Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Wheel and units of motor vehicles repair services code 021-2015 - "50220000-3 - Repair, maintenance and associated services related to railways and other equipment.
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна , Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Контактна особа: |
Поляков Олександр Геннадійович 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Давиденко Володимир Вікторович (056)7930728 v.davidenko@dp.uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Public joint stock company "Ukrainian Railways" regional branch "Prydniprovska railway" of JSC "Ukrzaliznytsia" . |
National ID: | 40081237 |
Contact point: |
Aleksandr Poliakov 380567930372 A.Poliakov@dp.uz.gov.ua |
Additional contacts: |
Vladimir Davidenko (056)7930728 v.davidenko@dp.uz.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 листопада 2021 20:00 |
Початок аукціону: | 22 листопада 2021 15:00 |
Очікувана вартість: | 2 524 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,51% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Цією тендерною документацією Замовник вимагає від переможця процедури закупівлі внесення ним шляхом завантаження в електронну систему забезпечення виконання договору (договірне забезпечення) у формі електронної банківської гарантії, оформленої у відповідності до вимог чинного, на момент оформлення такої, законодавства не пізніше дати укладення договору про закупівлю у розмірі 1 % від вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору надається Переможцем торгів у вигляді безумовної, безвідкличної електронної банківської гарантії з накладанням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) гаранта. Банківська гарантія повинна бути чинною з дати її видачі та мати строк дії на весь строк дії договору та перевищувати строк дії договору на 3 (три) місяці. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Наказу Мінекономіки «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за N 275/35897. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності Гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути документально підтверджені (установчими документами банку, ліцензіями, протоколом правління, довіреністю, тощо). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання наступних обставин: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю Забезпечення виконання договору про закупівлю не повертається Виконавцю та підлягає перерахуванню на рахунок Замовника: 1) у разі відмови Виконавця від здійснення надання послуг, передбачених договором про закупівлю; та/або 2) у разі прострочення строків надання послуг, встановлених договором. та/або 3) невиконання та/ або неналежного виконання Виконавцем своїх зобов'язань за Договором. Кошти які надійшли як забезпечення виконання договору, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок Замовника. |
Publication date: | 01 жовтня 2021 14:19 |
Enquiries until: | 25 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 31 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 04 листопада 2021 20:00 |
Information
Estimated total value: | 2 524 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 13 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,51 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50220000-3: Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані послуги здійснюється Замовником по факту надання послуг на підставі підписаних актів приймання-передачі наданих послуг, на 45-й банківський день з дати реєстрації податкової накладної в системі електронного адміністрування податку на додану вартість. | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 14:16 |
Оголошення англ..JPG | |
01 жовтня 2021 14:16 |
ТД.doc | |
01 жовтня 2021 14:16 |
Додаток 4.doc | |
01 жовтня 2021 14:16 |
Додаток 3.doc | |
01 жовтня 2021 14:16 |
Додаток 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-15-000018 ● 847242eec3a54459b0fa807dc00dd537
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2022 11:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.06.2022 № 166
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 14.06.2022 № 166
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
15. UA-2021-10-01-006671-b
Регіональна філія "Придніпровська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" Послуги з капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис код ДК 021-2015 - "50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" 2 524 680,00 Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-16 10:39:04
Запит про надання пояснень
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Чому Замовником не оприлюднено повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), та/або звіт про виконання договору про закупівлю у відповідності до статті 10 Закону, оскільки згідно з пунктом 13.1 договору від 10.12.2021 № ПР/Е-21764/НЮ строк дії договору встановлено до 31.12.2021 року?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-21 14:43:55
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис код ДК 021-2015 - "50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-01-006671-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14014296), який оприлюднено 16.06.2022 о 10-39
Начальнику Управління Північного офісу Держаудитслужби м. Київ
Олександру Карабанову
Стосовно запиту про надання пояснень у межах проведення моніторингу закупівлі: Послуги з капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис код ДК 021-2015 - "50220000-3 - Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги" (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-10-01-006671-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14014296), який оприлюднено 16.06.2022 о 10-39, надаються пояснення:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" (зі змінами та доповненнями), Наказ Директора регіональної філії О. Момота від 25.02.2022 «72/Н «Про запровадження режиму простою працівників регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Українська залізниця» та керпуючись ст. 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю, на сьогоднішній день склались обставини, які унеможливлюють забезпечення вчасного надання пояснень, так як більшість працівників філії знаходяться в простоях, у відпустках без збереження заробітної плати та евакуйовані з міста. Також враховуючи постійні сигнали сирени, під час яких працівники повинні залишити свої робочі місця прошу Вас з розумінням поставитись до ситуації на період дії воєнного стану.
Спеціальний самохідний рухомий склад (автомотриси) є основним засобом виробничого призначення, найбільш відповідальний вузлом якого є колісна пара. Справний стан колісної пари забезпечує безпеку руху поїздів. Експлуатація та проведення робіт з капітального ремонту і огляду колісних пар проводяться відповідно до вимог діючих нормативних документів, зокрема:
- «Інструкція з технічного обслуговування та експлуатації спеціального самохідного рухомого складу на залізницях України», затверджена наказом Укрзалізниці від 03.04.2007 № 204-Ц;
- ЦП-0184 «Інструкція з огляду, обстеження, ремонту і формування колісних пар спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 622-Ц;
- ЦП-0185 «Інструкція з ревізії й ремонту роликопідшипникових букс спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 622-Ц;
- ЦЕ-0028 «Керівництво з капітального та капітально-відновлювального ремонту спеціального самохідного рухомого складу АДМ», затверджене наказом Укрзалізниці від 23.12.2008 № 552-Ц;
- СТП 04-005:2016 «Спеціальний рухомий склад. Планово-запобіжний ремонт. Порядок організації виконання робіт», затверджений наказом Укрзалізниці від 22.07.2016 № 456-Ц.
На теперішній час заборонено експлуатацію ССРС по дефектним актам колісних пар.
З метою забезпечення безпеки руху поїздів, виникає необхідність капітального ремонту колісних пар автомотрис в об’ємі якому може виконати лише спеціалізовані підприємства.
На виконання норм п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) (далі – Закон) Замовник у Додатку 3 до тендерної документації на закупівлю товару (технічній специфікації) відобразив межі основних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які будуть задовольняти потреби виробництва на якому цей предмет закупівлі буде використовуватися.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначалась на підставі маркетингового дослідження ринку цін відповідно до внутрішніх нормативних документів, затверджених в АТ «Укрзалізниця» та керуючись рекомендаціями вимог розділів ІІ, ІІІ «Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року N 275.
Замовником, в собі ініціатора закупівлі були направлені запити цінової пропозиції до учасників ринку з проханням надати свої комерційні пропозиції на послуги з проведення капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис.
Надані були такі пропозиції: АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» (ЄДРПОУ 13655435) від 04.02.2021 №52/02 – 415 000,00 грн без ПДВ, та ПАТ «Металургтрансремонт» (ЄДРПОУ 05509858) від 23.03.2021 №40/8261 – 420 780,00 грн. з ПДВ, які надані на запити начальника служби ініціатора регіональної філії
«Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 02.02.2021 №ЕМ-07/30 до АТ «Івано-Франківський локомотиворемонтний завод» та від 02.02.2021 №ЕМ-07/31 до ПАТ «Металургтрансремонт».
Найменша запропонована цінова пропозиція складала 420 780,00 грн. з ПДВ, що стало підставою для формування очікуваної вартості предмета закупівлі (6 одиниць * 420 780,00 = 2 524 680,00 грн. з ПДВ).
Замовник у Додатку 3 до тендерної документації відобразив перелік технічної документації, що регламентує об’єм та параметри надання послуг.
1.1. «Інструкція з технічного обслуговування та експлуатації ССРС на залізницях України», затверджена наказом Укрзалізниці від 03.04.2007 № 204-Ц.
1.2. ЦП-0184 «Інструкція з огляду, обстеження, ремонту і формування колісних пар спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 662-Ц.
1.3. ЦП-0185 «Інструкція з ревізії й ремонту роликопідшипникових букс спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 622-Ц.
1.4. ЦЕ-0028 «Керівництво з капітального ремонту ССРС АДМ», затверджене наказом Укрзалізниці від 22.12.2008 № 552-Ц.
1.5. СТП 04-005:2016 «Положення про планово-запобіжний ремонт спеціального рухомого складу», затверджене наказом Укрзалізниці від 22.07.2016 № 456-Ц.
2. ОБҐРУНТУВАННЯ РОЗМІРУ ВИТРАТ, ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЙОГО ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ – оприлюднено на сайті https://dp.uz.gov.ua/ukr/obgrunt_zak
за №918
на виконання Постанови КМУ від 11.10.2016 №710 (із змінами)
Послуги з капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис,
код ДК 021-2015 – «50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги».
Номер оголошення про проведення закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - № ЦБД UA-2021-10-01-006671-b, на електронному торговому майданчику Smarttender.biz №14014296
Вимоги Тендерної документації Обґрунтування
Технічні характеристики
Капітальний ремонт колісних пар спеціального самохідного рухомого складу (АДМ, ДГКУ)
1. «Інструкція з технічного обслуговування та експлуатації ССРС на залізницях України», затверджена наказом Укрзалізниці від 03.04.2007 № 204-Ц.
2. СТП 04-005:2016 «Положення про планово-запобіжний ремонт спеціального рухомого складу», затверджене наказом Укрзалізниці від 22.07.2016 № 456-Ц.
Якісні характеристики
Повне опосвідчення колісної пари типу АДМ із заміною суцільнокатаних коліс, ревізією редуктора, ревізією букс з заміною 2-х осьових підшипників, 4-х буксових підшипників і редукторних підшипників – 6 одиниць. 1. ЦП-0184 «Інструкція з огляду, обстеження, ремонту і формування колісних пар спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 662-Ц.
2. ЦП-0185 «Інструкція з ревізії й ремонту роликопідшипникових букс спеціального рухомого складу», затверджена наказом Укрзалізниці від 24.12.2007 № 622-Ц.
3. ЦЕ-0028 «Керівництво з капітального ремонту ССРС АДМ», затверджене наказом Укрзалізниці від 22.12.2008 № 552-Ц.
Очікувана вартість
2524680,00 грн. з ПДВ За результатами маркетингового дослідження
3. Договір від 10.12.2021 №ПР/Е-21764/НЮ на закупівлю: Послуги з капітального ремонту колісних пар та вузлів автомотрис, код ДК 021-2015 – «50220000-3 – Послуги з ремонту, технічного обслуговування залізничного транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги», виконано у повному обсязі (Скановані документи додаються). Оплата Замовником по договору здійснилась тільки на суму 418 440,00 грн з ПДВ.
Так керуючись п. 12 ч.1 ст. 10 Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019 із змінами) де чітко встановлено імперативні вимоги в якому випадку повинно бути здійснено оприлюднення – настанням якої події та її черговості. Отже Замовник оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю після настання однієї із подій: виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії
договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Після повного виконання договору, Замовник обов’язково протягом 20 робочих днів оприлюднює звіт про виконання договору.
Голова тендерного комітету
(на період проведення даної закупівлі) О.Г. Поляков
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 13 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ПРИДНІПРОВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081237 |
Місцезнаходження: | 49600, Україна, Дніпропетровська область обл., Дніпро, 49602, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 108 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ПрАТ Металургтрансремонт | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 листопада 2021 15:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" |
2 523 672,00
UAH з ПДВ
|
2 510 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Металургтрансремонт |
2 523 600,00
UAH з ПДВ
|
2 523 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РЕМОНТНА КОМПАНІЯ "КВІК" #42792107 |
Переможець |
2 510 640,00
UAH з ПДВ
|
24 листопада 2021 14:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2023 14:23
|
21764.jpg | укладений |
10 січня 2023 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2021 09:54
|
ПРЕ21764НЮ.pdf | укладений |
14 грудня 2021 09:54
|