Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
Код ЄДРПОУ: | 42641417 |
Місцезнаходження: | 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, ВУЛИЦЯ МИХАЙЛА ГРУШЕВСЬКОГО, будинок 49 |
Контактна особа: |
Носуленко Артем Сергійович 048 7958918 artns@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 жовтня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 20 жовтня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 97 143 280,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 971 432,80 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі: її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» і бути оформленою відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП/КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 485 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття прередбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника(Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Державне підприємство «Служба місцевих автомобільних доріг» (ДП «Служба місцевих доріг») код ЄДРПОУ: 42641417 IBAN: UA768201720355179035000095031 в ДКСУ, м. Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 485000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | детально зазначено у проекті договору | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2021 13:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2021 13:42 |
ЗТД_КР_С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.docx | |
11 жовтня 2021 13:42 |
перелік_змін_КР_ Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.doc | |
01 жовтня 2021 14:39 |
ТД_КР_С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.docx | |
01 жовтня 2021 14:39 |
Проект договору КР.doc |
11 жовтня 2021 13:43 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 жовтня 2021 13:42 |
ЗТД_КР_С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.docx
|
||||||
11 жовтня 2021 13:42 |
перелік_змін_КР_ Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.doc
|
||||||
01 жовтня 2021 14:39 |
ТД_КР_С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0 - 4.docx
|
||||||
01 жовтня 2021 14:39 |
Проект договору КР.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-29-000018 ● 3aa9d0227f204fe08e7eda5e4a7148e2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2022 11:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.08.2022 № 183
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-10-01-001457-c 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-06 15:30:24
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-10-01-001457-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВ «ЕВРОДОР» копії ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» умов пункту 5 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-09 11:55:37
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 06.09.2022 р.
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-10-01-001457-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-001457-c , вирішено надати наступну відповідь:
Розглянувши ваш запит, повідомляємо наступне:
1. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка міститься в Додатку 5 (Технічне завдання) до тендерної документації, розроблена на підставі затвердженої проектної документації наказом Державного підприємства "Служба місцевих автомобільних доріг" № 2КР/21 від 31 серпня 2021 р. виконаної ТОВ "ЕКСПЕРТ ПРОЕКТ ГРУП", на котру 31 жовтня 2021 р. отримано позитивний експертний звіт № ОД/049-687-21/КП, щодо розгляду проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 /Стара Некрасівка - Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
Обґрунтування очікуваної вартості
Згідно Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі"(Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020).
Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до відомості обсягів робіт у складі робочого проекту та розраховані згідно:
ДБН В.2.3-4:2015
ДБН В. 2.3-5:2018
ДСТУ 3587-9
2. Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://morhoz.odessa.gov.ua/avtomobilni-dorogy/derzhavni-zakupivli/zakupivli-derzhavnogo-pidpryyemstva-sluzhba-mistsevyh-avtomobilnyh-dorig/
3. Згідно умов тендерної документації Замовник не вимагає від переможця торгів ТОВ «Евродор» копії ліцензії або документу дозвільного характеру. У складі тендерної документації Замовник вимагав як від Учасників даної процедури закупівлі надати ліцензію у складі тендерної документації.
Таким чином як учасник ТОВ «Евродор» було надано довідку з прінт-скріном з офіційного сайту Державної архітектурно-будівельної інспекції України.
4. В даній процедурі закупівлі Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), такий учасник як ТОВ «ПРОГРЕСИВНІ НАФТОГАЗОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» не брав участь.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-12 14:36:10
Запит замовнику на пояснення
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2021-10-01-001457-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Евродор» умов пункту 5 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 14:07:11
відповідь на запит Держаудитслужби України від 12.09.2022
На запит Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) Номер оголошення про проведення закупівлі UA-2021-10-01-001457-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-001457-c , вирішено надати наступну відповідь:
Розглянувши ваш запит, повідомляємо наступне:
Відповідно до укладеної Додаткової Угоди №7 від 13.04.2022 р., сторони дійшли згоди внести зміни до укладеного поміж ними Договору № 29К/21 від 16.11.2021р. а саме пункт 23.7.3. викласти в наступній редакції:
«Замовник має право повернути Підряднику забезпечення виконання Договору, під час дії воєнного стану в України, за умови письмового звернення Підрядника щодо повернення такого забезпечення з наданням гарантійного листа про надання повторного забезпечення виконання Договору на умовах, визначених Договором, протягом 20 робочих днів з дня припинення чи скасування воєнного стану в Україні, або ж протягом 20 робочих днів з дня відновлення робіт за Договором, якщо це настане раніше.
В такому випадку днем настання обставин щодо повернення забезпечення виконання Договору є дата отримання Замовником відповідного звернення та гарантійного листа Підрядника.»
Також, додаємо скани документів а саме:
Лист- звернення;
Гарантійний лист;
Додаткова Угода;
Копія Банківської Гарантії.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На висновок Державної аудиторської служби України про надання пояснень в рамках моніторингу по процедурі закупівлі: Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С161006 Стара Некрасівка – Дунайське, км 0+000 - км 4+200, Одеська область (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) що оприлюднена в електронній системі закупівель за номером UA-2021-10-01-001457-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-10-01-001457-c вирішено надати наступну відповідь: Вивчивши висновок Державної аудиторської служби України повідомляємо про те що Замовник не погоджується з рішенням та буде оскаржувати результат моніторингу процедури закупівліі.
2022-09-26 13:12:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | позовна заява від 30.09.2022 № 420/13783/22 |
Дата публікації: | 30 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | П/420/14678/22 |
Дата відкриття провадження: | 30 вересня 2022 |
Документи:
03 жовтня 2022 10:53
|
Електронний підпис |
30 вересня 2022 12:55
|
позовна заява від 30.09.2022 №420_13783_22.pdf |
03 жовтня 2022 10:53
|
Електронний підпис |
30 вересня 2022 12:55
|
Електронний підпис |
30 вересня 2022 12:55
|
позовна заява від 30.09.2022 №420_13783_22.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 жовтня 2021 12:27
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
96 770 000,00
UAH з ПДВ
|
96 770 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
96 990 000,00
UAH з ПДВ
|
96 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" #33387560 |
Переможець |
96 770 000,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2021 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 серпня 2023 14:30
|
УГОДА ПРО РОЗІРВАННЯ від 27.07.23 ДО 29К_21 від16.11.2021 ТОВ ЕВРОДОР .pdf | укладений |
01 серпня 2023 14:30
|
УГОДА ПРО РОЗІРВАННЯ від 27.07.23 ДО 29К_21 від16.11.2021 ТОВ ЕВРОДОР .pdf | укладений |
01 серпня 2023 14:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 квітня 2023 14:03
|
ДУ 9 від 10.04.2023 до договору 29К_21.pdf | зміни до договору |
12 квітня 2023 14:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:51
|
ДУ 8 до 29К_21 від 16.11.21.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 12:51
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2021 15:08
|
29К_21 від 16.11.21 С161006 С. Некрасівка ТОВ Евродор.pdf | укладений |
18 листопада 2021 14:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1.Встановити фінансування на 2022 рік у розмірі – 0,00 грн. 2. Календарний і фінансовий плани на 2022 рік становлять – 0,00 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3, пункту 20.3., розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору.» викласти в наступній редакції: п.5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2023 року, відповідно до календарного плану. п.21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. |
Номер договору про закупівлю: | 29К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 12 квітня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Фінансування із субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам (КПК 1517462) на 2023 рік встановити у розмірі – 2 074 317,08 грн 2. Календарний і фінансовий плани на 2023 рік становлять – 2 074 317,08 грн. Календарний і фінансовий плани викласти у наступній редакції, що додається. 3. Відповідно до п.п. 3., пункту 20.3., розділу XX. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання.», пункт 5.1. розділу V. «Строк та місце виконання робіт.» та пункт 21.1., розділу XXI. «Cтрок дії Договору.» викласти в наступній редакції: п.5.1. Строк виконання робіт: з дати підписання Договору та отримання усіх необхідних дозволів на виконання робіт до 31 грудня 2024 року, відповідно до календарного плану. п.21.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх грошових зобов’язань. 4. Доповнити банківські реквізити Замовника у розділі XXIV. «Юридичні адреси та платіжні реквізити сторін.» наступним рахунком: Рахунок № UA 678201720344391057107095031 5. Інші умови вищевказаного Договору не змінені і не скасовані даною Додатковою угодою, і сторони підтверджують по них свої зобов’язання. |
Номер договору про закупівлю: | 29К/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 листопада 2021 — 27 липня 2023 |
Сума оплати за договором: |
3 922 917,98
UAH (в тому числі ПДВ 653 819,66 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди розірвати договір № 29К/21 від 16.11.2021р., укладений між Замовником та Підрядником, відповідно до п.20.9., розділу XХ. «Порядок внесення змін до Договору і його розірвання» та частини 1 статті 651 Цивільного кодексу України. 2. Виконання робіт та оплата за договором становлять 3 922 917,98 грн. 3. Календарний план і план фінансування викласти у новій редакції, що додається. 4.У Сторін відсутні претензії щодо виконання зобов’язань за даним договором один до одного. |