Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Марта Чайкун +380442067433 drrgkh_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 14:01 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2021 12:24 |
Очікувана вартість: | 21 407 156,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107 035,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 105 000,00 грн. (сто п’ять тисяч гривень, 00 коп.) Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 року № 2628. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 105000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до пункту151 постанови Кабінету Міністрів України від 22.07.2020 року № 641 «Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» заборонено на період дії карантину здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти. Питання щодо можливості перерахування авансу може бути розглянуте лише в разі внесення змін до відповідних нормативно-правових актів протягом терміну дії Договору. При умові зняття карантинних обмежень, відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 Замовник може перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором. | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 жовтня 2021 16:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 жовтня 2021 16:21 |
ТД _нова редакція 12.10.2021.PDF | |
12 жовтня 2021 16:21 |
Перелік змін 12.10.2021.PDF | |
11 жовтня 2021 14:06 |
Перелік змін 11.10.2021.PDF | |
01 жовтня 2021 15:16 |
Додаток 7.PDF | |
01 жовтня 2021 15:16 |
Додаток 6.PDF | |
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 5.PDF | |
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 4.PDF | |
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 3.PDF | |
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 2.PDF | |
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 1.PDF |
12 жовтня 2021 16:22 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 жовтня 2021 16:21 |
ТД _нова редакція 12.10.2021.PDF
|
||||||
12 жовтня 2021 16:21 |
Перелік змін 12.10.2021.PDF
|
||||||
11 жовтня 2021 14:06 |
Перелік змін 11.10.2021.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:16 |
Додаток 7.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:16 |
Додаток 6.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 5.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 4.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 3.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 2.PDF
|
||||||
01 жовтня 2021 15:15 |
Додаток 1.PDF
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
В розділі 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 вказано: «Цей стандарт установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може використовувати для підвищення своєї екологічної дієвості… Стандарт не встановлює конкретних критеріїв екологічної дієвості.», тобто наявність у організації системи екологічного управління є не обов’язковою та жодним чином не впливає на якість та спроможність виконання будівельно-монтажних робіт.
В розділі 1 «Сфера застосування» ДСТУ ISO 45001:2019 вказано: «Цей стандарт можна застосовувати до будь-якої організації, яка прагне створити, впровадити й забезпечити функціювання системи управління ОЗіБП, щоб покращити охорону здоров’я і безпеку праці, унеможливити небезпеки та зменшити ризики у сфері ОЗіБП (охоплюючи системні недоліки), реалізувати можливості у сфері ОЗіБП, а також реагувати на невідповідності в системі управління у сфері ОЗіБП, пов’язані з її функціюванням… Цей стандарт не містить конкретних критеріїв ефективності для ОЗіБП, а також жодних приписів щодо структури системи управління ОЗіБП.».
Застосування даного ДСТУ до організацій є не обов’язковим, наявність сертифіката ДСТУ ISO 45001:2019 не забезпечує відповідність системи охорони праці в будівельній організації вимогам чинних нормативних документів, так як цей стандарт не містить критеріїв ефективності для охорони здоров’я та безпеки праці.
Належний рівень охорони здоров’я, безпеки та охорони праці будівельної організації підтверджується наявністю дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки (постанова КМУ від 3 березня 2020 року №207), а також наявністю працівників, які мають посвідчення з охорони праці та пройшли відповідне навчання (Закон України «Про охорону праці»).
Проте дані вимоги із зазначенням конкретних видів робіт із «Переліку видів робіт підвищеної небезпеки …» та вимоги, щодо відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, тендерною документацією не встановлені.
Просимо Вас виключити вимоги, щодо надання Учасником торгів у складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування», або надати роз’яснення яким чином наявність/відсутність в Учасника вище вказаних сертифікатів впливає на можливість виконання робіт по об’єкту: «Будівництво нового кладовища в м. Славутич, Київська область» (ДК 021:2015: 45000000 – Будівельні роботи та поточний ремонт).
Крім того просимо Вас встановити конкретні вимоги, щодо наявності дозволів та декларацій на виконання робіт підвищеної небезпеки згідно вимог постанови КМУ від 3 березня 2020 року №207.
Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, аргументовані вимоги щодо якої замовник вважає за необхідне включити до її складу. Тому, з метою мінімізації ризиків невиконання державного замовлення та підтвердження фактичної спроможності Підрядника виконати ним взяті на себе зобов’язання щодо виконання договору про закупівлю якісно та у визначені терміни, було встановлено вимогу щодо надання у складі пропозиції сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління» та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-14-000073 ● 8a062f4e2bba493085646376495ac88f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 17:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.06.2022 № 97
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2021-10-01-007849-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-20 16:55:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва нового кладовища в м. Славутич, Київська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-007849-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-22 17:50:50
відповідь на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з Будівництва нового кладовища в м. Славутич, Київська область відповідають проєктній документації на даний об’єкт, яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією з наданням позитивного експертного звіту. Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамках затвердженого Розпорядженням Голови Київської обласної державної адміністрації №355 від 07.06.2021 «Переліку об’єктів соціального призначення, на спорудження (будівництво) яких спрямовуються кошти в обсязі 10 відсотків загальної кошторисної вартості будівництва Централізованого сховища для зберігання відпрацьованого ядерного палива реакторів типу ВВЕР вітчизняних атомних електростанцій». Очікувана вартість робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 №293 відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі».
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: http://old.koda.gov.ua/wp-content/uploads/2021/10/Obgruntuvannya-Budivnictvo-novogo-kladovishha-v-m.-Slavutich-Kiivska-oblast.pdf (koda.gov.ua)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку за результатами моніторингу UA-M-2022-06-14-000073
2022-07-12 17:52:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2021 12:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буденергомонтаж" |
21 392 748,55
UAH з ПДВ
|
21 392 748,55
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРОНА ОПТ" |
21 401 650,32
UAH з ПДВ
|
21 401 650,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Буденергомонтаж" #31966754 |
Переможець |
21 392 748,55
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 11:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2021 15:51
|
Договір №134-21 від 11.11.2021.PDF | укладений |
11 листопада 2021 15:50
|