Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання будівельних робіт, у тому числі коригування проєктної документації, проведення її експертизи та авторського нагляду за об'єктом: "Ремонт (реставраційний) приміщень їдальні адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 1) з влаштуванням автоматичної установки пожежогасіння кухонного обладнання" (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45312100-8
Очікувана вартість
709 835,00 UAH
UA-2021-09-30-007030-b ● d30b43e164f04ebbbddaeae46b152b06
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний Банк України |
Код ЄДРПОУ: | 00032106 |
Вебсайт: | http://bank.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9 |
Контактна особа: |
Катерина Співак +380442540108, +380503134594 kateryna.spivak@bank.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 16:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 жовтня 2021 11:00 |
Очікувана вартість: | 709 835,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Місце виконання робіт: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 1).
Обсяг виконання робіт: згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: “Завдання на коригування корп. 1”, “Реставраційне завдання корп. 1” та «Проєктна документація».
Строк виконання робіт:
першого етапу (коригування проєктної документації, проведення експертизи відкоригованого проєкту) – не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
другого етапу (виконання будівельних робіт та авторського нагляду) – не більше 150 календарних днів з дня повідомлення виконавця листом про початок виконання будівельних робіт.
Розгорнути
Згорнути
Обсяг виконання робіт: згідно Додатку 2 до тендерної документації, а саме: “Завдання на коригування корп. 1”, “Реставраційне завдання корп. 1” та «Проєктна документація».
Строк виконання робіт:
першого етапу (коригування проєктної документації, проведення експертизи відкоригованого проєкту) – не більше 60 календарних днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін.
другого етапу (виконання будівельних робіт та авторського нагляду) – не більше 150 календарних днів з дня повідомлення виконавця листом про початок виконання будівельних робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 роботи
Виконання будівельних робіт, у тому числі коригування проєктної документації, проведення її експертизи та авторського нагляду за об'єктом: "Ремонт (реставраційний) приміщень їдальні адміністративної будівлі Національного банку України за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 1) з влаштуванням автоматичної установки пожежогасіння кухонного обладнання" (ДСТУ Б. Д.1.1- 1:2013 ) - 45312100-8
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Інститутська, 9 (корпус 1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за Договором здійснюється у наступному порядку: 1. перший платіж: за фактично виконані роботи з коригування проєктної документації протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін акту приймання-передавання виконаних робіт з коригування проєктної документації; 2. другий платіж: перерахування авансу протягом 10 робочих днів з дня відправлення Замовником листа-повідомлення про початок виконання будівельних робіт, у розмірі 30 % від вартості будівельних робіт. 3. Погашення авансу здійснюється під час оплати за фактично виконані будівельні роботи та змонтоване устаткування (обладнання) шляхом вирахування із суми вартості виконаних робіт та змонтованого устаткування (обладнання), відповідно до Акта № КБ-2в, Довідки № КБ-3 суми авансу до повного погашення авансу. 4. наступні платежі за фактично виконані будівельні роботи: Замовник здійснює оплату 95% вартості фактично виконаних будівельних робіт протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін Акту № КБ-2в та Довідку № КБ-3, що складена згідно з Актом № КБ-2в. 5. Оплата 5% вартості фактично виконаних будівельних робіт, що підтверджені підписаними раніше Актами № КБ-2в та Довідками № КБ-3, здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником сертифікату про відповідність закінченого будівництвом об’єкта проектній документації. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 16:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 16:14 |
Додаток 2 до тендерної документації.zip | |
30 вересня 2021 16:14 |
Тендерна документація_Інститутська 9.docx | |
30 вересня 2021 16:14 |
Додаток 8_Проєкт Договору_Інститутська_корп_1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
уточнення
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:19
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 16:08
Доброго дня, уточніть згідно якого нормативно правового акту встановлена дана вимога "інженерів-проектувальників, архітекторів, робітників (не менше 5 чоловік)"????
Чим вона передбачена???
Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД!
Відповідь: Доброго дня. Статтею 27 Закону України "Про архітектурну діяльність" визначено обов'язок Замовника доручати виконання окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, особам, які мають відповідний кваліфікаційний сертифікат або отримали сертифікат за напрямом професійної атестації в органах з сертифікації персоналу, акредитованих відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності", та включені до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. Враховуючи комплексність проекту, визначено відповідний перелік спеціалістів з кваліфікаційними сертифікатами за відповідними напрямками. У разі відсутності даних спеціалістів у Вашій організації, пропонуємо залучити їх та подати у своїй тендерній пропозиції.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:23
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 16:33
В ТД встановлена вимога "ДАБІ на - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини; • електропостачання і електроосвітлення;", що є дискримінаційною, та обмежує коло потенційних учасників!
Поясніть, НБУ є пам'ятка культурної спадщини??? чи до чого Вами встановлена вимога щодо ДАБІ на - реставрація, консервація, ремонтні роботи, реабілітація пам’яток культурної спадщини????
В технічному завданні не передбачені роботи на електропостачання і електроосвітлення, чому дана вимога міститься в ТД????
Вимагаємо не дискримінувати учасників та видалити дану вимогу з ТД!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Адміністративна будівля на вулиці Інститутській, 9 (корпус 1) перебуває на державному обліку як пам’ятка містобудування і архітектури національного значення «Будинок Державного банку, 1902 р.», охоронний № 905.
Обсяги та перелік робіт з коригування проектної документації визначено Завданням на коригування проєктної документації. Даним Завданням визначено відключення кухонного обладнання у разі виникнення пожежі за допомогою вбудованого реле, “сухі” контакти якого перемикаються при спрацюванні установки пожежогасіння (розробити схему відключення, у разі необхідності внести необхідні зміни в схеми електричних щитів живлення кухонного обладнання); - прокладання кабельних ліній ланцюгів відключення живлення кухонного обладнання; - прокладання кабельної лінії підключення установки, що проектується, до існуючої системи пожежної сигналізації будівлі; та інше.
Враховуючи вищезазначене, на виконання зазначених робіт Замовнику необхідно залучити ліцензовану підрядну організацію, яка має певний вид робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, а саме монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення.
Обсяги та перелік робіт з коригування проектної документації визначено Завданням на коригування проєктної документації. Даним Завданням визначено відключення кухонного обладнання у разі виникнення пожежі за допомогою вбудованого реле, “сухі” контакти якого перемикаються при спрацюванні установки пожежогасіння (розробити схему відключення, у разі необхідності внести необхідні зміни в схеми електричних щитів живлення кухонного обладнання); - прокладання кабельних ліній ланцюгів відключення живлення кухонного обладнання; - прокладання кабельної лінії підключення установки, що проектується, до існуючої системи пожежної сигналізації будівлі; та інше.
Враховуючи вищезазначене, на виконання зазначених робіт Замовнику необхідно залучити ліцензовану підрядну організацію, яка має певний вид робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, а саме монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання: 2.01.06 електропостачання і електроосвітлення.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 жовтня 2021 18:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 16:34
Шановний Замовнику! ТД містить вимогу до учасника: "...виконання договору(ів) на виконання робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту для об'єктів класу наслідків (відповідальності) СС3.." дана вимога є дискримінаційною. Закон України "Про публічні закупівлі", а саме стаття 16, не надає права Замовнику встановлювати клас наслідків таких договорів, а лише можливість використовувати кваліфікаційні критерії, зазначені у статті 16 : "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", тобото учасник має підтвердити наявність ДОСВІДУ (саме те, що може вимагати Замовник), а от за яким класом наслідків підтвердити позитивний досвід, це вже вирішує Учасник. У зв'язку з вищенаведеним вимагаємо внести зміни до тендерної документації у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі". Не внесення таких змін, дозволяє учасникам звертатися до контролюючих органів відповідно до Законодавства України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» (далі – Закон) до значних наслідків (СС3) відносяться пам’ятки культурної спадщини. Враховуючи вимоги зазначеного Закону, Замовник встановив відповідні вимоги до учасника.
Інформація про відміну
Дата відміни
20 жовтня 2021 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій