Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту приміщень №№ 257-258 адміністративної будівлі (корпус № 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 45450000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
175 000,00 UAH
UA-2021-10-01-001517-c 29c45402c64e40f4abec2d8520e8e4de
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бовсунюк Світлана Миколаївна

380443639675 S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національне антикорупційне бюро України
Код ЄДРПОУ: 39751280
Місцезнаходження: 03035, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Василя Сурикова 3
Контактна особа: Бовсунюк Світлана Миколаївна
380443639675
S.BOVSUNIUK@NABU.GOV.UA
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 жовтня 2021 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 07 жовтня 2021 09:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 09:30
Початок аукціону: 13 жовтня 2021 13:00
Очікувана вартість: 175 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Обсяг надання послуг: 1 послуга, більш детально у додатку 2 до оголошення. Місце надання послуг: Національне антикорупційне бюро України, вул. Василя Сурикова, 3, м. Київ, 03035, більш детально у додатку 2 до оголошення. Строк (термін) надання послуг: 30 календарних днів з дати підписання договору, більш детально у додатку 2 до оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту приміщень №№ 257-258 адміністративної будівлі (корпус № 5) Національного антикорупційного бюро України за адресою: м. Київ, вул. Василя Сурикова, 3 (код 45450000-6 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Василя Сурикова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник проводить оплату вартості наданих послуг на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-3) виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів з дати його підписання за умови надходження фактичного бюджетного фінансування видатків на рахунок замовника у 2021 році. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку замовника бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату послуг, замовник проводить оплату наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок замовника. Оплата послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахунку коштів на розрахунковий рахунок виконавця. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 жовтня 2021 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 жовтня 2021 14:52
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.doc
01 жовтня 2021 14:52
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 жовтня 2021 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ" 163 000,00
UAH з ПДВ
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ 173 041,20
UAH з ПДВ
173 041,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2021 17:05
Електронний підпис
07 жовтня 2021 17:03
8.4.Додаток _5 до Дог. _19.8.rar
07 жовтня 2021 17:03
4.Наказ на директора.rar
07 жовтня 2021 17:03
6.Гарантійний лист.rar
07 жовтня 2021 17:03
8.3.Додаток _4 до Дог. _19.8.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"

ТОВ ІНЖБУДПРОЕКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"
#2887112356
Переможець 163 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2021 14:45

Документи

21 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2021 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"
#2887112356
163 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2021 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 15:54
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 14:09
Дод. дог. 1_448.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 14:09
Електронний підпис укладений
02 листопада 2021 18:06
Договір 395.pdf укладений
02 листопада 2021 18:06

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
07 грудня 2021 11:52
163 000,00 UAH UA208201720343120001000090209
Національне бюро
UA623052990000026000035004836
ФОП Пузійчук Олег Павлович
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктами 7.2. та 7.3. договору про закупівлю послуг за державні кошти від 02.11.2021 № 395, частиною 1 статті 651, частиною 1 статті 653 Цивільного кодексу України, статтею 188 Господарського кодексу України, враховуючи лист виконавця від 26.11.2021 № 17, сторони прийшли до взаємної згоди про необхідність викладення в новій редакції банківських реквізитів виконавця.
Номер договору про закупівлю: 395
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/448
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2021 — 21 грудня 2021
Сума оплати за договором: 163 000,00
UAH