Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі
Очікувана вартість
256 000,00 UAH
UA-2021-10-03-000005-a ● 1c03d63e0dcc4d71adef24af8658e85d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Місцезнаходження: | 84307, Україна , Донецька обл., КРАМАТОРСЬК, вул. Олекси Тихого, 31 |
Контактна особа: |
Нескоромний Сергій +380950470491 otmoupovkram@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 жовтня 2021 10:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 14:33 |
Очікувана вартість: | 256 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штуки
Стіл компьютерний СК-1 (1200*650*800) ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
6 штуки
Стіл СПУ-4 1600х750х1400 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. З тумбою праворуч. Колір узгоджується з замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стіл СПУ-4 1600х750х1400 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. З тумбою ліворуч. Колір узгоджується з замовником.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Стіл з приставною тумбою ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм
Глибина 2600, Ширина 1800, Висота 760, Колір узгоджується з замовником
Глибина 2600, Ширина 1800, Висота 760, Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
17 штуки
Стіл з тумбою 1200х750х600 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
1 штуки
Шкаф для картотеки 1000*440*1400 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
2 штуки
Стелаж з поличками 1030х2600х500 Стійки стелажа виготовлена з кутового металевого профіля 42х42 мм, мають перфоріровані отвори з кроком 60 мм - для зручності кріплення та пересування поличок на потрібну висоту. Полки металеві, посилені двома ребрами жорсткості, яки приварені знизу полки. Такие приварные усилители, в отличие от вкладных усилителей, дают больше жесткости и прочности конструкции полки.
Максимальне навантаження на полку 100 кг.
Розгорнути
Згорнути
Максимальне навантаження на полку 100 кг.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
3 штуки
Стелаж з поличками 1000х2200х350 ДСП 16мм Кромка ПВХ 1-0,45мм. Колір узгоджується з замовником
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84307, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. О. Тихого 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 жовтня 2021 18:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 жовтня 2021 18:05 |
ПРОТОКО№73.pdf | |
04 жовтня 2021 18:05 |
ТД офісні меблі.docx |
04 жовтня 2021 18:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 жовтня 2021 18:05 |
ПРОТОКО№73.pdf
|
||||||
04 жовтня 2021 18:05 |
ТД офісні меблі.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надайте роз"яснення
Дата подання: 07 жовтня 2021 15:37
Дата відповіді: 08 жовтня 2021 21:41
Протоколом №73 від 04.10.2021 було внесено перелік змін до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 39130000-2 Офісні меблі, а саме в Додаток 1 до тендерної документації , Технічна специфікація, п.3
п.3. Копію чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблі.Також учасник надає копію чинного документу, підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Документ радіаційної безпеки повинен містити посилання на номер закупівлі .
В Додатку 1 до тендерної документації, Технічна специфікація, п. 2 вказано - які копії та яких документів потрібно надати Учаснику: скановані копії з оригіналів Сертифікатів відповідності або Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар або його складові.
Щоб тендерна документація Замовника, не суперечила законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників просимо дати роз'яснення, а саме:
- копію якого чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблів;
- копію якого чинного документу підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: копію будь-якого чинного документу радіаційної безпеки на ДСП з якого виготовлені меблі, документ підтверджуючого акредитацію органу з проведення досліджень у галузі вимірювальних можливостей
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-10-03-000005-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець Цибанєв Сергій Віталійович, Код ЄДРПОУ:2402105358
Дата подання: 21 жовтня 2021 15:40
Вимога
Відповідно п.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 жовтня 2021 10:23
Вимого не задоволена
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Цибанєв Сергій Віталійович |
163 143,00
UAH з ПДВ
|
163 143,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ГУТ РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" |
202 818,00
UAH з ПДВ
|
202 818,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ШИКОВА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА |
255 562,00
UAH з ПДВ
|
255 562,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АНТАНДАР" |
255 900,00
UAH з ПДВ
|
255 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Цибанєв Сергій Віталійович #2402105358 |
Відхилено |
163 143,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 12:59
|
ФОП "ГУТ РУСЛАН ЮРІЙОВИЧ" #2887608213 |
Відхилено |
202 818,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 21:12
|
ФОП ШИКОВА СВІТЛАНА ВАСИЛІВНА #2920906841 |
Переможець |
255 562,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 21:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 12:15
|
Договір 376 Офісні меблі.pdf | укладений |
05 листопада 2021 12:13
|