Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ НЕРУБАЙСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44038714 |
Місцезнаходження: | 67661, Україна , Одеська обл., село Нерубайське, пл.Партизан, будинок 4 |
Контактна особа: |
Анастасія Філатенкова +380482363090 pfregrbjcdbnf@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 жовтня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 19 жовтня 2021 15:36 |
Очікувана вартість: | 4 043 690,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 436,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 20200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 жовтня 2021 18:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 жовтня 2021 18:20 |
ТД зі змінами.pdf | |
07 жовтня 2021 18:20 |
Протокол внесення змін 69.pdf | |
30 вересня 2021 19:08 |
Оголошення.pdf | |
30 вересня 2021 19:08 |
ТД.pdf |
07 жовтня 2021 18:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 жовтня 2021 18:20 |
ТД зі змінами.pdf
|
|||
07 жовтня 2021 18:20 |
Протокол внесення змін 69.pdf
|
|||
30 вересня 2021 19:08 |
Оголошення.pdf
|
|||
30 вересня 2021 19:08 |
ТД.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-08-000038 ● f11a44710abf42d688cd0b99e50552e9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2022 18:40 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.08.2022 № 18
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатоку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 08.08.2022 № 18
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-09-30-008509-b 30.09.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-11 10:22:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу відкритих торгів на виконання робіт «Капітальний ремонт будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради», код ДК 021:2015: 45453000-7: Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 4 043 690,40 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-008509-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.10.2021 о 18:20 год. оприлюднено тендерну документацію зі змінами. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
2. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення (інформацію та підтверджуючі документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-16 16:53:38
Пояснення на запит
Управління освіти культури молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради у відповідь на запит Державної аудиторської служби України Південний офіс Держаудитслужби від 11.08.2022 у межах проведення моніторингу відкритих торгів щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради (UA-2021-09-30-008509-b) надає свої пояснення на поставлені питання.
1. В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.10.2021 о 18:20 год. оприлюднено тендерну документацію зі змінами. З яких причин при внесенні змін до тендерної документації, в окремому документі не оприлюднено перелік змін, що вносяться до тендерної документації?
В інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 30.09.2021 Уповноваженою особою Управління освіти культури молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради була оприлюднена Тендерна документація на проведення відкритих торгів щодо закупівлі робіт з Капітального ремонту будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради. Під час перевірки оприлюдненої Тендерної документації було встановлено, що в наслідок технічно помилки, додаток №6 до відповідної документації містить вимого щодо до банківської гарантії (Забезпечення пропозиції), які дублюють вимоги викладені у п. 2 розділу III даної Тендерної документації. Керуючись ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник прийняв рішення виключити зі складу тендерної документації додаток 6 до тендерної документації, з метою усунення невідповідності текстовій частині тендерної документації та дублюванню вимог викладених у п. 2 розділу III Тендерної документації.
Відповідно до ч. 2 ст. 24 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник разом з тендерною документацією зі змінами в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 07.10.2021 о 18:20 год. оприлюднив Протокол внесення змін №69 від 07.10.2021, який містить перелік змін що вносяться.
2.1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
У 2021 році Рішенням Нерубайської сільської ради було передбачено проведення Капітального ремонту будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради та відповідно виділені кошти Управлінню освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради згідно Нерубайської сільської ради. Управління освіти культури освіти, культури, молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради звернулося до проектної організації, яка згідно укладеного договору розробила проектно – кошторисну документацію на Капітальний ремонт будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради. Розроблена проектно - кошторисна документація пройшла експертизу за результатами якої отриманий позитивний Експертний звіт №ЕК – 4296/08-21 від 14.09.2021 року, який підтверджує відповідність проектних рішень вихідним даним на проектування, нормативно-правовим актам, будівельним нормам, стандартам і правилам.
Відповідно до проектно - кошторисної документації та Експертного звіту загальна кошторисна вартість об’єкту становить 4159,800 тис. грн. Кошторисні призначення у 2021 році на проведення даних будівельних робіт відповідають кошторисній вартості об’єкта.
Очікувана вартість на проведення відкритих торгів на закупівлю робіт з Капітального ремонту будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради була розрахована відповідно до загальної кошторисної вартості об’єкту за виключенням коштів передбачених на утримання служби замовника та проектно - вишукувальних робіт.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі передбачені додатком 3 тендерної документації, повністю відповідають передбаченим роботам у проектно – кошторисній документації на проведення Капітального ремонту будівлі (частковий) ЗЗСО I-ІІІст. Нерубайський НВК «школа -гімназія» Нерубайської сільської ради
2.2. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Щодо публікації на власному веб-сайті або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), повідомляємо, що Управління освіти культури молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради не має власного веб-сайту, а сайт Нерубайської сільської ради у 2021 році частину часу працював не в повному обсязі, так як на протязі року здійснювалося його переформатування та оновлення, у зв’язку з чим була відсутня технічна можливість щодо здійснення на ньому публікацій. На даний час Замовник вирішив питання щодо технічної можливості публікації відповідної інформації. Звертаємо Вашу увагу на те, що Управління освіти культури молоді, спорту та туризму Нерубайської сільської ради було створено у 2021 році протягом якого здійснювалось формування матеріально – технічної бази.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Для недопущення їх у подальшому порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710 не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, Замовник буде розміщувати відповідну інформацію на сайті Нерубайської сільської ради.
2022-08-29 13:30:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови № 710.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 жовтня 2021 15:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" |
3 982 663,27
UAH з ПДВ
|
3 982 663,27
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОМОНТАЖ-ПРОЕКТ" |
4 034 366,88
UAH з ПДВ
|
4 034 366,88
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАВМІР СТРОЙ" #42872700 |
Переможець |
3 982 663,27
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2021 17:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2022 14:15
|
ДУ 5, договор 138-21.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2022 14:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 березня 2022 14:21
|
ДУ№4 договор 138-21.pdf | зміни до договору |
24 березня 2022 14:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:58
|
ДУ № 3 договір 138-21.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2022 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2022 16:18
|
ДУ №2 договір 138-21.pdf | зміни до договору |
04 січня 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:14
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2021 16:13
|
Електронний підпис | укладений |
04 листопада 2021 19:02
|
Договір 138-21.pdf | укладений |
04 листопада 2021 19:01
|
Інформація про платежі за договором
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
28 грудня 2021 12:22
|
960 308,41 UAH | UA128201720344241013102116889 Управління ОКМСТ Нерубайської сільради |
UA853808050000000026005635371 ТОВ"ДАВМIР СТРОЙ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Корегування кошторисної документації |
Номер договору про закупівлю: | 138/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін щодо фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 138/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 138/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 березня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 березня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 138/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, выдповідно до фактичних обмірів на об'єкті |
Номер договору про закупівлю: | 138/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |