Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2021 13:06 |
Очікувана вартість: | 115 053 704,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 150 537,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» і бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 575 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 575000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 жовтня 2021 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 жовтня 2021 14:52 |
ТД_КР О161319 О160915-Старі Шомполи, км 6-11.docx | |
01 жовтня 2021 14:52 |
Проект договору КР.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-01-11-000145 ● 0ed2440954b2432f9326aff6141273cd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 січня 2022 17:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
11.01.2022 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2021-10-01-001514-c 01.10.2021 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-01-17 08:52:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область, очікуваною вартістю 115 053 704,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-001514-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-01-20 12:23:37
Про надання пояснень на запит Держаудитслужби України від 17.01.2022 р. у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-001514-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-001514-c, вирішено надати наступну відповідь:
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в Додатку 5 (Технічне завдання) до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектної документації наказом Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг" № 12КР/20 від 15 жовтня 2020 р. виконаної ТОВ "Експертиза МВК", на котру 13 жовтня 2020 р. отримано позитивний експертний звіт № 31608, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Обґрунтування технічних і якісних характеристик предмету закупівлі.
Відомості обсягів робіт у складі робочого проекту Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область:
ДБН В.2.3-4:2015
ДСТУ 3587-97
Обґрунтування очікуваної вартості
Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"{Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020}
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення здійснено на підставі РІШЕННЯ від 03.06.2021 року Про внесення змін і доповнень до рішення Доброславської селищної ради від 22 грудня 2020 року № 39-VIII «Про селищний бюджет Доброславської селищної ради на 2021 рік»
Щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті повідомляємо наступне. У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», якою серед іншого доручено головним розпорядникам бюджетних коштів з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом оприлюднення зазначеного обґрунтування на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі.
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
Також, додаємо скановані копії підтверджуючих документів, а саме:
1. Експертний звіт позитивний № 31608
2. РІШЕННЯ від 03.06.2021 року Про внесення змін і доповнень до рішення Доброславської селищної ради від 22 грудня 2020 року № 39-VIII «Про селищний бюджет Доброславської селищної ради на 2021 рік»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Державним підприємством «Служба місцевих автомобільних доріг» (надалі –Замовник) було проведено процедуру закупівель на виконання робіт: «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), інформація про яку розміщена за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-001514-c. За результатами аукціону було укладено договір №31К/21 від 21.12.2021 з переможцем Товариством з обмеженою відповідальністю «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» (надалі - ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ»). У відповідності до наказу Державної аудиторської служби України від 11.01.2022 №2 «Про початок моніторингу процедури закупівлі» останнім з 11.01.2022 по 31.01.2022 в порядку частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 проведено моніторинг вищезазначеної закупівлі ДП «Служба місцевих автомобільних доріг». Підставою проведення моніторингу згідно змісту наказу 11.01.2022 №2 була інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. 01.02.2022 в електронній системі закупівель викладено висновок про результати моніторингу закупівлі (надалі - висновок) (номер моніторингу UA-M-2022-01-11-000145), згідно якого Державною аудиторською службою України виявлено наступне порушення законодавства про публічні закупівлі: - Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону. Згідно констатуючої частин висновку вказані порушення полягають у наступному: За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до вимог пункту 1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації, учасник надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Кількість працівників, які обов’язково включаються до довідки не менше 37 осіб, з них оператори машин та механізмів (оператори машин/ машиністи/водії) – не менше 22 осіб. Учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в складі своєї пропозиції надав довіку що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.10.2021 № 838 (далі – Довідка), в якій зазначив необхідну кількість працівників, зокрема машиністів дорожньо-будівельних машин 22 особи, а саме Богатирьов В.М, Босак Л.В., Середа А.Я., Гринчук М.В., Геворян А.В., Сівченко В.А., Дудра М.П., Цьовок М.М., Артюх О.С., Попов П.А., Стасюк А.Ф., Аркутич О.І., Чеботай О.П., Патлах В.М., Сушик М.К., Юрцаба М.Й., Миколачки А.Р., Аробелідзе О.К., Штепа А.Л., Кукуріка О.В., Домбровський М.Г., Хомін С.Ю. (п. 16 – п. 37 Довідки), які є штатними працівниками співвиконавця. На підтвердження інформації щодо наявності у учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці, відповідно до вимог пункту 1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» в складі своєї пропозиції для підтвердження правовідносин учасника з відповідними працівниками (машиністами дорожньо-будівельних машин) надав накази «Про прийняття на роботу» в ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс». Водночас, відповідно до інформаційного листа від 18.10.2021 № 834 учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» повідомив, що не планує залучати субпідрядників/ співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, зокрема на виконання вимог пунктом 1.2. частини першої додатку 3 тендерної документації надати довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації відповідно вимог тендерної документації або виконання вимог пункту 3.5. розділу ІІІ додатку 3 тендерної документації учасник повинен надати довідку у довільній формі з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження), якого учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. На виконання вимоги про усунення невідповідностей ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, надає довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.11.2021 № 873 (далі – Довідка № 873), в якій зазначає, що працівники які зазначені в п. 16 – п. 37 Довідки залучено згідно договору від 04.03.2021 № 210223. Слід зазначити, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» надавав договір на надання послуг транспортних засобів, будівельної техніки та іншого обладнання від 04.03.2021 № 210223 (далі – Договір № 210223) укладений з ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс» (Виконавець), для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» відповідно довідки від 18.10.2021 № 827. Предмету Договору № 210223 є надання послуг власними силами і з використанням власних та орендованих вантажних транспортних засобів, будівельних машин, дорожніх механізмів, обладнання, надавати необхідні послуги, перелік і обсяг яких встановлюється по кожному факту виникнення необхідності залучення механізмів Виконавцем. В специфікації до договору визначено перелік транспортних засобів, будівельної техніки та іншого обладнання. Умовами Договору № 210223 не передбачено перелік працівників (ПІП, посада, кількість), які будуть залучені до виконання надання послуг. Отже, враховуючи викладене, ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» не підтвердив наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації та не виправлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Крім того, на виконання вимоги пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного (их) заводу (ів) із зазначенням типу, найменування, марка, модель тощо. У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі. ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» у складі своєї пропозиції надано інформацію про наявність асфальтобетонного заводу від 18.10.2021 № 827, в які зазначив що суміші асфальтобетонні гарячі і теплі, тип А, марка 1 - 24,24тн, суміші асфальтобетонні гарячі, тип А, марка ІІ на бітумі БНД 50/70 – 9829,44 тн та суміші асфальтобетонні гарячі, тип А, марка ІІ на бітумі БНД 50/70 – 4866,48 тн буде залучено на умовах договору поставки від 01.01.2021 № 01/21-02. Відповідно до предмету договору поставки від 01.01.2021 № 01/21-02 укладеного з ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс» (Постачальник), Постачальник зобов’язується поставляти та передавати у власність продукцію та/або матеріали, вказаний у замовленні та накладних. Продукція – це асфальтобетонні суміші (клас, марка зазначені у Додатку до договору Специфікації), бетонні розчини та інші будівельні матеріали. Однак у складі тендерної пропозиції відсутній додаток до договору поставки від 01.01.2021 № 01/21-02, Специфікація, чим не підтверджено вид асфальтобетонних сумішей (тип та марка), які зазначені у інформацію про наявність асфальтобетонного заводу від 18.10.2021 № 827 та не дотримано вимоги пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним Договір. Стосовно того, що Учасник ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» не підтвердив наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці, чим не дотримано вимоги пункту 1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації та не виправлено невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції. Вимогами пункту 1.2 Додатку 3 тендерної документації встановлено, що учасник повинен підтвердити наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід по формі, що наведена у таблиці та обов’язково включити до довідки, зокрема «Операторів машин та механізмів (оператори машин/машиністи/водії) – не менше 22 особи». На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з інформацією про останнє місце роботи) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. На виконання зазначених вимог ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» у складі тендерної пропозиції в архівному документі Довідки та інші документи.zip (у форматі (zip)) завантажено файл10. Довідка про працівників.pdf, в якому міститься Довідка, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.10.2021 р. № 838 (надалі - Довідка). За позиціями №№16-25 цієї Довідки зазначені «машиністи дорожньо-будівельних машин» та за позиціями №№26-37 «Водії автотранспортних засобів». У графі 6 Довідки «Штатний/цивільно-правова угода/ або інший спосіб залучення (вказати який саме)» ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» за позиціями №№16-37 зазначив «Штатний працівник співвиконавця». На виконання вимог пункту 7 «Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт та послуг)» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено, що Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю та пункту 3.5 Розділу ІІІ Додатку 3 тендерної документації, згідно якого учасник надає довідку у довільній формі з інформацією про кожного суб’єкта господарювання (повне найменування, код ЄДРПОУ та місцезнаходження), якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідки у довільній формі з інформацією про те, що учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядників ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» завантажено в архівному документі Довідки та інші документи.zip (у форматі (zip)) файл15.. Субпідрядник.pdf, в якому міститься Інформаційний лист від 18.10.2021р. вих. № 834, яким ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», як учасник процедури закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) інформує ДП «Служба місцевих автомобільних доріг», що не планує залучати субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Враховуючи наведене та той факт, що Довідка від 18.10.2021 р. № 838 не містила відомостей про те на яких засадах залучається «штатний працівник співвиконавця» виникла потреба уточнення інформації. 25 листопада 2021 Замовник розмістив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей. На виконання зазначеної вимоги ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» 26 листопада завантажено до складу тендерної пропозиції Довідку, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 25.11.2021 р. № 873, в якій за позиціями №№16-37 зазначив «Залучається згідно договору надання послуг № 210223 від 04.03.2021 р.» Договір про надання послуг транспортних засобів, будівельної техніки та іншого обладнання №210223 від 04.03.201р. укладений між ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс» та ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» надано в складі пропозиції. Пунктом .2.2 цього Договору визначено, що договірна ціна розуміється Сторонами як вартість роботи одного механізму під керуванням/управлінням працівника Виконавця: транспортних засобів, будівельних машин, дорожніх механізмів – як за одну машинно-годину роботи та обладнання (засобів малої механізації та механізованих інструментів) – як за одну годину роботи. Договір за змістом є змішаним в розумінні ч. 2 ст.628 Цивільного кодексу України, надання Виконавцем Замовнику з використанням вказаного у додатку 1 до Договору обладнання Виконавця під керуванням/управлінням працівника Виконавця. Варто зауважити, що договір передбачає надання послуг згідно заявок Замовника. Але не виключно по конкретному об’єкту. Таким чином договір надання послуг технікою вважати співвиконанням робіт за предметом закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) – є недоречним. Також звертаємо увагу, що ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачено яким чином має підтверджувати залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації. А вартість договору на момент подання тендерної пропозиції Учасником не відома. Отже, відсутності в складі пропозиції інформаційної довідки або будь-яких пояснень, щодо залучення субпідрядника або співвиконавця в обсязі менше 20 відсотків з боку ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» обґрунтовується відсутністю таких вимог в тендерній документації. Тому, якщо припустити, що ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» залучатиме співвиконавцем ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс». В якому саме обсязі від вартості договору про закупівлю, Замовник може покладатись виключно на добросовісність Учасника. За результатами розгляду завантажених документів, отриманої підтверджуючої інформації, Замовник не виявив зауважень які б слугували підставою для відхилення тендерної пропозиції, передбачених абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону Стосовно не дотримання вимоги пункту 1.1.2 розділу 1 «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації в частині відсутності специфікації. Вимогами пп.1.1.2 Додатка 3 до тендерної документації встановлено, що у разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 1.1.3. В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 1.1.3 Учасник надає: - копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетонних сумішей тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі; - гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетонних сумішей протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі,(в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі). На виконання вищезазначених вимог Учасник в складі пропозиції надав наступні документи: 1. Договір поставки №01/21-02 від 01 лютого 2021 року укладений між ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» та ТОВ «Дорожна будівельна компанія Дорсервіс», за предметом якого постачальник зобов’язується поставляти та передавати у власність Покупця продукцію та/або матеріали (в подальшому «Товар»), вказаний у замовлені на накладних, а також надавати заготівельно-складські послуги та послуги поставки, а Покупець зобов’язується приймати Товар та оплачувати Постачальнику його вартість, а також заготівельно-складські послуги та послуги поставки в порядку та строки передбачені цим Договором. При цьому матеріали – це інертні матеріали (щебень гранітний різних фракцій; відсів гранітний, пісок, щебенево-пісчана суміш (С-1-С7, ЩПС -20)) бітум; продукція – це асфальтобетонні суміші (клас, марка зазначені у Додатку до Договору Специфікації), бетонні розчини та інші будівельні матеріали. Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 року. 2. Лист-підтвердження від 18.10.2021 р. вих. №543, адресований директору ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ» Пшенічному О.В. стосовно того, що ТОВ «ДОРОЖНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ДОРСЕРВІС» гарантує безперебійне постачання Учаснику ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ», згідно договору поставки №01/21-02 від 01.02.2021, асфальтобетонних сумішей необхідного типу та в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі: капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О161319 /О160915/- Старі Шомполи-Доброслав-Кордон-Пшонянове, км 6+000 - км 11+300, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-10-01-001514-c. А також підтверджують, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності, буде продовжено на строк необхідний для закінчення виконання робіт (надання послуг) по предмету закупівлі. Слід зазначити що будь-які спеціальні та обов’язкові вимоги до форми або змісту договору поставки асфальтобетонних сумішей або договір надання послуг з виготовлення конкретних асфальтобетонних сумішей тощо відсутні в тендерній документації. Крім того, від постачальника асфальтобетонних сумішей надано лист-підтвердження, в якому останній гарантує безперебійне постачання асфальтобетонних сумішей необхідного типу та в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі. Таким чином Учасник виконав вимоги встановлені Тендерною документацією і Замовник не виявив підстав для видхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ». Слід зазначити, Державна аудиторська служба України під час проведення моніторингу процедури закупівлі не скористалась своїм правом звернутись за роз’ясненнями з даного питання до Замовника. Таким чином у Замовника не було змоги надати ґрунтовні роз’яснення. Враховуючи вищезазначене, Замовник не погоджується з рішенням Державної аудиторської служби України і буде оскаржувати висновок у суді.
2022-02-08 18:05:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/25/2023 |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:30
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/31/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:31
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/24/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:32
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/27/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:33
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/26/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:34
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/29/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:35
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/30/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:36
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/28/2023пр |
Дата публікації: | 13 вересня 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
13 вересня 2023 13:37
|
Електронний підпис |
Оскарження в суді
Опис: | Замовником оскаржено до суду висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ( обл.) |
Дата публікації: | 14 лютого 2022 |
Документи:
14 лютого 2022 11:07
|
Електронний підпис |
14 лютого 2022 11:06
|
Позовна заява.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 13:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАВІДШИН" |
101 121 840,00
UAH з ПДВ
|
101 121 840,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
114 950 300,00
UAH з ПДВ
|
109 950 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " |
115 049 700,00
UAH з ПДВ
|
113 899 161,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
114 990 000,00
UAH з ПДВ
|
114 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДАВІДШИН" #08424059 |
Відхилено |
101 121 840,00
UAH з ПДВ
|
15 листопада 2021 15:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2021 16:17
|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Відхилено |
109 950 300,00
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2021 13:42
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮГ СТРОЙ КОМПАНІ " #40023552 |
Переможець |
113 899 161,00
UAH з ПДВ
|
02 грудня 2021 11:22
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2021 11:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2022 12:08
|
Угода про розірвання до 31К_22 від 21.12.21 (2).pdf | укладений |
28 грудня 2022 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2021 13:28
|
31К_21 від 21.12.21 О161319 Ст. Шомполи 6-11 ТОВ ЮГ Строй.pdf | укладений |
22 грудня 2021 13:27
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 21 грудня 2021 — 28 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 31К/21 від 21.12.2021р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.20.9., розділу XХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання робіт та оплата за договором становлять – 0,00 грн. 3.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. 4. Ця Угода вважається укладеною і набирає чинності з моменту її підписання Сторонами та скріплення її печатками Сторін. |