Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 34607554 |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська обл., м. Южне, просп. Григорівського десанту, 18 |
Контактна особа: |
Юлія Єкімова +380484231502 ykbumr.zakupki@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 19:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 2 739 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 695,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови до забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економіки № 184-21 від 02.07.2021) «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», Закону та частини 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 13:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 13:05 |
ТД Золота рибка.pdf | |
01 жовтня 2021 13:05 |
Додаток 6.pdf | |
01 жовтня 2021 13:05 |
Додаток 5.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
1. Умовами тендерної документації, пунктом 8 частини 1 розділу III тендерної документації, передбачено завантаження учасником файлів з оригіналом з мокрою печаткою установи, що його видала, або завіреною учасником копією, або електронною версією, завіреною печаткою та підписом уповноваженої особи учасника повного Витягу учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен бути датований не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців). Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана умова не є дискримінаційною, не містить обмежень в участі щодо учасників. Вважаємо, що відповідним зверненням не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до Документації в цій частині, а також документально не підтверджено неможливість виконання умови Документації та не доведено, яким чином наведена вище умова Документації порушує права та законні інтереси учасників, пов’язані з участю у Процедурі закупівлі, у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
2. Повідомляємо, що належним підтвердженням безпеки та високої якості виконуваних робіт вважається система управління якістю ISO 9001, що підтверджується наявністю дійсного сертифіката, який встановлює відповідність учасника стандартам, виданих вітчизняним чи іноземним органом, чи організацією з оцінки відповідності, акредитованим національним органом України з акредитації або іноземним органом з акредитації, який є стороною багатосторонньої угоди про визнання Міжнародного форуму з акредитації та/або Європейської кооперації з акредитації. В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO 9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, (надалі – Колегія), розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, приклади рішень: Рішення від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, Рішення від 23.12.2019 № 19167-р/пк-пз, Рішення від 11.12.2019 № 18408-р/пк-пз, Рішення від 21.11.2019 № 17147-р/пк-пз, Рішення від 15.04.2019 № 4545-р/пк-пз, Рішення від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз. У зв'язку з вищевикладеним відсутні підстави для задоволення вимоги в цій частині.
3. Умовами ч. 6 розділу III тендерної документації передбачено, що відповідно п. 6.2.10.2 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 при аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об'єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов'язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього учаснику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані, тощо), та з'ясувати із замовником усі необхідні питання під час періоду уточнення закупівлі, з підписанням відповідного акту огляду об’єкта з Замовником. Зазначений акт, підписаний Учасником та Замовником, подається у складі тендерної пропозиції Учасника. В акті обов'язково зазначається: найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту. Акт складається у довільній формі. Обов’язковим відповідно до вимог тендерної документації є зазначення в акті найменування об’єкту, найменування Замовника та Учасника торгів, дата та час складання та підписання цього акту.
Вимоги про усунення порушення
В свою чергу, наявність вказаного в тендерній документації сертифікату в учасників та їх відповідність вимогам Стандарту гарантує якість виконання робіт, оскільки одним з основних принципів побудови системи менеджменту якості відповідно до вимог Стандартів ISO 9001:2015 є орієнтація на Замовника та процесний підхід до діяльності, де діяльність організації складається з ряду взаємозалежних процесів, при цьому вихідні дані одного процесу є вхідними даними для наступного, тому процесний підхід полягає в систематичній діяльності по визначенню процесів, їхньої послідовності й взаємодії, управлінню процесами й зв’язками між ними, що попереджуватиме безсистемні дії працівників різних підрозділів, що повинні взаємодіяти між собою й є обов’язковою умовою для зберігання відповідності Замовника Стандартам якості. У впровадженому Стандарті ISO 9001:2015 збережені такі базисні елементи, як процесний підхід та орієнтація на споживача, але додатково більше уваги приділяється ризикам та можливостям: внутрішнім і зовнішнім умовам, що впливають на систему менеджменту якості, а також суттєво підсилюється роль вищого керівництва, робиться акцент на лідерство керівника, його відповідальність за результати управління якістю. Таким чином, вимоги тендерної документації щодо надання учасниками сертифікату ISO 9001:2015 є обґрунтованими та такими, що не суперечать положенням Закону України «Про публічні закупівлі». Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель розглядались аналогічні ситуації неодноразово та Замовник стежить за ходом розгляду скарг для практичного застосування в роботі та для практики справедливого розгляду тендерних пропозицій з дотриманням всіх принципів здійснення закупівель, що передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, приклади рішень: Рішення від 27.12.2019 № 19422-р/пк-пз, Рішення від 23.12.2019 № 19167-р/пк-пз, Рішення від 11.12.2019 № 18408-р/пк-пз, Рішення від 21.11.2019 № 17147-р/пк-пз, Рішення від 15.04.2019 № 4545-р/пк-пз, Рішення від 26.04.2021 № 9066-р/пк-пз.
У зв'язку з вищевикладеним відсутні підстави для задоволення вимоги.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-04-000048 ● d3ed233861e746918795662a0051c1ed
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 липня 2022 14:52 |
НАКАЗ
04.07.2022 145
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 04.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 04.07.2022 № 145
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-10-01-005532-b 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ'ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-08 15:12:46
Запит про надання пояснень
Керівнику
Управління капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Золота рибка» комбінованого типу Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Будівельників, 5 м. Южного Одеської області» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-005532-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-13 09:47:57
Пояснення
Пояснення надано у доданому файлі: Відповідь моніторинг.docx.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 13:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" |
2 479 674,00
UAH з ПДВ
|
2 244 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЮЖФАСАД" |
2 729 554,79
UAH з ПДВ
|
2 245 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРЕСТ" |
2 725 420,00
UAH з ПДВ
|
2 725 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗРЕСУРСПРОЕКТ" #42033604 |
Відхилено |
2 244 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2021 17:02
|
ТОВ "ЮЖФАСАД" #42227277 |
Переможець |
2 245 120,00
UAH з ПДВ
|
28 жовтня 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2022 15:26
|
Додаткова угода №2.pdf | укладений |
30 серпня 2022 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2021 11:00
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2021 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 15:01
|
Договір з додатками.pdf | укладений |
10 листопада 2021 15:00
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Золота рибка» комбінованого типу Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Будівельників, 5 м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
2 245 120,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни - згідно додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | Т-Б-ДС№1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 - Капітальний ремонт елементів благоустрою прилеглої території комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №1 «Золота рибка» комбінованого типу Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: вул. Будівельників, 5 м. Южного Одеської області (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт) | 1 | роботи |
2 245 120,00
UAH з ПДВ
|