Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з проведення медичних оглядів працівників освіти м.Торецьк Донецька обл.
Очікувана вартість
396 433,00 UAH
UA-2021-10-04-000131-a 012047f81b684fec8fd37c71fd23aef5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Забабон Оксана Вікторівна

380501554155 hozgrgoroo@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Торецької міської військово-цивільної адміністрації Бахмутського району Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142827
Місцезнаходження: 85200, Україна , Донецька обл., Торецьк, вулиця Освіти будинок 8
Контактна особа: Забабон Оксана Вікторівна
380501554155
hozgrgoroo@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
02.08.2021 року замовником було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено закупівлю UA-2021-08-02-006828-b. Проте станом на 18.08.2021 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги були відмінені.
Тому 02.09.2021 року замовником знову було прийнято рішення про проведення процедури закупівлі відкриті торги та оголошено нову закупівлю UA-2021-09-02-002374-b. Проте знову ж таки станом на 18.09.2020 року було подано менше двох пропозицій, як наслідок торги знову були відмінені.
Враховуючи ті обставини, що Замовником було відмінено дві процедури закупівлі за предметом ДК 021-2015 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (85110000-3) через відсутність достатньої кількості учасників, тендерним комітетом було прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі, відповідно до п.1 ч.2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 жовтня 2021 08:57
Оскарження наміру укласти договір: 15 жовтня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Послуги з проведення медичних оглядів працівників освіти м.Торецьк Донецька обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1128 Людей
Послуги з проведення медичних оглядів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85200, Україна, Донецька область, Торецьк, за адресою лікувального закладу
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

04 жовтня 2021 08:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецьк
#01990418
Переможець 396 433,00
UAH
04 жовтня 2021 08:57

Документи

04 жовтня 2021 08:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2021 08:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне некомерційне підприємство "Центральна міська лікарня" м.Торецьк
#01990418
396 433,00
UAH
Документи

Документи

04 жовтня 2021 08:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 20:04
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 15:29
додаткова угода №1 від 26.10.2021 року.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 15:25
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2021 08:29
договір №210 від 25.10.2021 року.pdf укладений
26 жовтня 2021 08:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору та внести зміни до специфікації
Номер договору про закупівлю: 210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 396 430,64
UAH