Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція будівлі № 13/7(лікувальний корпус), м. Житомир, в/м № 13, в/ч А 1065
Очікувана вартість
1 403 635,40 UAH
UA-2021-10-01-008331-b 73b2ed79b316401eb1dced528085a8b6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 kevzt-12@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
kevzt-12@post.mil.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:00
Очікувана вартість: 1 403 635,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 018,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться на загальну вартість на 2021 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 184 від «01 » жовтня 2021 року.
Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20.
Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Вид предмета закупівлі – роботи.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі № 13/7(лікувальний корпус), м. Житомир, в/м № 13, в/ч А 1065
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, місто Житомир, військова частина А 1065, військове містечко № 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом дев’яносто робочих днів. У разі затримки фінансування, протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі грошового депозиту.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: платіжне доручення
Вимоги до документу: Платіжне доручення, яке підтверджує внесення Постачальником забезпечення виконання Договору, надається Замовнику не пізніше дати укладення Договору про закупівлю. Кошти, що внесені Постачальником у формі депозиту (безвідсоткового) на рахунок Замовника, до моменту укладення цього Договору, в якості забезпечення виконання умов Договору Постачальником, у розмірі 5% від вартості Договору повертаються після належного виконання Постачальником умов Договору, а також у разі визнання судом Договору про закупівлю недійсними та згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Реквізити Бенефіціара: Квартирно-експлуатаційний відділ міста Житомир (код ЄДРПОУ 08492505), р/р UA 918201720355109004008000838 в Державній казначейській службі України у м. Києві МФО 820172.
01 жовтня 2021 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 15:40
Додаток_1.doc
01 жовтня 2021 15:40
Додаток_2.rtf
01 жовтня 2021 15:40
Додаток_4.doc
01 жовтня 2021 15:40
Додаток_3.doc
01 жовтня 2021 15:39
оголошення_реконструкція 13-7(лікувальний корпус).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАРА ВЕРІТАС" 1 403 500,01
UAH з ПДВ
1 403 500,01
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 жовтня 2021 15:10
Електронний підпис
11 жовтня 2021 15:08
Проєкт договору.pdf
11 жовтня 2021 15:08
Акт огляду.pdf
11 жовтня 2021 15:08
ЦПУ.pdf
11 жовтня 2021 15:08
Цінова пропозиція.pdf
11 жовтня 2021 15:08
Установчі документи.pdf
11 жовтня 2021 15:08
37 13.imd
11 жовтня 2021 15:08
Технічна специфікація.pdf
11 жовтня 2021 15:08
Кошторис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАРА ВЕРІТАС"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАРА ВЕРІТАС"
#44524889
Переможець 1 403 500,01
UAH з ПДВ
13 жовтня 2021 13:25

Документи

13 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 жовтня 2021 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛАРА ВЕРІТАС"
#44524889
1 403 500,01
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 жовтня 2021 13:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 11:08
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2021 11:21
Договір 550.pdf укладений
20 жовтня 2021 11:21

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
22 жовтня 2021 12:39
1 403 500,01 UAH UA028201720343131002200000838
КЕВ м.Житомир
UA443003460000026000098878501
ТОВ "КЛАРА ВЕРIТАС"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2021 — 25 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 403 500,01
UAH