Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому
Очікувана вартість
572 865,00 UAH
UA-2021-10-03-000023-a ● 5289db3469054600ad2c16ab7311171d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Нескоромний Сергій +380950470491 otmoupovkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2021 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 15:20 |
Очікувана вартість: | 572 865,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 728,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Шкафа для одягу з полицею 1280*2200*600 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір погоджувати з Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
22 штуки
Шафа виготовлена з екологічного, міцного і зносостійкого матеріалу, що витримує багатократні обробки дезинфікуючими і миючими засобами різної агресивності і що не залишає на своїй поверхні сліди цих засобів. Габарити шафи (2-дв з замком) 900*2000*360мм Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шафа для документів900*2000*360мм ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Цвет на выбор заказчика. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шафа для документів 1200*2000*360мм ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Цвет на выбор заказчика. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 штуки
Шкафа для одягу 900х450х1800 Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шкафа для одягу з полками 1500х2200х600 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
4 штуки
Шкафа купе для верхнього одягу з поличками 1600х2200х500 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
1 штуки
Шкафа купе для верхнього одягу з поличками 1300х2450х500 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 штуки
Шкафа купе для верхнього одягу з поличками 2450х2500х500 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
3 штуки
Шкафа купе для верхнього одягу з поличками 1480х2500х500 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 штуки
Шкафа купе для верхнього одягу з поличками 1170х2200х500 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
2 штуки
Шафа с расп двер 2500х2200х600 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовнико
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
6 штуки
Шафа навісна 1000х400х600 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 18:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 18:21 |
ПРОТОКОЛ №75.pdf | |
05 жовтня 2021 18:21 |
ТД Шафи.docx |
05 жовтня 2021 18:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 жовтня 2021 18:21 |
ПРОТОКОЛ №75.pdf
|
|||
05 жовтня 2021 18:21 |
ТД Шафи.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів.
Дата подання: 04 жовтня 2021 10:55
Дата відповіді: 04 жовтня 2021 13:40
доброго дня шановний замовник! Вивчивши тендерну документацію, мною встановлено, що на підтвердження якості товару ви вимагаєте наданн: "Копію чинного документу радіаційної безпеки на тканину з якого виготовлені стільці, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації,оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Документ радіаційної безпеки повинен містити посилання на номер закупівлі" Але стільці не є предметом закупівлі.
Враховуючи наведене просимо уточнити або предмет закупівілі або документи для підтвердження якості товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за зауваження, зміни внесені
зміни не внесені
Дата подання: 05 жовтня 2021 16:52
Дата відповіді: 05 жовтня 2021 18:24
Шановний Замовнику,
Ви надаєте відповідь, що зміни внесені, але це не так.
Досі наявна вимога - 3. Копію чинного документу радіаційної безпеки на тканину з якого виготовлені стільці, що виданий органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації,оформленого на бланку органу з дослідження за встановленою ним формою, чинний на дату подання пропозиції. Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Документ радіаційної безпеки повинен містити посилання на номер закупівлі.
Просимо привести документацію у відповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Зміни внесені.
Надайте роз"яснення
Дата подання: 07 жовтня 2021 15:36
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 21:40
Протоколом №73 від 04.10.2021 було внесено перелік змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, а саме в Додаток 1 до тендерної документації , Технічна специфікація, п.3
п.3. Копію чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблі.Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Документ радіаційної безпеки повинен містити посилання на номер закупівлі .
В Додатку 1 до тендерної документації, Технічна специфікація, п. 2 вказано - які копії та яких документів потрібно надати Учаснику: скановані копії з оригіналів Сертифікатів відповідності або Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар або його складові.
Щоб тендерна документація Замовника, не суперечила законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників просимо дати роз'яснення, а саме:
- копію якого чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблів;
- копію якого чинного документу підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Копію будь-якого чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблів, документ підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у галузі вимірювальних можливостей
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2021-10-03-000023-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН", Код ЄДРПОУ:34398264
Дата подання: 22 жовтня 2021 11:35
Дата подання: 22 жовтня 2021 11:35
Скарга
Скарга щодо здійснення процедури закупівлі
Згідно з оголошенням (Тендер IDUA-2021-10-03-000023-a ) щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому» ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Соломон» в особі директора Приходько Олександра Володимировича, виявили намір взяти участь у процедурі закупівлі Код згідно ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому (Шафи) та подали заявку на участь через електронну систему закупівель.
Протоколом комісії № 85 від 21.10.2021року ( додається) наша пропозиція відхилена, а саме:
1) не надано лист, який підтверджує аномально низьку ціну;
2) не надано копію чинного документа радіаційної безпеки на ДСП, з якого виготовлені меблі, а також копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень. Не вказано номер закупівлі з якого ВИГОТОВЛЕНІ (?) меблі по даній закупівлі.
Ретельно проаналізувавши причини відмови, нами встановлено факт необґрунтованої дискримінації зі сторони Замовника, а саме:
1) згідно ст. 1 п.3 ЗУ «Про Публічні закупівлі) Аномально низька ціна визначається електронною системою закупівель автоматично. Акцентуємо Вашу увагу на те, що системою не було визначено аномально низьку ціну. Цим самим ВІДПОВІДАЧ перевищив свої повноваження, відхиливши нашу заявку, пославшись на неіснуючу аномально низьку ціну;
2) слід зауважити, що Протоколом № 75 від 05.10.2021р. замовником внесено зміни до тендерної документації, якими визначено вимогу - надати копію чинного документу радіаційної безпеки на ДСП, з якого виготовлені меблі. Також копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі, та копію чинного договору на проведення досліджень.
На наш запит Постачальникам ДСП, які працюють в Україні і з якими ми маємо договори на придбання ДСП, ми отримали сертифікати та експертизи державної санітарно-епідеміологічної служби, які замовляли безпосередньо Постачальники, що підтверджено документально. (надається). В своїй тендерній пропозиції ми надали договір з Постачальником ДСП і висновок радіаційної безпеки, замовником якого є Постачальник.
Вимога щодо документу з «якого виготовлені меблі» є несумісною зі здоровим глуздом тому, що
меблі будуть виготовлятися лише після підписання договору з переможцем. Неможливо провести радіаційне обстеження неіснуючих меблів, окрім випадку, коли вони вже виготовлені, що є ознакою порушення процедури, а відповідно чинного законодавства.
Вимога щодо того, що документ радіаційної безпеки повинен містити посилання на номер закупівлі, передбачає проведення обстеження меблів, виготовлених саме переможцем даної закупівлі, так як у тендерній документації чітко визначено, що по кожній позиції колір узгоджується із замовником. Не можливо провести обстеження неіснуючих, неузгоджених меблів.
На нашу думку, протоколом № 85 від 21.10.2021року ВІДПОВІДАЧЕМ було навмисно прийнято зміни такого характеру під одного учасника, який надав договір на обстеження не узгоджених меблів.
Також, вимога щодо документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень на нашу думку є неправомірною. Як можна підтвердити державний орган, надавший офіційний документ зі всіма реквізитами, підписом та відбитками печатки?
Цим самим, внаслідок дій ВІДПОВІДАЧА, порушуються наші права, визначені нормами закону про захист економічної конкуренції. На наш погляд, у цих діях спростежується упереджене ставлення з метою змови. Наша пропозиція є найменшою, але не аномальною. Пропозиція обраного переможця на 114 532грн. (сто чотирнадцять тисяч п’ятсот тридцять дві гривні) більша за запропоновану нами.
Виходячи з викладеного, висуваємо такі вимоги: призупинити процедуру закупівлі для запобігання порушення законності процедури закупівлі; зобов’язати замовника ретельно переглянути надані нами сертифікати відповідності на ДСП та договір на закупівлю ДСП з метою законного обрання нас переможцем процедури закупівлі.
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Соломон», чесний, добросовісний суб’єкт мікро підприємництва, тому будемо добиватися справедливості.
Просимо прийняти скаргу до розгляду та забезпечити прийняття рішення згідно наших вимог відповідно до статті 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 жовтня 2021 16:57
Рішення від 25.10.2021 № 24073.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2021 16:57
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.11.2021 № 24803.pdf
Дата публікації: 03 листопада 2021 18:52
Рішення від 02.11.2021 № 24803.pdf
Дата публікації: 05 листопада 2021 12:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Провести по новому кваліфікацію учасників закупівлі № UA-2021-10- 03-000023.
Дата виконання рішення замовником: 05 листопада 2021 15:12
Номер скарги: UA-2021-10-03-000023-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН", Код ЄДРПОУ:34398264
Дата подання: 09 листопада 2021 15:59
Дата подання: 09 листопада 2021 15:59
Скарга
Шановна колегія Антимонопольного комітету України, нами, товариством з обмеженою відповідальністю «Фабрика меблів «Соломон», за результатом проведення Тендеру ЮиА-2021 -10-03-000023-а щодо проведення відкритих торгів на закупівлю товарів «ДК 021:2015 - 39140000-5 Меблі для дому» було подано скаргу 22 жовтня 2021 № UA-2021-10-03-000023-a.b1.
02.11.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 24803-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН" від 22 жовтня 2021 № UA-2021-10-03-000023-a.b1, Колегія постановила зобов'язати комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН" та рішення про визначення фізичної особи-підприємця Шикової Світлани Василівни переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 – 39140000-5 Меблі для дому", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-03-000023-a.
Протоколом № 97 від 08.11.2021р.(додоється) Замовником знову відхиллено нашу пропозицію за наступних причин:
1. Тендерна пропозиція вищезазначеного учасника не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме:
Відповідно до пункту 1.4. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, - під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. тендерної документації.
Всупереч вимогам Замовника, при розгляді тендерної пропозиції Учасника, на відповідність вимогам тендерної документації було встановлено, що на тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис.
Ретельно проаналізувавши дану причину відмови, нами встановлено наступне:
- Замовником надана недостовірна інформація, так як наша тендерна пропозиція містить накладений електронний підпис, про що нами отримано листа від майданчика закупівлі 8.10.2021року о 15.25 ( додається у виді скріншоту) і що чітко відображено на самому майданчику у складі наших документів.
Вимоги щодо накладання електронного підпису на кожен електронний документ пропозиції окремо, так як це прописують інші замовники, посилаючись на абзац 1 частини 3 статті 22 Закону « Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, в даній закупівлі не зазначено.
Слід зауважити, що тендерна пропозиція – це пакет документів, підготовлений учасником закупівлі, відповідно до вимог Замовника, встановлених у тендерній документації, а не один окремий документ. Під час подання тендерної пропозиції на майданчику з’являється відповідне вікно з надписом «підписати ЕЦП». Нами цю процедуру витримано, про що отримано сповіщення від системи.
2. Друга причина відмови згідно протоколу № 97 від 08.11.2021р. – це аномально низька ціна, за результатом якої нами не надано гарантійного листа.
Цей пункт вже оскаржувався у попередній скарзі, та Замовник знову посилається на надану нами аномальну ціну «Згідно з пунктом 3 частини першої̈ статті 1 Закону аномально низька ціна тендерної̈ пропозиції̈ (далі - аномально низька ціна) - ціна найбільш економічно вигідної̈ пропозиції̈ за результатами аукціону, яка є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій̆ інших учасників на початковому етапі аукціону, та/або є меншою на за результатами проведеного електронного аукціону30 або більше відсотків від наступної̈ ціни тендерної̈ пропозиції̈».
Розберемо що таке аномально низька ціна на даному прикладі- найменша ціна по завершенню торгів 458 000,00 грн. повинна бути меншою на 40% від середньоарифметичного значення ціни тендерних пропозицій̆ інших учасників на початковому етапі аукціону, а саме:
(ТОВ «АНТАДАР» (572 765,00.грн) + ТОВ Шикова Світлана Василівна (572 532,00грн.) + ФОП Гут Руслан Юрійович ( 509 627,00грн)) : 3 = 1654924,00 : 3 = 551641,33 грн. (середньоарифметичне значення ціни тендерних пропозицій̆ інших учасників на початковому етапі аукціону).
Наша пропозиція найбільш економічно вигідна за результатами аукціону та дорівнює 458 000,00 грн.
551 641,00 – 100 %
458 000,00 - х %
Х = 458000*100:551641
Х = 83.
Тобто, наша пропозиція на 17 % є меншою ніж середньоарифметичне значення, а не 40% та більше, що є визначенням аномальної ціни. Також зазначимо, що наша пропозиція не є меншою на 30 або більше відсотків від наступної̈ ціни тендерної̈ пропозиції̈.
Цим самим, в наслідок дій Замовника, порушуються наші права визначені нормами закону про захист економічної конкуренції. На наш погляд, у цих діях спростежується упереджене ставлення з метою змови. Наша пропозиція є найменшою, але не аномальною.
Виходячи з викладеного, висуваємо такі вимоги:
1. Призупинити процедуру закупівлі для запобігання порушення законності процедури закупівлі.
2. Зобов’язати замовника ретельно переглянути надані нами документи метою законного обрання нас переможцем процедури закупівлі.
3. Просимо сповістити центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю про наше прохання здійснити моніторинг процедури даної публічної закупівлі згідно ст. 8 Закону, у зв’язку із повторними необґрунтованими причинами відмови.
Просимо прийняти скаргу до розгляду та забезпечити прийняття рішення згідно наших вимог відповідно до статті 18 Закону.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 11 листопада 2021 16:08
рішення від 11.11.2021 № 25397.pdf
Дата публікації: 11 листопада 2021 16:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2021 №26194.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2021 15:37
рішення від 23.11.2021 №26194.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2021 16:38
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН" |
506 960,00
UAH з ПДВ
|
458 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУТ РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" |
509 627,00
UAH з ПДВ
|
459 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШИКОВА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА |
572 532,00
UAH з ПДВ
|
572 532,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" |
572 765,00
UAH з ПДВ
|
572 765,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН" #34398264 |
Рішення скасоване |
458 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 13:37
|
ФОП "ГУТ РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" #2887608213 |
Рішення скасоване |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 13:37
|
ФОП ШИКОВА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА #2920906841 |
Рішення скасоване |
572 532,00
UAH з ПДВ
|
05 листопада 2021 13:37
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "СОЛОМОН" #34398264 |
Відхилено |
458 000,00
UAH з ПДВ
|
08 листопада 2021 14:55
|
ФОП "ГУТ РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" #2887608213 |
Відхилено |
459 000,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:13
|
ФОП ШИКОВА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА #2920906841 |
Переможець |
572 532,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2021 09:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2021 14:49
|
Шафи.pdf | укладений |
10 грудня 2021 14:47
|