Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання сучасних меблів для класів нової української школи - комплект учнівського стола та стільця. Відповідно п.8 ч.7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40-річчя Перемоги, 24, Одеська область, Одеський район, смт Таїрове, 65496.
Очікувана вартість
85 710,00 UAH
UA-2021-10-01-007090-b 68235a18f5434308b2dfdb2fc7bc0945
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ходорчук Оксана Валеріївна

380684935080 tenderingfinn_o@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ТАЇРОВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42963923
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Таїрове, ВУЛИЦЯ 40-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 27
Контактна особа: Ходорчук Оксана Валеріївна
380684935080
tenderingfinn_o@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Придбання сучасних меблів для класів нової української школи - комплект учнівського стола та стільця. Відповідно п.8 ч.7 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі". Таїровський заклад загальної середньої освіти Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області. Місцезнаходження Закладу: вул.40-річчя Перемоги, 24, Одеська область, Одеський район, смт Таїрове, 65496.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 шт.
Комплект деталей для учнівського стола та стільців
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39157000-7 — Частини меблів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється на підставі видаткової накладної в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

01 жовтня 2021 14:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН"
#32153207
Переможець 85 710,00
UAH
01 жовтня 2021 14:40

Документи

01 жовтня 2021 14:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 20:43
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2021 11:59
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2021 14:41

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект деталей для учнівського стола та стільців 30 шт. 2 857,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі складною епідеміологічною ситуацією країни та кількості хворих на підприємстві Сторони домовились укласти додаткову угоду про настуцпне: Відповідно до пункту 8.1.-8.6. Договоу №311 від 29.09.2021 року внести зміни в пункт 4.1. "Срок поставки товару: до 15.12.2021 року"
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Комплект деталей для учнівського стола та стільців 30 шт. 2 857,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 вересня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 85 710,00
UAH