Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 749 + 126 - km 752 + 260, km 760 + 181 - km 773 + 859, Transcarpathian region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна , Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Контактна особа: |
Мигалко Ігор Володимирович 380312640604 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road administration in transkarpathian region |
National ID: | 25449824 |
Contact point: |
Myhalko Ihor Volodymyrovych 380312640604 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 листопада 2021 12:00 |
Початок аукціону: | 21 грудня 2021 11:55 |
Очікувана вартість: | 642 449 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 424 490,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. 2.6. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 100 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку, виданої Банком-гарантом, завіреної печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із надання підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області, UA898201720355199001000018420 у ДКСУ у м.Києві, ЄДРПОУ-25449824 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 19000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору дорівнює або перевищує строк надання послуг згідно з тендерною пропозицією. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови правління національного банку України від 15.12.2004 №639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та обов’язково містити реквізити щодо назви закупівлі та/або її номеру на веб-порталі Уповноваженого органу. Внесення змін до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом, можливо тільки в частині продовження строку її дії, у зв’язку з продовженням строку дії договору. У разі продовження строку надання послуг згідно з умовами Договору Підрядник зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк. Переможець торгів повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання договору у разі, якщо: - під час виконання договору Переможець виступить ініціатором розірвання договору; - Переможець своєчасно не розпочав надання послуг або надає їх настільки повільно, що закінчення їх у строк, визначений договором, стає неможливим; - договір буде достроково розриватися Замовником у разі порушення Переможцем умов Договору. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. |
Publication date: | 01 жовтня 2021 15:34 |
Enquiries until: | 09 листопада 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 листопада 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 листопада 2021 12:00 |
Information
Estimated total value: | 642 449 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 6 424 490 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Джерело фінансування - Державний бюджет України.Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за надані послуги. Представник Замовника протягом п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами Графіку надання послуг перевіряє згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань та здійснює оплату не пізніше як за 5 робочих днів після підписання акту, але тільки в межах фактично виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 листопада 2021 11:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 листопада 2021 11:49 |
Перелік змін 4.doc | |
11 листопада 2021 11:49 |
ТД М-06 749 - 773 Нова редакція 4.doc | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість5 Ремонт шляхопроводу на км 767 728.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість4 Ремонт шляхопроводу на км 764 069.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість6 Ремонт шляхопроводу на км 767 900.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість7 Ремонт шляхопроводу на км 768 331.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість1 Ремонт шляхопроводу на км 760 574.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість3 Ремонт шляхопроводу на км 763 563.docx | |
01 жовтня 2021 15:43 |
відомість2 Ремонт моста на км 760 819.docx | |
01 жовтня 2021 15:42 |
вiдомiсть8 Ремонт пiдпiрної стiнки на км 751 258.docx | |
01 жовтня 2021 15:42 |
вiдомiсть10 Влаштування багатоступінчастих перепадів.docx | |
01 жовтня 2021 15:42 |
вiдомiсть9 Облаштування засобами підвищеної видимості.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000067 ● 0c7807483c6f4b62b2b591d038417e85
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 19:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 № 160
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2022 №160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
8 UA-2021-10-01-003624-a 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 12:18:29
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 749+126 - км 752+260, км 760+181 - км 773+859, Закарпатська область Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 749 + 126 - km 752 + 260, km 760 + 181 - km 773 + 859, Transcarpathian region» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA -2021-10-01-003624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Відповідно до п.3 розділ VI. «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» в тендерної документації містить умови щодо дотримання учасниками при формуванні договірної ціни норм Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293, при тому, що зазначений нормативний документ втратив чинність. Постала потреба в отримання пояснення, чому в тендерну документацію не були внесені зміни.
2.Чому тендерні пропозиції учасників відкритих торгів ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «ПБС» та ТОВ «ШБУ -77» не були відхилені, якщо ними не виконано вимоги Додатку 1 до тендерної документації, та не підтверджено наявність документів (трудових книжок та наказів стосовно окремих працівників) та ТОВ «ШБУ -77» не надано лист - погодження на обладнання – Грунтозмішувальна установка №368 ДС50Б, чим не дотримав вимогу пунктів.1-6 Додатку №1 до тендерної документації.
3.Відповідно до календарного графіку виконання робіт, що передбачений Додатком 2 договору від 18.01.2022 №2, визначено строк виконання робіт до грудня 2022 року. Згідно п. 5.1 та п. 15.1 додатковою угодою від 22.02.2022 № 2-1 до договору від 18.01.2022 №2 строк дії договору до 31.03.2022 року.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати інформацію та документи, що підтверджують обґрунтування продовження терміну виконання сторонами умов договору від 18.01.2022 №2.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-29 16:36:41
Пояснення на запит
На Ваш запит, надаємо наступні пояснення:
1. Учасником ТОВ «ПБС» виконано вимогу Додатку 1 до тендерної документації щодо надання трудових книжок та наказів стосовно окремих працівників. Інформація про наявність документів (трудова книжка, наказ) міститься у файлах розміщених в системі Prozorro та додатково у таблиці зазначаємо файл де міститься трудова книжка, наказ у підтвердження наявності інформації:
№ п/п Посада Кількість Файл
1 2 3 4
1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації мінімум 1 особа ІТП1.pdf, трудова книжка, ст.18 НАКАЗИ_ .pdf, ст.4,5
2 Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції мінімум 1 особа 2 особи
ІТП2.pdf, трудова книжка, ст.1 НАКАЗИ_. pdf, ст.1,6
ІТП4.pdf, трудова книжка, ст.52 НАКАЗИ_. pdf, ст.7,8
3 Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 1 особи 2 особи
ІТП3.pdf, трудова книжка, ст.1 НАКАЗИ_. pdf, ст.9,10
ІТП3.pdf, трудова книжка, ст.18 НАКАЗИ_ .pdf, ст.11
4 Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 2 особи 2 особи
ІТП3.pdf трудова книжка, ст.86 НАКАЗИ_. pdf, ст.21,22,23
ІТП4.pdf трудова книжка, ст.69 НАКАЗИ_ .pdf, ст.24,25
5 Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт мінімум 1 особа ІТП1.pdf, трудова книжка, ст.35 НАКАЗИ_ .pdf, ст.19,20
6 Майстер мінімум 3 особи 4 особи
ІТП3.pdf, трудова книжка, ст.35 НАКАЗИ_ .pdf, ст.12,13
ІТП3.pdf, трудова книжка, ст.52 НАКАЗИ_ .pdf, ст.14,15
ІТП3.pdf трудова книжка, ст.69, НАКАЗИ_. pdf, ст.16,17
ІТП4.pdf, трудова книжка, ст.1, НАКАЗИ_ .pdf, ст.18
7 Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) 81 особа
Водії 7.pdf
Водії 6.pdf
Водії 4.pdf
Водії 3.pdf
Водії 9.pdf
Водії 5.pdf
Водії 2.pdf
Водії 1.pdf
Водії 10.pdf
Водії 8.pdf
МЕХАНІЗАТОРИ10.pdf
НАКАЗИ_ .pdf
8 Дорожній робітник мінімум 60 осіб 61 особа
Дор.роб2. pdf
Дор.роб9. pdf
Дор.роб7. pdf
Дор.роб12. pdf
Дор.роб1. pdf
Дор.роб13. pdf
Дор.роб6. pdf
Дор.роб18. pdf
Дор.роб14. pdf
Дор.роб17. pdf
Дор.роб11. pdf
Дор.роб15. pdf
Дор.роб8. pdf
Дор.роб10. pdf
Дор.роб16. pdf
Дор.роб5. pdf
Дор.роб4. pdf
НАКАЗИ_ .pdf
Нами було повторно перевірено інформацію згідно довідки ТОВ «ПБС» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 26.10.2021 року № 26/10-00, файл міститься в електронній системі Prozorro, під назвою документи кваліфікаційна частина. pdf, а також в ТОВ «ПБС» наявна мінімальна необхідна кількість працівників, яку повинен підтвердити учасник у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі з підтвердженням трудових книжок та наказів щодо окремих працівників згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «ШБУ-77» виконано вимогу Додатку 1 до тендерної документації щодо надання трудових книжок та наказів стосовно окремих працівників. Інформація про наявність документів (трудова книжка, наказ) міститься у файлах розміщених в системі Prozorro та додатково у таблиці зазначаємо файл де міститься трудова книжка, наказ у підтвердження наявності інформації:
№ п/п Посада Кількість Файл
1 2 3 4
1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації мінімум 1 особа 47 Копії трудових книжок ч1 (7).zip
44. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
2 Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції мінімум 1 особа 44. Копії наказів та ЦПУ ч1 (1) (4).zip
3 Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 1 особи 2 особи
47 Копії трудових книжок ч1 (7).zip
44. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
4 Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 2 особи 2 особи
Копії трудових книжок ч2. zip
Копя трудових книжок ч3.zip
44. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
5 Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт мінімум 1 особа 44. Копії наказів та ЦПУ ч1 (1) (3).zip
6 Майстер мінімум 3 особи 3 особи
47 Копії трудових книжок ч1 (7).zip
Копії трудових книжок ч2. Zip
Копії трудових книжок ч3.zip
44. Копії наказів та ЦПУ ч1.zip
7 Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) 71 осіб
Копії трудових книжок ч15. zip
Копії трудових книжок ч16. zip
Копії трудових книжок ч17. zip
Копії трудових книжок ч18. zip
Копії трудових книжок ч19. zip
Копії трудових книжок ч20. zip
Копії трудових книжок ч21. zip
Копії трудових книжок ч10. zip
Копії трудових книжок ч22. zip
Копії трудових книжок ч23. zip
Копія наказів та ЦПУ ч2.zip
Копія наказів та ЦПУ ч3.zip
Копія наказів та ЦПУ ч1.zip
8 Дорожній робітник мінімум 60 осіб 60 осіб
Копії трудових книжок ч4. zip
Копії трудових книжок ч5. zip
Копії трудових книжок ч6. zip
Копії трудових книжок ч7. zip
Копії трудових книжок ч8. zip
Копії трудових книжок ч9. zip
Копії трудових книжок ч10. zip
Копії трудових книжок ч11. zip
Копії трудових книжок ч12. zip
Копії трудових книжок ч13. zip
2 Архив ZIP - WinRAR (2).zip
3 Архив ZIP - WinRAR (3) (1).zip
4 Архив ZIP - WinRAR (4) (1).zip
14 грудня 2021 12:08 7 Накази
Копія наказів та ЦПУ ч2.zip
Копія наказів та ЦПУ ч3.zip
Копія наказів та ЦПУ ч1.zip
Нами було повторно перевірено інформацію згідно довідки ТОВ «ШБУ-77» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 14.12.2021 року № О-3478, файл міститься в електронній системі Prozorro, під назвою 1 Довідка щодо працівників.pdf, а також в ТОВ «ШБУ-77» наявна мінімальна необхідна кількість працівників, яку учасник підтвердив у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі з підтвердженням трудових книжок та наказів щодо окремих працівників згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Учасником ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконано вимогу Додатку 1 до тендерної документації щодо надання трудових книжок та наказів стосовно окремих працівників. Інформація про наявність документів (трудова книжка, наказ) міститься у файлах розміщених в системі Prozorro та додатково у таблиці зазначаємо файл де міститься трудова книжка, наказ у підтвердження наявності інформації:
№ п/п Посада Кількість Файл
1 2 3 4
1 Головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації мінімум 1 особа 89.2.2 Добоні Олександр Михайлович.pdf , трудова книжка
89.2.1 Добоні Олександр Михайлович.pdf, наказ
2 Начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції мінімум 1 особа 89.5 Кошлаченко Олександр Михайлович.pdf, трудова книжка, наказ
3 Виконавець робіт або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 1 особи 89.6 Чиж Андрій Михайлович (1).PDF трудова книжка, наказ
4 Інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт мінімум 2 особи 2 особи
89.7 Поляниця Роман Іванович (1).pdf, трудова книжка, наказ
89.8 Ольховик Микола Сергійович (1).PDF, трудова книжка, наказ
5 Геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт мінімум 1 особа 89.12 Харченко Олександр Володимирович.pdf, наказ (за сумісництвом), кваліфікаційний сертифікат
6 Майстер мінімум 3 особи 3 особи
89.10 Возний Мар'ян Мар'янович.PDF, трудова книжка, наказ
89.9 Яворський Є. наказ,диплом, труд.книж.PDF
89.11 Бірюк Олександр Сергійович.pdf, трудова книжка, наказ
7 Оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в переліку техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) 39 осіб
89.15 Озкан Туфан.pdf
89.16 Гюндогду Ситки.pdf
89.17 Серткая Іса.pdf
89.18 Солмаз Ерхан.pdf
89.19 Чакир Фуат.pdf
89.20 Кьоксал Мехмет.pdf
89.21 Унлю Генчель.pdf
89.22 Чігдем Джанер.pdf
89.23 Мутлу Тайлан.pdf
89.24 Зелйурт Фатіх.pdf
89.25 Ташкин Оккеш.pdf
89.26 Гюндоган Махмут.pdf
89.27 Кьоксал Ібрахім.pdf
89.28 Фідан Хакан.pdf
89.29 Караджа Джеліл.pdf
89.30 Сойоз Ісмаїл.pdf
89.31 Демірер Айдин.pdf
89.32 Таринч Хасан.pdf
89.33 Гюдай Омер.pdf
89.34 Мермер Ісмаїл.pdf
89.35 Деміркапу Ферхат.pdf
89.36 Календер Хасан.pdf
89.37 Сатилмиш Сердал.pdf
89.38 Екінджі Зекі.pdf
89.39 Іратчи Джеваш.pdf
89.40 Акбаш Хюсейн.pdf
89.41 Гьочер Алі.pdf
89.42 Гюндогду Керім.pdf
89.43 Четін Ібрагім.pdf
89.44 Аккир Алі_.pdf
89.45 Кулу Махмут.pdf
89.46 Бекташ Салман.pdf
89.47 Атак Доган.pdf
89.48 Фират Супхі_трудова книжка.pdf
89.49 Арнамухаммедов Гуванч.pdf
89.50 Арнамухаммедов Тойли.pdf
89.51 Арнамухаммедов Ходжаназар.pdf
89.52.2 Богданюк Віталій Сергійович.pdf
89.53.2 Сарана Станіслав Олегович_трудова книжка ч.1.pdf
8 Дорожній робітник мінімум 60 осіб 61 осіб
1. 89.54 Андрусяк Володимир Васильович.PDF (трудова книжка, наказ)
2. 89.58 Арендач Роман Петрович.pdf(трудова книжка, наказ)
3. 89.55 Арендач Василь Петрович.pdf(трудова книжка, наказ)
4. 89.56 Арендач Ігор Петрович.pdf(трудова книжка, наказ)
5. 89.57 Арендач Ростислав Ігорович.pdf(трудова книжка, наказ)
6. 89.59 Комарницький Іван Миколайович.pdf(трудова книжка, наказ)
7. 89.60.1 Бінас Ярослав Миколайович.PDF(трудова книжка, наказ)
8. 89.61 Дулька Ярослав Михайлович.pdf(трудова книжка, наказ)
9. 89.62 Возняк Руслан Русланович.pdf(трудова книжка, наказ)
10 89.63.1 Волянський Іван Богданович.pdf(трудова книжка, наказ)
11. 89.64 Ворона Дмитро Вадимович.pdf(трудова книжка, наказ)
12. 89.65 Гринда Микола Іванович.pdf(трудова книжка, наказ)
13. 89.66 Дубовик Дмитро Анатолійович.pdf(трудова книжка, наказ)
14. 89.67 Петрик Павло Романович.pdf(трудова книжка, наказ)
15. 89.68 Отрошко Михайло Олексійович.pdf(трудова книжка, наказ)
16. 89.69 Кураш Володимир Володимирович.pdf(трудова книжка, наказ)
17. 89.70 Ляшко Сергій Геннадійович.pdf(трудова книжка, наказ)
18. 89.71 Мадиняк Ігор Васильович.pdf(трудова книжка, наказ)
19. 89.72 Макогін Степан Андрійович.pdf(трудова книжка, наказ)
20. 89.73 Присташ Тарас Васильович.pdf(трудова книжка, наказ)
21. 89.74 Савка Степан Степанович.pdf(трудова книжка, наказ)
22. 89.75 Голяк Богдан Васильович.pdf(трудова книжка, наказ)
23. 89.76 Ленчак Роман Іванович.pdf(трудова книжка, наказ)
24. 89.77 Словенський Дмитро Іванович.PDF(трудова книжка, наказ)
25. 89.78 Отрошко Микола Олексійович.pdf,наказ , Отрошко М. О. труд..pdf
26. 89.79 Максименко Ігор Петрович.pdf(трудова книжка, наказ)
27. Отрошко С.Ю. труд..pdf, 89.80.1 Отрошко Сергій Юрійович.pdf, наказ
28. 89.81 Чепа Руслан Романович.pdf(трудова книжка, наказ)
29. 89.82.2 Чорний Микола Іванович.pdf(трудова книжка, наказ)
30. 89.83 Чучман Роман Богданович.PDF(трудова книжка, наказ)
31. 89.84 Бойко Сергій Павлович.pdf(трудова книжка, наказ)
32. 89.85 Копиця Віктор Олександрович.pdf(трудова книжка, наказ)
33. 89.86 Бобер Юрій Володимирович.pdf(трудова книжка, наказ)
34. 89.87 Ружилович Михайло Васильович.pdf(трудова книжка, наказ)
35. Перетятько О.О. наказ,труд.pdf
36. 89.89 Бухай Роман Андрійович.pdf(трудова книжка, наказ)
37. 89.90.2 Терещенко Микола Петрович_трудова книжка.pdf, 89.90.1 Терещенко Микола Петрович.pdf наказ
38. 89.91.1 Сіроштан Сергій Вікторович.pdf, наказ, 89.91.2 Сіроштан Сергій Вікторович_трудова книжка.pdf
39. 89.92.1 Карась Сергій Петрович.pdf,наказ, 89.92.2 Карась Сергій Петрович_трудова книжка.pdf
40. 89.93.2 Чернецький Павло Олегович_трудова книжка.pdf, Чернецький Павло Олегович.pdf, наказ
41. 89.94 Кульмамедов Шаміль Жумаклович.pdf(трудова книжка, наказ)
42. 89.95 Петрик Руслан Григорвич.pdf(трудова книжка, наказ)
43. 89.96 Копиця Дмитро Олександрович.pdf(трудова книжка, наказ)
44. 89.97 Осмонов Аліхан Ахмедович.pdf(трудова книжка, наказ)
45. 89.98 Яресько Сергій Олександрович.pdf(трудова книжка, наказ)
46. 89.99 Чир'єв Андрій Сергійович.pdf(трудова книжка, наказ)
47. 89.100 Недаєв Ахмад Анварович.pdf(трудова книжка, наказ)
48. 89.101 Петренко Василь Іванович.pdf(трудова книжка, наказ)
49. 89.102.2 Брисюк Олег Олегович_трудова книжка.pdf, 89.102.1 Брисюк Олег Олегович_наказ.pdf
50. 89.103.1 Воробчук Андрій Григорович_наказ.pdf,89.103.2 Воробчук Андрій Григорович_трудова книжка.pdf
51. 89.104.2 Дем'янюк Василь Олександрович_трудова книжка.pdf, 89.104.1 Дем'янюк Василь Олександрович_наказ.pdf
52. 89.105.2 Зубков Вікторв Валерійович_трудова книжка.pdf, 89.105.1 Зубков Віктор Валерійович_наказ.pdf
53. 89.106.1 Лісков Дмитро Володимирович_наказ.pdf 89.106.2 Лісков Дмитро Володимирович_трудова книжка.pdf
54. 89.107 Чахалідзе Сарвал Жалілович.pdf(трудова книжка, наказ)
55. 89.108 Ящишин М.В..pdf(трудова книжка, наказ)
56. 89.109 Бриль Андрій Володимирович_трудова книжка, наказ.pdf
57. 89.110 Шаламов Олександр Савелійович.pdf(трудова книжка, наказ)
58. 89.111 Онищук Олег Романович.pdf(трудова книжка, наказ)
59. 89.112 Байкалов Богдан Олегович.pdf(трудова книжка, наказ)
60. 89.113_ Азізов Ісмаіл Мугрішайович_.pdf(трудова книжка, наказ)
61. 89.114 Сурмай Юрій Рудольфович.pdf(трудова книжка, наказ)
Нами було повторно перевірено інформацію згідно довідки ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 16.11.2021 року № 89/6/т, файл міститься в електронній системі Prozorro, під назвою 89 dod1.pdf, а також в ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» наявна мінімальна необхідна кількість працівників, яку учасник підтвердив у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до Таблиці для надання послуг згідно предмету закупівлі з підтвердженням трудових книжок та наказів щодо окремих працівників зазначених в довідці від 16.11.2021 року № 89/6/т згідно Додатку 1 до тендерної документації.
Виходячи з вищенаведеного, у Замовника відсутні підстави для відхилення ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», ТОВ «ПБС» та ТОВ «ШБУ -77».
ТОВ «ШБУ-77» завантажено в електронну систему Prozzoro файл під назвою "6 Гарантійний лист на грунтозміш.устан" в якому міститься гарантійний лист від 14.12.2021 Вих № 1412//2021/9 щодо не заперечення використання обладнання (машин, механізмів) по договору про надання послуг №18/08-2020/1. В системі мітиться файл 29. Копія договору про надання послуг з ТОВ _Закарпаття Асфальт_.PDF в пункті 1.1. розділу 1 зазначено надання послуг техніки – установка грунтозмішувальна ДС 50 Б. Також повідомляємо, що відповідно до Наказу від 15.04.2020 р № 710 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України про затвердження Переліку формальних помилок пунктом 3 визначено, що невірна назва документа (документів), що подається учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зміст якого відповідає вимогам, визначеним замовником у тендерній документації. Таким чином зазначення ТОВ «ШБУ-77» гарантійний лист, а не лист-погодження є формальною помилкою, так як зміст листа відповідає вимогам пунктів 1-6 Додатку 1 до тендерної документації.
2.Листом Мінгромад від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21 “Про введення в дію кошторисних норм України” щодо застосування кошторисної частини проектної документації, складеної до введення в дію кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, в межах компетенції повідомляє, кошторисні норми мають застосовуватися для визначення вартості будівництва та вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво з 08.11.2021, тобто з дати набрання ними чинності. Кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності Настановами не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. У разі якщо на дату введення в дію Настанов розпочато процедури закупівель/спрощені закупівлі, умовами яких передбачений порядок розрахунку договірної ціни учасника відповідно до національних стандартів з ціноутворення у будівництві (далі – ДСТУ), замовникам може бути прийнято рішення щодо внесення відповідних змін до тендерної документації. У разі якщо зміни не вносяться і за умовами закупівель/спрощених закупівель, розпочатих до 08.11.2021, тендерна пропозиція (договірна ціна) учасника мала бути розрахована відповідно ДСТУ, то вона має бути обчислена відповідно до ДСТУ. Враховуючи, що договір про закупівлю укладається відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, і що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, при укладенні договору про закупівлю після 08.11.2021 договірна ціна переможця має бути розрахована відповідно до умов, встановлених замовником під час проведення закупівлі. В подальшому, за необхідності, здійснюється внесення змін до умов укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановами. Перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
Зазначимо, що закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі, крім випадків, коли вони пом’якшують або скасовують відповідальність особи (ст. 58 Конституції України). Тож за загальним правилом документація, виготовлена до набуття чинності наказом № 281, є чинною. Це підтверджує і Мінрегіон у листі від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21.
Службою автомобільних доріг у Закарпатській області розпочато закупівлю 01.10.2021 року і були чині Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 року № 293. Виходячи з Листа Мінгромад від 16.11.2021 р. № 7/15.2/17444-21 “Про введення в дію кошторисних норм України” Замовник має право провести закупівлю та укласти договір відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, при цьому договірна ціна складена відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що підтверджується Додатком № 1 до Договору № 2 від 18.01.2022 р.
3. Стосовно підстав для укладання додаткової угоди від 22.02.2022 року №2-1 щодо продовження строку дії договору від 18.01.2022 року №2, зазначаємо, що відповідно до п.4 ч. 5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Об’єктивними обставинами, які вплинули на продовження строку дії договору являється затримка фінансування витрат замовника, документальним підтвердженням якого є Постанова Кабінету Міністрів України за №65 від 19.01.2022 року, згідно якої на даний об’єкт виділено 75 000 000,00 грн., при сумі договору в 634 415 700,00 грн.
Дані постанови розміщені на сайті kmu.gov.ua та є у вільному доступі.
Додатково завантажуємо пояснення у форматі word, так як система не коректно відображає інформацію у табличному вигляді.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 11:26:16
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 749+126 - км 752+260, км 760+181 - км 773+859, Закарпатська область Current average repair of the road of state importance M-06 Kyiv-Chop on the section km 749 + 126 - km 752 + 260, km 760 + 181 - km 773 + 859, Transcarpathian region» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA -2021-10-01-003624-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації у формі грошових коштів у розмірі 0,5 відсотка від вартості договору про закупівлю?
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 13:25:21
Пояснення на запит
На Ваше питання повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6 Розділ VI Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, зазначено, зокрема, що Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Розмір забезпечення виконання договору становить 0,5 відсотка від вартості договору. Виконання зобов’язань по договору забезпечується банківською гарантією у паперовому вигляді. Переможець торгів повинен внести забезпечення виконання договору не пізніше дати укладення договору про закупівлю.
Переможець закупівлі ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 11.01.2022 року надав Гарантію виконання умов Договору № 27673 в розмірі 0,5 відсотка від вартості договору, при цьому Договір підписано 18.01.2022 року, а тому Переможець закупівлі виконав вимоги Тендерної документації.
Додатково завантажуємо скан-копію вище наведеної гарантії.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснено заходи щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель та притягнуто до відповідальності працівника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області.
2022-08-19 11:01:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
Код ЄДРПОУ: | 25449824 |
Місцезнаходження: | 88000, Україна, Закарпатська область обл., Ужгород, Собранецька,39 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 10:35
|
ТОВ "ШБУ-77" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2021 11:04
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 грудня 2021 10:12
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 грудня 2021 12:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
640 840 200,00
UAH з ПДВ
|
634 415 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ШБУ-77" |
640 970 000,00
UAH з ПДВ
|
634 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПБС" |
641 200 000,00
UAH з ПДВ
|
634 755 510,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
641 000 000,00
UAH з ПДВ
|
641 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
634 415 700,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2021 09:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:29
|
Дод.угода №2-5.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 16:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2023 09:08
|
д.у.№2.4 від 28.03.23.pdf | зміни до договору |
29 березня 2023 09:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 09:20
|
д.у.№2.3 від 01.08.22 до дог.№2 від 18.01.22.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 березня 2022 15:16
|
Дод.угода №2-2.pdf | зміни до договору |
09 березня 2022 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2022 11:33
|
Дод.угода №2-1.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2022 11:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 10:57
|
Договір №2.pdf | укладений |
21 січня 2022 10:56
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 749+126 - км 752+260, км 760+181 - км 773+859, Закарпатська область | 1 | послуга |
634 415 700,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік, зміна банківських реквізитів, продовження строку надання послуг та дії договору до 31.03.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Бюджетні зобов'язання на 2022 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 березня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Зміна банківських реквізитів. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2/4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2/5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-06 Київ-Чоп на ділянках км 749+126 - км 752+260, км 760+181 - км 773+859, Закарпатська область | 1 | послуга |
634 415 700,00
UAH з ПДВ
|