Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G.1-218-182: 2011 Current average repair of the public road of state importance T-20-06 Horodyshche - Zarvanytsia - Buchach km 0 + 000 - km 55 + 900 in Ternopil region (with development of project documentation) (45230000- 8 - Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airfields and railways; leveling of surfaces)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Контактна особа: |
Стрілецька Марія Василівна 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Ternopil region |
National ID: | 25887079 |
Contact point: |
Striletska Mariia 380352528179 SAD-TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 жовтня 2021 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 15 листопада 2021 15:29 |
Очікувана вартість: | 1 800 127 504,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000 637,52 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції повинен бути оформлений у відповідності до вимог чинного законодавства України та з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 54000000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору складає 1 % вартості договору. |
Publication date: | 01 жовтня 2021 13:54 |
Enquiries until: | 23 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 29 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 листопада 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 1 800 127 504 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 000 638 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів після подання Виконавцем "Акту здачі-приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт" (у редакції ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 Додаток Н), підписаного уповноваженими представниками Сторін вартість та обсяг яких визначається на підставі наданої проєктної документації (в електронному та паперовому вигляді на вимогу Замовника) та згідно виконавчого кошторису, але у будь якому разі, в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.17 |
Надання послуг | Остаточний розрахунок за виконані роботи з розробки проєктної документації (60% від суми вартості проектних робіт) здійснюється Замовником після отримання позитивного експертного звіту та передачі результату виконаних робіт у повному обсязі, а саме оригіналу позитивного експертного звіту, щодо розгляду кошторисної частини проектної документації, від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі, та документів визначених у п. 6.4 Договору, що підтверджуються накладною про їх передачу, на підставі Акту здачі - приймання виконаних проектних, вишукувальних та додаткових робіт, виконавчого кошторису на загальний обсяг виконаних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.19 |
Дата подання заявки | Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. | Аванс | 30 | Робочі | 29.88 |
Надання послуг | Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.76 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2021 14:41 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2021 14:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx | |
25 жовтня 2021 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору нова редакція.docx | |
25 жовтня 2021 14:40 |
тендерна документація Т-20-06 нова редакція.docx | |
25 жовтня 2021 14:40 |
Додаток 2 II етап дефектний акт Т-20-06 нова редакція.docx | |
01 жовтня 2021 13:51 |
Додаток 2 I етап Завдання на проектування Т-20-06.docx | |
01 жовтня 2021 13:51 |
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx |
25 жовтня 2021 14:41 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 жовтня 2021 14:40 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ № 1.docx
|
|||
25 жовтня 2021 14:40 |
Додаток 3 Проєкт договору нова редакція.docx
|
|||
25 жовтня 2021 14:40 |
тендерна документація Т-20-06 нова редакція.docx
|
|||
25 жовтня 2021 14:40 |
Додаток 2 II етап дефектний акт Т-20-06 нова редакція.docx
|
|||
01 жовтня 2021 13:51 |
Додаток 2 I етап Завдання на проектування Т-20-06.docx
|
|||
01 жовтня 2021 13:51 |
Додаток 1 Перелiк_документiв.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-13-000065 ● 131ad96289064d49a4c9ba57c3401fb2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 жовтня 2022 15:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
13.10.2022 № 248
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2021-10-01-001260-c 01.10.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-20 10:33:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-06 Городище - Зарваниця - Бучач
км 0+000 - км 55+900 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-10-01-001260-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-25 09:24:12
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто запит Державної аудиторської служби України м. Київ від 20.10.2022 р.
Згідно отриманого запиту повідомляємо наступне:
1. Службою автомобільних доріг у Тернопільській області (надалі - Служба) комісійно проведено обстеження автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-06 Городище - Зарваниця - Бучач км 0+000 - км 55+900 у Тернопільській області, за результатами чого було складено дефектний акт від 21.09.2021 р. на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення
Т-20-06 Городище - Зарваниця - Бучач км 0+000 - км 55+900 у Тернопільській області.
На основі дефектного акту сформовано зведений кошторисний розрахунок, який затверджено наказом Служби за № 125 від 29.09.2021 р.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі ДБН В.2.3-4:2015, СОУ 42.1-37641918-085:2018, ГБН Г.1-218-182:2011, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та вищезазначених документів.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 р № 710
«Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) Службою автомобільних доріг у Тернопільській області протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі: ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-20-06 Городище - Зарваниця - Бучач км 0+000 - км 55+900 у Тернопільській області (з розробкою проектної документації) (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), було оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному
веб-сайті за посиланням (https://te.ukravtodor.gov.ua/timeline/7584.html).
Станом на сьогодні інформація, оприлюднена Службою відсутня на веб-сайті за вказаним посиланням. Послуги з обслуговування, розміщення офіційного ресурсу
(веб-сайту) здійснювало Державне підприємство «Українські спеціальні системи» відповідно до договору від 23.03.2021 року № 11.324/21, укладеного з Державним агентством автомобільних доріг України (надалі - Укравтодор).
Ще попередньо, по аналогічному питанню, Служба автомобільних доріг у Тернопільській області звернулась листом до Укравтодору стосовно надання роз'яснень щодо зникнення з веб-сайту Служби інформації розміщеної протягом останніх трьох років.
У листі від 15.07.2022 року (вих. № 1370/4/11-04/07-1772/09-22) Укравтодор повідомив, що Державним підприємством «Українські спеціальні системи» надавались послуги з розміщення офіційного ресурсу (веб-сайту) Укравтодору та Служб автомобільних доріг в областях в мережі Інтернет із забезпеченням комплексної системи захисту інформації захищеного вузла доступу до неї.
Однак 24.02.2022 року веб-сайт перестав працювати, зник доступ до серверів Державного підприємства «Українські спеціальні системи» та зникла більша частина інформації, в тому числі інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
З цього приводу працівниками Укравтодору неодноразово здійснювались спроби зв'язатись з компанією Державне підприємство «Українські спеціальні системи» щодо уточнення інформації стосовно працездатності даного ресурсу. Укравтодором було направлено лист до Державного підприємства «Українські спеціальні системи» з проханням надати інформацію стосовно причин припинення доступу до ресурсу (веб-сайту) починаючи з 24.02.2022 року та відновлення всієї інформації і працездатності веб-сайту.
Службою забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) та станом на сьогодні вживаються заходи щодо відновлення інформації оприлюдненої до 24.02.2022 року на власному веб-сайті Служби.
Додатки:
- дефектний акт від 21.09.2021 року;
- лист Укравтодору від 15.07.2022 року;
- лист Укравтодору на ДП «Українські спеціальні системи».
Надання інформації про усунення порушення замовником
Службою автомобільних доріг у Тернопільській області розглянуто висновок про результати моніторингу процедури закупівлі - UA-2021-10-01-001260-c від 07.11.2022 року, за результатами чого вказано на недопущення у подальшому порушень законодавства у сфері публічних закупівель (протокол № 1 від 09.11.2022 року). Уповноважену особу зобов’язано пройти навчання у сфері публічних закупівель для підвищення рівня кваліфікації. За результатами розгляду виявлених порушень, голову, секретара та членів тендерного комітету притягнуто до дисциплінарної відповідальності у вигляді позбавлення премії (наказ керівника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області № 88 від 09.11.2022 року).
2022-11-10 12:38:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | 31/08/2023пр |
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 лютого 2023 09:06
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/07/2023пр |
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 лютого 2023 09:08
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/06/2023пр |
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 лютого 2023 09:08
|
Електронний підпис |
Номер протоколу: | 31/09/2023пр |
Дата публікації: | 09 лютого 2023 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 лютого 2023 09:09
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25887079 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 листопада 2021 13:49
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 листопада 2021 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 790 000 000,00
UAH з ПДВ
|
1 780 999 362,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
1 793 400 000,00
UAH з ПДВ
|
1 784 399 362,48
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
1 780 999 362,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2021 10:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:21
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:12
|
Додаткова угода №1 від 27.12.2022 до Договору №20П.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2022 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
06 грудня 2021 13:18
|
27089 ОНУР К.І. p7s.zip | укладений |
06 грудня 2021 13:14
|
Договір № 20П від 03.12.2021.pdf | укладений |
06 грудня 2021 13:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку з затримкою фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 20П |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |