Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт по об'єкту "Адміністративна будівля ТУ ДБР у м.Мелітополі за адресою: вул.Індустріальна, 89, м.Мелітополь. Встановлення системи пожежної сигналізації. Системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напряму евакуювання)
Очікувана вартість
1 286 929,40 UAH
UA-2021-10-01-007112-b 039ed1d416bf4b3fb81a10097fa5565b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Левченко

+380619490451 a.levchenko@mel.dbr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ МЕЛІТОПОЛІ
Код ЄДРПОУ: 42348993
Місцезнаходження: 72316, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Індустріальна, буд. 89
Контактна особа: Анна Левченко
+380619490451
a.levchenko@mel.dbr.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2021 10:00
Очікувана вартість: 1 286 929,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 434,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по об'єкту "Адміністративна будівля ТУ ДБР у м.Мелітополі за адресою: вул.Індустріальна, 89, м.Мелітополь. Встановлення системи пожежної сигналізації. Системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напряму евакуювання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72316, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул.Індустріальна, б. 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), протягом 10 банківських днів, з наступного дня після підписання Сторонами форм № КБ-2в та КБ-3 шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок “Підрядника”, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок «Замовника» у 2021 році. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2021 14:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:39
Оголошення спрощена.docx
01 жовтня 2021 14:39
Проект договору.docx
01 жовтня 2021 14:39
Додаток_1_цінова пропозиція.docx
01 жовтня 2021 14:39
Додаток 4.docx
01 жовтня 2021 14:39
Додаток 3.docx
01 жовтня 2021 14:39
Додаток 2 Технічне завдання.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 жовтня 2021 10:23
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 11:25
Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а саме: Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи. Для гарантійного обслуговування не обовязково бути зареєстрованим у вашому регіоні або мати технічний персонал, та ще й щоб за 2 години до Вас прибули! Звідки Ви взяли такі вимоги і на чому вони грунтуються? Надайте чітке посилання на нормативно-правовий акт, який надає Вам право встановювати таку вимогу до учасників, щоб учасник знаходився у регіоні Замовника та зобовязаний прибути протягом 2 годин після повідомлення Замовником про несправність системи!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно п.п. 12.5.2 п.12.5 розділу 12 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" якщо устаткування передавання СПТС (система передавання тривожних сповіщень) інтегроване у ППКП (прилад приймально-контрольний пожежний), його технічне обслуговування здійснює організація, яка обслуговує СПЗ (система протипожежного захисту) цього об'єкта. У цьому випадку обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування передавання протягом 24 год з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО (центр приймання тривожних сповіщень пультової організації).
Замовник самостійно визначає проміжок часу, протягом якого обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування, але не більше ніж 24 год у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014, вимога щодо реєстрації у регіоні Замовника або підтвердження наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше, ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи, не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло Учасників, а і містить альтернативи, які дають можливість будь-якому Учаснику, як самостійно, так із залученням необхідних фахівців, оперативно виконувати зобов’язання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" 1 166 774,24
UAH з ПДВ
1 166 774,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 жовтня 2021 11:58
Електронний підпис
13 жовтня 2021 11:01
Довідка злочин.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Статут.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Сертифікат SA 8000-2014.PDF
13 жовтня 2021 11:01
Довідка повноваження.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Довідка субпідряд.pdf
13 жовтня 2021 11:01
кошторисна частина.rar
13 жовтня 2021 11:01
Довідка МТБ.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Протоколи навчання ОП.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Календарний графік.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Додаток 1 Пропозиція.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Сертифікат ISO 9001-2015.PDF
13 жовтня 2021 11:01
Витяг ЄДР.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Пояснювальна записка.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Гарантійний лист.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Наказ про директора-1-6.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Довідка забезпечення.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Договірна ціна.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Ліцензія ДСУзНС.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Довідка на директора.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Довідка працівники.pdf
13 жовтня 2021 11:01
Гарантійний лист НПА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
Переможець 1 166 774,24
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 16:48
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452

№ рішення у справі

54/47-р/к

Дата рішення у справі

07.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

18 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис
18 жовтня 2021 16:47
Протокол 22.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист"
#37778452
1 166 774,24
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 16:48
Електронний підпис
18 жовтня 2021 16:47
Протокол 22.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2022 16:14
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2021 17:57
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 17:56
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2021 09:32
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 жовтня 2021 09:31
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2021 16:39
Договір підряду.pdf укладений
22 жовтня 2021 16:38

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
24 грудня 2021 15:37
958 011,47 UAH UA638201720343190001000091076
ТУ ДБР у м. Мелітополі
UA863510050000026007878840308
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича комп
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення Договору підряду від 22 жовтня 2021 року № 78 Додатком 11.
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення ціни договору без зміни обсягу та якості робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 958 011,47
UAH (в тому числі ПДВ 159 668,57 UAH)