів з бюджету за умови виконання доходів зведеного бюджету України та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 жовтня 2021 13:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 жовтня 2021 13:31 |
Нова редакція.ТД. Капремонт зовнішніх мереж освітлення.2.docx | |
13 жовтня 2021 13:31 |
Перелік змін до Протоколу №67.pdf | |
13 жовтня 2021 13:31 |
Протокол №67.pdf | |
04 жовтня 2021 11:03 |
ТД. Капремонт зовнішніх мереж освітлення..docx |
13 жовтня 2021 13:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 жовтня 2021 13:31 |
Нова редакція.ТД. Капремонт зовнішніх мереж освітлення.2.docx
|
|||
13 жовтня 2021 13:31 |
Перелік змін до Протоколу №67.pdf
|
|||
13 жовтня 2021 13:31 |
Протокол №67.pdf
|
|||
04 жовтня 2021 11:03 |
ТД. Капремонт зовнішніх мереж освітлення..docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-04-000635-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДСЗ", Код ЄДРПОУ:34914426
Дата подання: 28 жовтня 2021 20:00
ВИМОГА
про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЗ»
Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-04-000635-с
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДСЗ» вимагає переглянути та скасувати протокольне рішення від 27.10.2021 р. №71
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 листопада 2021 10:20
Розглянувши вимогу Учасника №1 ТОВ «ДСЗ» по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-000635-с Замовник надає відповідь.
1. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «… тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимоги тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-000635-с визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації Замовника чітко зазначено, що Учасник повинен надати копію дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою та не передбачено альтернативи інших документів.
Згідно Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) в п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Учасник забезпечує наявність документів передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника.
Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011р. №1107 «…Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки…» Тобто обмежено кінцевий строк подання документів, але не має обмежень щодо подання документів для декларації раніше ніж розпочнуться роботи.
Виходячи з вищезазначеного, якщо Учасник не мав можливості додати до тендерної пропозиції копію дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою, то відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Він мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, про що зазначено у п.п.1.1 п.1 Розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень» тендерної документації Замовника.
У свою чергу Учасник не скористався своїм правом на отримання додаткової інформації з роз’ясненнями від Замовника та не вжив необхідних заходів для своєчасного оформлення дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
2. В наданій Учасником тендерній пропозиції: 16. Відповідність кваліфікації наявність техніки, не можливо встановити назву транспортного засобу, його власника та інші дані (Додаток 1).
З огляду на вищевказане вимогу Учасника №1 ТОВ «ДСЗ» по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-000635-с не може бути задоволено.
1. Згідно ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» «… тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Вимоги тендерної документації по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-000635-с визначені виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
В тендерній документації Замовника чітко зазначено, що Учасник повинен надати копію дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою та не передбачено альтернативи інших документів.
Згідно Розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції ) в п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Учасник забезпечує наявність документів передбачених цією документацією. У разі недотримання даної вимоги Замовник має право дискваліфікувати пропозицію Учасника.
Відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011р. №1107 «…Декларація подається роботодавцем не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки…» Тобто обмежено кінцевий строк подання документів, але не має обмежень щодо подання документів для декларації раніше ніж розпочнуться роботи.
Виходячи з вищезазначеного, якщо Учасник не мав можливості додати до тендерної пропозиції копію дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою, то відповідно до ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі» Він мав право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, про що зазначено у п.п.1.1 п.1 Розділу 2 «Порядок внесення змін та надання роз’яснень» тендерної документації Замовника.
У свою чергу Учасник не скористався своїм правом на отримання додаткової інформації з роз’ясненнями від Замовника та не вжив необхідних заходів для своєчасного оформлення дозволу (декларації) на виконання робіт з підвищеною небезпекою.
2. В наданій Учасником тендерній пропозиції: 16. Відповідність кваліфікації наявність техніки, не можливо встановити назву транспортного засобу, його власника та інші дані (Додаток 1).
З огляду на вищевказане вимогу Учасника №1 ТОВ «ДСЗ» по процедурі закупівлі UA-2021-10-04-000635-с не може бути задоволено.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-04-000635-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ДСЗ", Код ЄДРПОУ:34914426
Дата подання: 05 листопада 2021 14:06
Дата подання: 05 листопада 2021 14:06
скарга
скарга про порушення замовником процедури кваліфікації щодо безпідставної дискваліфікації учасника ТОВ "ДСЗ"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2021 13:12
Рішення від 09.11.2021 № 25178.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2021 13:11
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.11.2021 № 25926.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2021 11:46
Рішення від 18.11.2021 № 25926.pdf
Дата публікації: 23 листопада 2021 15:49
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 жовтня 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" |
841 099,56
UAH з ПДВ
|
841 099,56
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КП "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" |
932 737,85
UAH з ПДВ
|
932 737,85
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК Р-БУДСЕРВІС" |
1 004 819,33
UAH з ПДВ
|
1 004 819,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДСЗ" #34914426 |
Відхилено |
841 099,56
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 16:36
|
КП "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" #43466444 |
Переможець |
932 737,85
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 11:44
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 24 листопада 2021 11:44
Учасник | Пропозиція | Документи |
КП "ІНФРАСТРУКТУРНОГО РОЗВИТКУ ТА БЛАГОУСТРОЮ МАРГАНЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ" #43466444 |
932 737,85
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 13:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:17
|
ДУ 1 до договору №89.21.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 15:08
|
Договір 89.21.pdf | укладений |
14 грудня 2021 15:07
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ДУ 1 Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 89/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |