Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Готові текстильні вироби (39520000-3) (Намети)
Очікувана вартість
48 443 400,00 UAH
UA-2021-09-30-007019-b 685e2ac6045042b9b9b51faf4d38f5db
Спрощені торги із застосуванням електронної системи закупівель    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Трофанчук

+380444547422 o.k.trofanchuk@mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Трофанчук
+380444547422
o.k.trofanchuk@mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2021 18:00
Очікувана вартість: 48 443 400,00 UAH з ПДВ
Publication date: 30 вересня 2021 16:13
Enquiries until: 26 жовтня 2021 00:00
Complaints submission until: до 27 жовтня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 жовтня 2021 18:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Тендерна документація

25 жовтня 2021 11:48
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:48
324. Оголошення_25.10.2021.doc
25 жовтня 2021 11:48
324. Оголошення намети англ_25.10.2021.doc
25 жовтня 2021 11:48
Додаток №4.rar
25 жовтня 2021 11:48
Додаток №3.rar
25 жовтня 2021 11:48
324_зміни до оголошення.doc
11 жовтня 2021 15:16
проєкт договору.doc
30 вересня 2021 16:13
дозвіл Намети 2021-2022.pdf
30 вересня 2021 16:13
Додаток 2.doc
30 вересня 2021 16:13
Додаток 1.doc
25 жовтня 2021 11:48
Електронний підпис
19 жовтня 2021 15:49
Електронний підпис
19 жовтня 2021 13:48
Електронний підпис
11 жовтня 2021 15:17
Електронний підпис
06 жовтня 2021 12:01
Електронний підпис
30 вересня 2021 16:14
Електронний підпис
25 жовтня 2021 11:48
324. Оголошення_25.10.2021.doc
19 жовтня 2021 13:47
324. Оголошення_19.10.2021.doc
11 жовтня 2021 15:16
324. Оголошення намети 11.10.doc
06 жовтня 2021 11:59
324. Оголошення намети зміни.doc
30 вересня 2021 16:13
324. Оголошення намети.doc
25 жовтня 2021 11:48
324. Оголошення намети англ_25.10.2021.doc
19 жовтня 2021 15:48
324. Оголошення намети англ.doc
11 жовтня 2021 15:16
324. Оголошення намети англ.doc
06 жовтня 2021 11:59
324. Оголошення намети англ.doc
30 вересня 2021 16:13
324. Оголошення намети англ.doc
25 жовтня 2021 11:48
Додаток №4.rar
19 жовтня 2021 13:47
Додаток №4.rar
30 вересня 2021 16:13
Додаток №4.rar
25 жовтня 2021 11:48
Додаток №3.rar
19 жовтня 2021 13:47
Додаток №3.rar
30 вересня 2021 16:13
Додаток №3.rar
25 жовтня 2021 11:48
324_зміни до оголошення.doc
19 жовтня 2021 13:47
324_зміни до оголошення.doc
11 жовтня 2021 15:16
324 зміни до оголошення.doc
06 жовтня 2021 11:59
324 зміни до оголошення.doc
11 жовтня 2021 15:16
проєкт договору.doc
30 вересня 2021 16:13
проєкт договору.doc
30 вересня 2021 16:13
дозвіл Намети 2021-2022.pdf
30 вересня 2021 16:13
Додаток 2.doc
30 вересня 2021 16:13
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо строків поставки
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:29
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 12:02
Доброго дня. Звертаємось з проханням, щодо максимального збільшення строків поставки речового майна, а саме наметів, у зв’язку з великим замовленням та маленькими термінами постачання?
Відповідь: Замовником внесено зміни до оголошення про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель
Щодо приймання предметів речового майна
Дата подання: 01 жовтня 2021 15:30
Дата відповіді: 06 жовтня 2021 12:03
Звертаємось до Вас з наступним запитанням: Згідно Наказу Міністерства оборони України 19.07.2017 № 375 пункту 3 Розділу ІІ ПОРЯДОКУ здійснення контролю за якістю речового майна, що постачається для потреб Збройних Сил України, табірне майно, а саме намети не передаються до лабораторії, а відповідно не здійснюється вирізання з предметів речового майна для проведення лабораторних випробувань, що призводить до пошкодження даного намету та вплине на собівартість партії товару. Якщо здійснювати лабораторні випробування відповідно до порядку, це призведе до збільшення ціни на намети. Також звертаємо вашу увагу, що у договорі здійснюється відбір 20% предметів речового майна, але 20% від партії наметів складає 60 одиниць, тому перевірка буде відбуватися від 1-2 тижнів, що вплине на строки постачання . Просимо Вас переглянути умови приймання предметів речового майна в п. 2 договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Під час приймального контролю Товару за якістю представник Центрального управління контролю якості здійснює випадковий відбір зразків Товару (не менше 20%) з метою перевірки зовнішнього вигляду, конструкції, комплектності, лінійних вимірів, маркування та пакування на відповідність вимогам нормативної та/або технічної документації і контрольному зразку, а також перевіряє функціональність зразків Товару та комплектуючих шляхом їх розгортання і встановлення.
Умовами договору відбір зразків товару для перевірки у випробувальній лабораторії не передбачається.
Щодо встановлення в пункті 2.4 проекту договору, відбору з кожної партії не більше 2% відсотків Товару для перевірки.
Дата подання: 06 жовтня 2021 19:58
Дата відповіді: 11 жовтня 2021 15:18
Відповідно до умов пункту 2.4 проекту договору, що є додатком до тендерної документації, передбачено, що під час приймального контролю Товару за якістю Представник Центрального управління здійснює випадковий відбір зразків Товару з метою перевірки зовнішнього вигляду, конструкції, комплектності, лінійних вимірів, маркування та пакування на відповідність вимогами нормативної або/та технічної документації і контрольному зразку, а також перевіряє функціональність зразків Товару та комплектуючих шляхом їх розгортання і встановлення. З кожної партії Представник Центрального управління відбирає не менше 20% Товару для перевірки. При цьому, для встановлення та розгортання оного намету УСБ-56 необхідна робота 6 робітників протягом 2 годин, а для встановлення та розгортання оного намету УСТ-56 необхідна робота 6 робітників протягом 1 години. При цьому, для розгортання намету УСБ-56 або УСТ-56 необхідні лише сильні та здорові чоловіки, а на нашому швейному підприємстві працюють переважно жінки. Враховуючи, що за даною процедурою закупівлі необхідно здійнити постачання 650 зовнішніх наметів Намету УСБ-56 та 350 зовнішніх наметів Наметіу УСТ-56, то відповідно до умов викладених в пункту 2.4 поточного проекту договору, постачальнику для здійснення приймального контролю товару необхідно буде розгорнути аж 200 наметів для їх огляду представниками Центрального управління, на що в свою чергу потрібно аж 330 робочих годин, або 41 робочий день. Дана обставина унеможливлює виконання положень проекту договору в тому вигляді в якому він перебуває на данний момент. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до проетку договору та встановити в пункті 2.4 відбір з кожної партії не більше 2% відсотків Товару для перевірки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни до пункту 2.4 розділу ІІ проекту договору.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Намети (39522530-1) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С та внутрішній намет)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 33 705 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 337 050,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1011150 UAH
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

170 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С



ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Качалова, 3, м. Київ, Київська область, 03126, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Outdoor tent fabric C
CPV: 39522530-1
160 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С



ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Переможців, 6а, м. Харків, Харківська область, 61034, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Outdoor tent fabric C
CPV: 39522530-1
160 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С



ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Чорновола, 39, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29010, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Outdoor tent fabric C
CPV: 39522530-1
160 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С



ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Хуторська, 99, м.Одеса, Одеська область, 65041, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Outdoor tent fabric C
CPV: 39522530-1
50 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет





ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Качалова, 3, м. Київ, Київська область, 03126, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Inner tent
CPV: 39522530-1
40 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет





ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Переможців, 6а, м. Харків, Харківська область, 61034, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Inner tent
CPV: 39522530-1
30 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет





ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Чорновола, 39, м. Хмельницький, Хмельницька область, 29010, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Inner tent
CPV: 39522530-1
30 комп
Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет





ДК 021:2015: 39522530-1 — Намети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Хуторська, 99, м.Одеса, Одеська область, 65041, Україна
Дата доставки: 20 грудня 2021

Tent unified sanitation-barrack УСБ-56/2021 upgraded. Inner tent
CPV: 39522530-1

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично постачену продукцію здійснюється протягом 30 календарних днів (за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Міністерства оборони України за даним кодом видатків) з дати надання Постачальником до Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України належним чином оформлених документів передбачених цим Договором, але не пізніше ніж за п'ять робочих днів до закінчення поточного бюджетного року. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 33 705 000,00
UAH з ПДВ
33 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2021 09:34
Електронний підпис
04 листопада 2021 09:33
Довідка ДПС.pdf
04 листопада 2021 09:33
Довідка МВС.pdf
04 листопада 2021 09:33
Цінові переможець.pdf
03 листопада 2021 10:49
Електронний підпис
03 листопада 2021 10:48
Сертифікати ІSO (2021).pdf
29 жовтня 2021 10:04
Електронний підпис
29 жовтня 2021 10:03
Накази.pdf
29 жовтня 2021 10:03
Документи.pdf
29 жовтня 2021 10:03
Довідка ДПС.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
Переможець 33 705 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2021 13:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 листопада 2021 13:33

Вимога про усунення невідповідностей

ВИТЯГ із ПРОТОКОЛУ засідання тендерного комітету Міністерства оборони України щодо розгляду пропозицій учасників щодо закупівлі закупівлю готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети) 02.11.2021 м. Київ №75/324/8 ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Інформація щодо проведення процедури закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети): Лот 1. Намети (39522530-1) (Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С та внутрішній намет): 1) Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С; 2) Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет; Лот 2. Намети (39522530-1) (Намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С та внутрішній намет): 1) Намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2021 модернізований. Зовнішній намет тканина С; 2) Намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2021 модернізований. Внутрішній намет (надалі – готові текстильні вироби (39520000-3) (Намети) два лоти). 2. Розгляд цінових пропозицій (сканованих документів) на закупівлю готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети) два лоти. 3. Результати розгляду цінових пропозицій (сканованих документів) на закупівлю готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети) два лоти. СЛУХАЛИ: ІІ. У Департаменті державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів Міністерства оборони України розглянуто цінові пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та іншим вимогам оголошення про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель. За результатами розгляду цінових пропозицій на предмет їх відповідності умовам оголошення про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель та відповідності учасників кваліфікаційним та іншим вимогам замовника встановлено наступне: товариство з обмеженою відповідальністю "СІВЕРТЕКС" у складі цінової пропозиції за лотами 1 та 2 оприлюднені всі документи визначені оголошенням про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель для підтвердження кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. Разом з тим, учасник у складі пропозиції подано Свідоцтво щодо проходження Боярченком С.Ю. навчання у 2015 році. Строку дії Свідоцтва не зазначено. Учасник надав: Акт перевірки відповідності зразка технічним вимогам до тендерної документації та зразку-еталону (за наявності), виданого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України від 28.10.2021 № 1115, згідно якого було перевірено зразок “Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2021 модернізований (зовнішній намет тканина С та внутрішній намет” та за результатом перевірки комісією встановлено, що зразок товару відповідає вимогам технічних умов “Зміни № 5 Намет уніфікований санітарно-барачний УСБ-56/2005” ТУ У 25.1-00310143-086:2005 та зразку-еталону; Акт перевірки відповідності зразка технічним вимогам до тендерної документації та зразку-еталону (за наявності), виданого Головним управлінням розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України від 28.10.2021 № 1116, згідно якого було перевірено зразок “Намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2021 модернізований (зовнішній намет тканина С та внутрішній намет” та за результатом перевірки комісією встановлено, що зразок товару відповідає вимогам технічних умов “Зміни № 5 Намет уніфікований санітарно-технічний УСТ-56/2015” ТУ У 41.0-39076229-001:2015 та зразку-еталону. Забезпечення цінової пропозицій надано у формі гарантій від 28.10.2021 № 19724/21-ТГ та № 19725/21-ТГ, виданих акціонерним товариством “БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ”. Гарантії відповідають вимогам оголошення про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель. ІІІ. Розгляд членами тендерного комітету цінових пропозицій учасників процедури закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети) два лоти на предмет їх відповідності умовам оголошення про проведення відбору учасників для проведення спрощених торгів із застосуванням електронної системи закупівель та відповідності учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника. За результатами розгляду цінових пропозицій учасників членами тендерного комітету пропонується: повідомити товариство з обмеженою відповідальністю "СІВЕРТЕКС" за лотами 1 та 2 про усунення недоліків в документах, які виявлені під час розгляду пропозиції, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту повідомлення учасника відбору про виявлені недоліки. ВИРІШИЛИ: 1. Відповідно до вимог частини шістнадцятої статті 25 Закону України "Про оборонні закупівлі" повідомити товариство з обмеженою відповідальністю "СІВЕРТЕКС" за лотами 1 та 2 про необхідність усунення недоліків в документах, які виявлені під час розгляду пропозиції, шляхом прикріплення уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту повідомлення учасника відбору про виявлені недоліки щодо процедури закупівлі готових текстильних виробів (39520000-3) (Намети) два лоти.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2021 13:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
33 705 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2021 12:00
Договір № 286-3-21-127 від 17.11.2021.pdf укладений
22 листопада 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2022 18:02
Дод. угода № 2 від 26.01.2022 до договору № 286-3-21-127 від 17.11.2021.pdf зміни до договору
27 січня 2022 18:01
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 16:34
Дод. угода № 1 від 31.12.2021 до договору № 286-3-21-127.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін відповідно до частини 6 статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 11.4 та 11.5 розділу XI Договору
Номер договору про закупівлю: 286/3/21/127
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1 до договору № 286/3/21/127
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 286/3/21/127
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML