Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 13:53 |
Очікувана вартість: | 2 010 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 12:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 12:48 |
проект договору 2021.doc | |
01 жовтня 2021 12:48 |
ТД парти з стільцями 2021.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-11-12-000025 ● 7c89334f112f46348cc69a1aec11fe21
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 листопада 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2021 10:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.11.2021 № 655
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
12.11.2021 № 655
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-10-01-001897-a 01.10.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-11-15 12:10:14
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-11-16 15:48:49
пояснення на запит
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування http://bila-cerkva.osv.org.ua/2021-20-32-14-12-04-2021/
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-12-14 16:51:47
Запитання
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a передбачено: «відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «Смаковка». Однак, зазначена вимога не містить переліку виявлених невідповідностей, чим порушено норми частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII».
Із норми статті вбачаємо, що у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей має бути вказана інформація де перелічено виявлені невідповідності.
Разом із тим, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей такого змісту: «Відповідно пп. 3.1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатка 2 тендерної документації вимагалося надання «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель (у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.(у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.» На виконання п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати: Довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Так, в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей міститься інформація з переліком невідповідностей, а саме: «Довідка із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель».
Таким чином, керуючись частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення чому висновком встановлено порушення частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII, якщо вимога про усунення невідповідностей, оприлюднена Управлінням освіти і науки, має інформацію в якій перелічено невідповідність (одну), а саме: довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель ?
Зауважуємо, що чинним законодавством не унормована форма довідки, законодавством лише передбачено, що Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a передбачено: «відповідно до частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Аналізом інформації розміщеної в електронній системі Prozorro встановлено, що Замовником розміщено повідомлення з вимогою усунення невідповідностей ТОВ «Смаковка». Однак, зазначена вимога не містить переліку виявлених невідповідностей, чим порушено норми частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII». Із норми статті вбачаємо, що у повідомлені з вимогою про усунення невідповідностей має бути вказана інформація де перелічено виявлені невідповідності. Разом із тим, Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради було оприлюднено вимогу про усунення невідповідностей такого змісту: «Відповідно пп. 3.1 п. 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатка 2 тендерної документації вимагалося надання «Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель (у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.(у визначенні Законом) за 2019-2020 рр.» На виконання п.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати: Довідку із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель». Так, в оприлюдненій вимозі про усунення невідповідностей міститься інформація з переліком невідповідностей, а саме: «Довідка із зазначенням інформації про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) із зазначенням номеру договору, дати укладання, предмету договору, код ЄДРПОУ Покупця та ідентифікатором закупівлі, який відображається в електронній системі закупівель». Проте, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та вимоги Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a, зазначені в пункті 3 (Зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень), а саме: «З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому», повідомляємо, що Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради зобов’язується здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо недопущення вказаних порушень в подальшому. Тобто в подальшому Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради зобов’язується зазначати у вимозі про усунення невідповідностей, окремою графою перелік виявлених невідповідностей. Додатково інформуємо, що згідно з частиною 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до частини 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. Таким чином, ураховуючи те, що Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради у спосіб, визначений висновком про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-10-01-001897-a, було усунуто виявлені порушення просимо підтвердити факт усунення нами таких порушень.
2021-12-16 18:12:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 грудня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 грудня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (частини 16 статті 29 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 14:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Смаковка |
1 976 853,00
UAH з ПДВ
|
1 956 753,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БОРЕЙ" |
1 980 000,00
UAH з ПДВ
|
1 959 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Смаковка #37382000 |
Переможець |
1 956 753,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2021 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2021 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 15:29
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2021 15:32
|
дог01-11-2021-1.PDF | укладений |
01 листопада 2021 15:32
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Комплекти шкільних меблів (комплект складається з 30 парт та 30 стільців Т-подібних HPL, осередка вчителя) | 33 | комплект |
48 643,65
UAH з ПДВ
|
Комплекти шкільних меблів (комплект складається з 15 парт та 15 стільців Т-подібних HPL, осередка вчителя) | 1 | комплект |
25 387,05
UAH з ПДВ
|