Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя (код за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
155 000,00 UAH
UA-2021-10-02-000143-b 45671b9e70464e2a9ae90ca52249b67e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микита Соколенко

+380985886868 advokat.sokolenko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний науковий центр "Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса" Міністерства юстиції України
Код ЄДРПОУ: 02883133
Місцезнаходження: 61177, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Золочівська, 8А
Контактна особа: Микита Соколенко
+380985886868
advokat.sokolenko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 жовтня 2021 14:42
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 155 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 775,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: 1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії фінансової установи. 2. Розмір забезпечення пропозиції: 4650 грн. Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової установи. 3. Строк дії забезпечення пропозиції – не менш 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 4. Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова установа повинна містити місце реєстрації у місті Харкові або Харківській області), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у архіві у форматі .RAR Гарантія, яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам документації. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: найменування: Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України; код ЄДРПОУ: 02883133; банківські реквізити: Р/р UA928201720355179002000011378, відкритий в ДКСУ в м. Києві, МФО 820172. Адреса банку: 01601, вул. Бастіонна, 6, Київ.5. 5. Тендерна пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам п.п. 1, 2, 3, 4 п. 11 Розділу 1 відхиляється як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно п. 1 ч.13 ст. 14 Закону. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 4650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 пачок
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
1 штуки
Дірокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
100 штуки
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
30 штуки
Коректор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192160-0 — Коректори
60 штуки
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки
20 штуки
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 штуки
Маркер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192123-9 — Ручки-маркери
500 штуки
Пакет-файл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штуки
Підставка для ручок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192127-7 — Підставки для ручок
165 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
20 упаковка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197220-4 — Канцелярські скріпки
50 аркуш
Картон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61177, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Золочівська, 8А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 30197600-2 — Оброблені папір і картон

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

1. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії фінансової установи. 2. Розмір забезпечення пропозиції: 4650 грн. Учасник під час подання пропозиції одночасно надає забезпечення пропозиції. Учасник надає документ в електронному вигляді, в форматі PDF через електронну систему закупівель, що підтверджує надання учасником забезпечення пропозиції. Вид надання забезпечення пропозиції: гарантія фінансової установи. 3. Строк дії забезпечення пропозиції – не менш 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій. 4. Гарантія повинна бути видана за формою, що встановлена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 03.03.2021 року № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» До супутніх документів пропозиції учасника додаються скановані копії (засвідчена гарантом) свідоцтва про реєстрацію фінансової компанії в Державному реєстрі фінансових установ (фінансова установа повинна містити місце реєстрації у місті Харкові або Харківській області), документу, що підтверджує наявність у гаранта ліцензії на надання гарантій, документів, що підтверджують правомочність (наказ, копія всіх сторінок паспорту) особи гаранта, яка підписала гарантію. Гарантія та супровідні до неї документи подаються (завантажуються) Учасником у архіві у форматі .RAR Гарантія, яка сформульована іншим чином, не відповідає всім вимогам документації, містить відкладні умови набуття нею чинності, або не надано всієї необхідної інформації, документів є такою, що не відповідає умовам документації. Реквізити Замовника для оформлення гарантії: найменування: Національний науковий центр «Інститут судових експертиз ім. Засл. проф. М.С. Бокаріуса» Міністерства юстиції України; код ЄДРПОУ: 02883133; банківські реквізити: Р/р UA928201720355179002000011378, відкритий в ДКСУ в м. Києві, МФО 820172. Адреса банку: 01601, вул. Бастіонна, 6, Київ.5. 5. Тендерна пропозиція, що супроводжується гарантією, яка не відповідає вимогам п.п. 1, 2, 3, 4 п. 11 Розділу 1 відхиляється як така, що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі, згідно п. 1 ч.13 ст. 14 Закону. 6. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника.

Сума забезпечення: 4650 UAH
Форма підтвердження: документ
02 жовтня 2021 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 жовтня 2021 14:42
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД» 153 329,88
UAH з ПДВ
153 329,88
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 21:17
Електронний підпис
11 жовтня 2021 21:16
Пропозиція.pdf
11 жовтня 2021 21:16
Копія_Статуту.pdf
11 жовтня 2021 21:16
Сертифікати.pdf
11 жовтня 2021 21:16
Лист_відгук_ДЮСШ_ХТЗ.pdf
11 жовтня 2021 21:16
Таблиця_відповідності.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД»

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД»
#36225725
Переможець 153 329,88
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 20:02

Документи

13 жовтня 2021 20:02
Електронний підпис
13 жовтня 2021 20:01
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 20:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Дагаз-2009 ЛТД»
#36225725
153 329,88
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 20:02
Електронний підпис
13 жовтня 2021 20:01
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 18:03
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2021 15:41
Дод. угода.pdf зміни до договору
26 жовтня 2021 15:40
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2021 19:09
Договор.pdf укладений
23 жовтня 2021 19:08

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 листопада 2021 11:32
153 329,88 UAH UA658201720343131001200011378
ННЦ "ІСЕ ім. Засл.проф. М.С. Бокаріуса
UA263808050000000026001476006
ТОВ "ДАГАЗ-2009 ЛТД"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни стосуються уточнення кодів ДК щодо номенклатурних позицій закупівлі, а також найменувань товару, визначених у Специфікації до Договору.
Номер договору про закупівлю: 133/21
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 153 329,88
UAH (в тому числі ПДВ 25 554,98 UAH)