Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт по об'єкту "Адміністративна будівля ТУ ДБР у м.Мелітополі за адресою: вул.Індустріальна, 89, м.Мелітополь. Встановлення системи пожежної сигналізації. Системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напряму евакуювання)
Очікувана вартість
1 286 929,40 UAH
UA-2021-10-01-007112-b ● 039ed1d416bf4b3fb81a10097fa5565b
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОГО БЮРО РОЗСЛІДУВАНЬ, РОЗТАШОВАНЕ У МІСТІ МЕЛІТОПОЛІ |
Код ЄДРПОУ: | 42348993 |
Місцезнаходження: | 72316, Україна , Запорізька обл., м. Мелітополь, вул. Індустріальна, буд. 89 |
Контактна особа: |
Анна Левченко +380619490451 a.levchenko@mel.dbr.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 14:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2021 13:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 286 929,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 434,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт по об'єкту "Адміністративна будівля ТУ ДБР у м.Мелітополі за адресою: вул.Індустріальна, 89, м.Мелітополь. Встановлення системи пожежної сигналізації. Системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напряму евакуювання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
72316, Україна, Запорізька область, м. Мелітополь, вул.Індустріальна, б. 89
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт здійснюється на підставі «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3), протягом 10 банківських днів, з наступного дня після підписання Сторонами форм № КБ-2в та КБ-3 шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок “Підрядника”, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок «Замовника» у 2021 році. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 14:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 14:39 |
Оголошення спрощена.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Проект договору.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Додаток_1_цінова пропозиція.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Додаток 4.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Додаток 3.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційна вимога
Дата подання: 07 жовтня 2021 10:23
Дата відповіді: 07 жовтня 2021 11:25
Шановний Замовнику! Вами встановлена дискримінаційна вимога, а саме: Обладнання, яке вийшло з ладу впродовж гарантійного терміну замінюється Виконавцем за власний рахунок. З огляду на це Виконавець повинен бути або зареєстрований у регіоні Замовника або підтвердити наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи. Для гарантійного обслуговування не обовязково бути зареєстрованим у вашому регіоні або мати технічний персонал, та ще й щоб за 2 години до Вас прибули! Звідки Ви взяли такі вимоги і на чому вони грунтуються? Надайте чітке посилання на нормативно-правовий акт, який надає Вам право встановювати таку вимогу до учасників, щоб учасник знаходився у регіоні Замовника та зобовязаний прибути протягом 2 годин після повідомлення Замовником про несправність системи!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Згідно п.п. 12.5.2 п.12.5 розділу 12 ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту" якщо устаткування передавання СПТС (система передавання тривожних сповіщень) інтегроване у ППКП (прилад приймально-контрольний пожежний), його технічне обслуговування здійснює організація, яка обслуговує СПЗ (система протипожежного захисту) цього об'єкта. У цьому випадку обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування передавання протягом 24 год з моменту отримання інформації від ЦПТС ПО (центр приймання тривожних сповіщень пультової організації).
Замовник самостійно визначає проміжок часу, протягом якого обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування, але не більше ніж 24 год у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014, вимога щодо реєстрації у регіоні Замовника або підтвердження наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше, ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи, не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло Учасників, а і містить альтернативи, які дають можливість будь-якому Учаснику, як самостійно, так із залученням необхідних фахівців, оперативно виконувати зобов’язання.
Замовник самостійно визначає проміжок часу, протягом якого обслуговуюча організація зобов'язана забезпечити відновлення працездатності даного устаткування, але не більше ніж 24 год у відповідності до ДБН В.2.5-56:2014 "Системи протипожежного захисту".
Враховуючи вимоги ДБН В.2.5-56:2014, вимога щодо реєстрації у регіоні Замовника або підтвердження наявність технічного персоналу, який може прибути на об’єкт не пізніше, ніж за 2 години після повідомлення Замовником про несправність системи, не є дискримінаційною, оскільки не звужує коло Учасників, а і містить альтернативи, які дають можливість будь-якому Учаснику, як самостійно, так із залученням необхідних фахівців, оперативно виконувати зобов’язання.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича компанія "Спецзахист" #37778452 |
Переможець |
1 166 774,24
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2021 16:48
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2022 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2021 17:57
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2021 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2021 09:32
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
28 жовтня 2021 09:31
|
Електронний підпис | укладений |
22 жовтня 2021 16:39
|
Договір підряду.pdf | укладений |
22 жовтня 2021 16:38
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
24 грудня 2021 15:37
|
958 011,47 UAH | UA638201720343190001000091076 ТУ ДБР у м. Мелітополі |
UA863510050000026007878840308 ТОВ "Інженерно-проектно-виробнича комп |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнення Договору підряду від 22 жовтня 2021 року № 78 Додатком 11. |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення ціни договору без зміни обсягу та якості робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |