Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на бульварі Героїв Крут, 5 (12-18 під'їзди) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Очікувана вартість
959 248,80 UAH
UA-2021-10-01-009152-b 15f538b990fa45e286c2496adf48365f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Гулейчук

+380372524076 v.guleychuk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 44327100
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., місто Чернівці, вул.Героїв Майдану, будинок 176
Контактна особа: Віталій Гулейчук
+380372524076
v.guleychuk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 жовтня 2021 15:37
Очікувана вартість: 959 248,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 796,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт міжбудинкового проїзду на бульварі Героїв Крут, 5 (12-18 під'їзди) в м. Чернівці (відновлення елементів благоустрою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, бульвар Героїв Крут, 5 (12-18 під'їзди)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 2-х місяців. Попередня оплата здійснюється за рішенням Замовника протягом 10 календарних днів з дня отримання рахунку-фактури від Підрядника. У разі здійснення Замовником такої попередньої оплати, Підрядник зобов’язаний до спливу 2-х місячного терміну (але в будь якому випадку не пізніше 25 грудня бюджетного року) з дня отримання попередньої оплати документально підтвердити належне освоєння ним таких коштів актами приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3). У разі не освоєння Підрядником в зазначені терміни коштів попередньої оплати, Підрядник зобов’язується в 2-х денний строк після спливу встановленого цим пунктом Договору терміну повернути кошти Замовнику з нарахуванням штрафу в розмірі, визначеному п. 8.5 Договору, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення) Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі, визначеному п.8.6 Договору. Попередня оплата здійснюється на не бюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Державної казначейської служби України. Рішення Замовника про виплату/невиплату попередньої оплати не впливає на хід виконання Підрядником своїх зобов’язань за Договором, зокрема на строки виконання робіт. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020р № 1198 на період карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів з урахуванням особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 р. № 641 зі змінами Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Акти приймання виконаних робіт з підтверджуючими документами щодо вартості використаних матеріальних ресурсів та механізмів, з належно оформленою виконавчою документацією (загальний журнал робіт, акти на закриття прихованих робіт, сертифікати на матеріали, виконавчі схеми, креслення, документи щодо випробувань та лабораторного контролю матеріалів, документи щодо випробування устаткування, інженерних систем, мереж та обладнання, інші документи згідно з нормативною документацією на виконання конкретного виду будівельних робіт) готує Підрядник і нарочно та безпосередньо на будівельному майданчику передає їх для підписання уповноваженому представнику Замовника, що здійснює технічний нагляд, не пізніше 20 числа звітного місяця. Уповноважені представники Замовника протягом трьох робочих днів перевіряють виконану роботу та правильність застосування розцінок і підписують їх в частині фактично виконаних обсягів робіт. Замовник зобов’язується протягом 10 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 06 жовтня 2021 14:02
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 08:53
Відповідно до п. 11 Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник, в складі своєї тендерної пропозиції, повинен надати інформаційну довідку із зазначенням замовників, з якими укладались аналогічні договори (не менше ніж за двома об’єктами) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів в період від 2020 року по теперішній час (за Формою 4, що додається). Тобто, учасники зобов’язані подати не менше двох аналогічних договорів за останні два роки (2020 та 2021 рік). Таким чином, прийняти участь у цій процедурі закупівлі можуть тільки учасники, які мають повністю виконані аналогічні договори за 2020 та 2021 роки. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що порушує ст. 5 принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників Закону України «Про публічні закупівлі». Також ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дана вимога позбавляє можливості прийняти участь у цій закупівлі тих Учасників, які мають аналогічні договори за попередні роки з 2016 року – з моменту введення в дію Закону України «Про публічні закупівлі». Також додатково повідомляємо, що вимога щодо надання аналогічних договорів за конкретні роки була визнана як дискримінаційна рішенням від 14.01.2021 № 511 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, посилання на вказане рішення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-12-18-015905-c. З огляду на зазначене просимо Вас усунути дискримінаційну вимогу та внести зміни до Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, виключивши вимогу про необхідність наявності в учасника аналогічних договорів за 2020 та 2021 роки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний учаснику! Дану вимогу Замовником встановлено для підтвердження наявності в учасника досвіду виконання аналогічних робіт, які відповідають чинним нормативним документам, зокрема ДБН, ДСТУ тощо.
На думку замовника, в учасника, що спеціалізується на даному виді робіт, і систематично здійснює свою господарську діяльністю, не виникне проблем стосовно підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2021-10-01-009152-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ", Код ЄДРПОУ:39794680
Дата подання: 20 жовтня 2021 19:06
Вимога
Неправомірне визначення переможця
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2021 11:53
Підстави для задоволення вимоги товариства з обмеженою відповідальністю «ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ» (код ЄДРПОУ - 39794680) відсутні, вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

20 жовтня 2021 19:06
ВИМОГА Глиняний.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 16:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ" 750 860,26
UAH з ПДВ
750 860,26
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС" 839 151,60
UAH з ПДВ
839 151,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ" 867 378,98
UAH з ПДВ
860 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Глиняний Д.С. 862 345,85
UAH з ПДВ
862 345,85
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 19:01
Електронний підпис
11 жовтня 2021 19:00
Цінова пропозиція.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Договір КАМАЗ.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Субпідрядники.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Довідка працівники.PDF
11 жовтня 2021 19:00
1. Тех.завд..PDF
11 жовтня 2021 19:00
16-Паспорт, код.pdf
11 жовтня 2021 19:00
Досвід Білоусова.pdf
11 жовтня 2021 19:00
Лист Томаш Т.В..PDF
11 жовтня 2021 19:00
6. Попердня оплата.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Квитанція 2.pdf
11 жовтня 2021 19:00
Cертифікати 2023.pdf
11 жовтня 2021 19:00
3. Захист довкілля.PDF
11 жовтня 2021 19:00
2. Лист згода-Перс.дані.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Форма 2 техніка.PDF
11 жовтня 2021 19:00
15-Витяг.pdf
11 жовтня 2021 19:00
Повідомлення.pdf
11 жовтня 2021 19:00
Кошторис.PDF
11 жовтня 2021 19:00
Договір досвід.PDF
11 жовтня 2021 19:00
5. Проект-договору.PDF
11 жовтня 2021 19:00
8. Аналог.договір.PDF
11 жовтня 2021 19:00
4. Наказ.PDF

Публічні документи

11 жовтня 2021 18:04
Електронний підпис
11 жовтня 2021 18:03
суб.pdf
11 жовтня 2021 16:41
Електронний підпис
11 жовтня 2021 16:37
12 Дог 952 Досвід .pdf
11 жовтня 2021 16:37
14 Сертифікат плитка.PDF
11 жовтня 2021 16:37
14 Протокол плитка 511.PDF
11 жовтня 2021 16:37
9 проект договору.pdf
11 жовтня 2021 16:37
10.pdf
11 жовтня 2021 16:37
5 розрахунки дц .pdf
11 жовтня 2021 16:37
4 пропозиція.pdf
11 жовтня 2021 16:37
12 Дог 809 ДОСВіД.pdf
11 жовтня 2021 16:37
10 Дог .pdf
11 жовтня 2021 16:37
3 Статут.pdf
11 жовтня 2021 16:37
14 сертифікати 2023.pdf
11 жовтня 2021 16:37
11 ПРАЦІВНИКИ ДОК.pdf
11 жовтня 2021 16:37
2.pdf
11 жовтня 2021 16:37
16 .pdf
11 жовтня 2021 16:37
15.pdf
11 жовтня 2021 16:37
7 ПАСПОРТ КОД СТАРИКОВ.PDF
11 жовтня 2021 16:37
14 file0001-1.pdf
11 жовтня 2021 16:37
10 Дог _ (2).pdf
11 жовтня 2021 16:37
13.pdf
11 жовтня 2021 16:37
3.pdf
11 жовтня 2021 16:37
12 Довідка досвід.pdf
11 жовтня 2021 16:37
8 уповноважена особа.pdf
11 жовтня 2021 16:37
1.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2021 22:35
Електронний підпис
11 жовтня 2021 22:34
Лист технагляд Пецей.pdf
11 жовтня 2021 20:23
Електронний підпис
11 жовтня 2021 20:22
Проект_договору.pdf
11 жовтня 2021 20:22
прибуток.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Договірна ціна.pdf
11 жовтня 2021 20:22
3КБ3 КБ2 Мілієве 206848,88.pdf
11 жовтня 2021 20:22
ОПИС 2019 Статут ДорБуд.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Відгук Надобоївці .pdf
11 жовтня 2021 20:22
Дипломи працівників.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Повний витяг 23.09.2021.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Графiк_виконання__робiт.pdf
11 жовтня 2021 20:22
ЗВВ.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Накази на працівників.pdf
11 жовтня 2021 20:22
адміністративні.pdf
11 жовтня 2021 20:22
пояснювальна записка.pdf
11 жовтня 2021 20:22
відомість ресурсів.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Рішення №2 Учасника.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Відгук Мілієве.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Дозвіл з Держпраці.pdf
11 жовтня 2021 20:22
вартість механізмів.pdf
11 жовтня 2021 20:22
скан Николайчук С.І..pdf
11 жовтня 2021 20:22
4-ДФ за ІІ квартал 2021.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Лист МОНОЛІТ-БРУК.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Лист попередня оплата.pdf
11 жовтня 2021 20:22
Форма_пропозицii.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2021 14:02
Електронний підпис
11 жовтня 2021 13:45
Досвід.rar
11 жовтня 2021 13:45
Гарантійний лист.pdf
11 жовтня 2021 13:45
узагальнений звіт.pdf
11 жовтня 2021 13:45
наявність працівників.rar
11 жовтня 2021 13:45
сертифікат.JPG
11 жовтня 2021 13:45
Довідка.pdf
11 жовтня 2021 13:45
Лист гарантія.pdf
11 жовтня 2021 13:45
Сертифікат.pdf
11 жовтня 2021 13:45
оренда кран.rar
11 жовтня 2021 13:45
4дф та повідомлення.rar
11 жовтня 2021 13:45
Бульвар Героїв Крут 5(1).pdf
11 жовтня 2021 13:45
повний витяг.pdf
11 жовтня 2021 13:45
Бульвар Героїв Крут 5(2).pdf
11 жовтня 2021 13:45
Лист згода.pdf
11 жовтня 2021 13:45
паспорт та інд код.pdf
11 жовтня 2021 13:45
податкова декларація.pdf
11 жовтня 2021 13:45
акт випробувань.pdf
11 жовтня 2021 13:45
Чернівецьке міськШЕП.rar
11 жовтня 2021 13:45
з ФОП Глиняний С.С.rar
11 жовтня 2021 13:45
Довідка субпідряд.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ"

ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"

ФОП Глиняний Д.С.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "БОДНАРАШЕК ОЛЕКСІЙ ДМИТРОВИЧ"
#3113109798
Відхилено 750 860,26
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 12:10
ПП "ТЕХНОБУД-СЕРВІС"
#40252058
Відхилено 839 151,60
UAH з ПДВ
19 жовтня 2021 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ"
#39794680
Відхилено 860 000,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 10:28
ФОП Глиняний Д.С.
#3090518193
Переможець 862 345,85
UAH з ПДВ
20 жовтня 2021 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глиняний Д.С.
#3090518193
862 345,85
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:19
ДД 1 - КР - МП - Героїв Крут, 5.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:18
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2021 12:04
Договір № 236 - МП - Героїв Крут, 5.pdf укладений
25 жовтня 2021 14:01

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
02 грудня 2021 09:47
662 957,59 UAH UA568201720344211014100188136
Департамент інфраструктури ЧМР
UA143563340000026004500495830
ФОП Глиняний Д.С.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 236
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 662 957,59
UAH