Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з прокату автовишки
Очікувана вартість
122 933,00 UAH
UA-2021-09-30-006691-b bfacdb333e8f40afa5230e7a4d451d5a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкода Наталія Олександрівна

0972100950 SHKODA.NA@TEPLOSETI.ZP.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОНЦЕРН “МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ”
Код ЄДРПОУ: 32121458
Вебсайт: http://teploseti.zp.ua
Місцезнаходження: 69091, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Україна, м. Запоріжжя, бульвар Гвардійський, 137
Контактна особа: Шкода Наталія Олександрівна
0972100950
SHKODA.NA@TEPLOSETI.ZP.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 00:05
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 жовтня 2021 00:05
Очікувана вартість: 122 933,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 229,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45510000-5: Прокат підіймальних кранів із оператором


Послуги з прокату автовишки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 Год.
Послуги з прокату автовишки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45510000-5 — Прокат підіймальних кранів із оператором

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг ( далі Акт) на підставі виставленого рахунку. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 жовтня 2021 00:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ АТП 08-13 118 800,00
UAH з ПДВ
118 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 жовтня 2021 17:32
Електронний підпис
06 жовтня 2021 17:30
Призначення директора.PDF
06 жовтня 2021 17:30
Виписка з ЄДР.PDF
06 жовтня 2021 17:30
СТАТУТ.PDF
06 жовтня 2021 17:30
Довідка про реквізити.PDF
06 жовтня 2021 17:30
Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ АТП 08-13

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ АТП 08-13
#31037004
Переможець 118 800,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2021 09:13

Документи

18 жовтня 2021 09:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2021 09:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АТП 08-13
#31037004
118 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2021 09:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2022 13:12
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 15:57
Додаткова угода 1 до Договору 1034-2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 15:36
Договір 1034-2021 від 21.10.21.pdf укладений
21 жовтня 2021 15:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункт.1 п.9.4. розділу 9 Договору № 1034/2021 від 21.10.2021 р. уклали цю додаткову угоду про наступне: 1.Сторони домовились зменшити обсяг закупівлі Договору та відповідно пункт 2.1. Договору про закупівлю № 1034/2021 від 21.10.2021 року викласти в наступній редакції: «2.1. Загальна сума Договору на послуги з прокату автовишки, відповідно до результатів аукціону, становить 37125,00 грн. ( тридцять сім тисяч сто двадцять п’ять грн. 00 коп. ), у тому числі ПДВ 6187,5 грн. (шість тисяч сто вісімдесят сім грн. 50 коп.). 2. Викласти Додаток 1 у новій редакції. 3. Всі інші умови Договору про закупівлю № 1034/2021 від 21.10.2021 року, залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, по одному для кожної із Сторін, які мають однакову юридичну силу. 5. Ця Додаткова угода набуває чинності з дати її підписання Сторонами та скріплення її підписами і печатками і є невід'ємною частиною договору № 1034/2021 від 21.10.2021 р.
Номер договору про закупівлю: 1034/2021
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2021 — 30 грудня 2021
Сума оплати за договором: 37 125,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 187,50 UAH)