Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консервовані овочі та повидло
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2021-09-30-006430-b b30f84ca53914f318f3b2dcec7a92d73
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ільчук Світлана Сергіївна

+380457264093 ilchuk-svetta@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37361483
Місцезнаходження: 08703, Україна , Київська обл., місто Обухів, вул. Каштанова, 13
Контактна особа: Ільчук Світлана Сергіївна
+380457264093
ilchuk-svetta@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 вересня 2021 15:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 жовтня 2021 15:46
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 жовтня 2021 15:46
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Консервовані овочі та повидло
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
240 шт
Огірки консервовані 3л.с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331000-7 — Оброблені овочі
500 шт
Горошок зелений консервований 0,5л с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331462-3 — Консервований горох
250 шт
Ікра кабачкова 0,5л с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331460-9 — Овочеві консерви
375 шт
Томатна паста 0,5л с/б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15331425-2 — Томатне пюре
80 шт
Повидло 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08700, Україна, Київська область, м.Обухів, Заклади дошкільної освіти та заклади загальної середньої освіти Обухівської міської територіальної громади
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15332100-5 — Оброблені фрукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 вересня 2021 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 вересня 2021 15:42
оголошення консер.docx
30 вересня 2021 15:42
Додаток 4 дислокація.docx
30 вересня 2021 15:42
Додаток 3 Проєкт договору консерва.docx
30 вересня 2021 15:42
Додаток 2 технічка консер.docx
30 вересня 2021 15:42
Додаток 1 консерва.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2021 15:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА 50 180,00
UAH з ПДВ
50 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 жовтня 2021 01:16
Електронний підпис
09 жовтня 2021 01:12
Аналогічний договір.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст2.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Аналогічний договір.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст3.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Форма ПропозиціїД1ст2.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст4.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат2.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Лист новий товар.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат1.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Копія паспорту.ст1.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст1.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат3.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Копія паспорту.ст5.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат6.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Форма ПропозиціїД1ст1.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Копія паспорту.ст2.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат4.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст6.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Захист довкілля.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Копія паспорту.ст4.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Сертифікат5.jpg
09 жовтня 2021 01:12
Лист 70_.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Проєкт договоруД3ст5.jpeg
09 жовтня 2021 01:12
Копія паспорту.ст3.jpeg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЛОМІЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
#1804908741
Переможець 50 180,00
UAH з ПДВ
11 жовтня 2021 13:35

Документи

11 жовтня 2021 13:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2021 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОЛОМІЄЦЬ ВАЛЕНТИНА ОЛЕКСІЇВНА
#1804908741
50 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 жовтня 2021 13:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 квітня 2022 10:55
Електронний підпис укладений
01 квітня 2022 16:26
прот 37 від 31.03.22.PDF зміни до договору
01 квітня 2022 16:25
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 09:52
дод уг 3 до дог 475 від 12.10.21.PDF зміни до договору
18 січня 2022 09:50
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:49
дод уг 2 до дог 475 від 12.10.21.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:47
Електронний підпис укладений
14 грудня 2021 17:02
дод уг 1 до дог 475 від 12.10.21.PDF зміни до договору
14 грудня 2021 16:56
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2021 11:16
дог 475 ФОП Коломієць В.О..PDF укладений
12 жовтня 2021 11:14

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Огірки консервовані 3л.с/б 240 шт 72,00
UAH
Горошок зелений консервований 0,5л с/б 500 шт 27,00
UAH
Ікра кабачкова 0,5л с/б 250 шт 23,00
UAH
Томатна паста 0,5л с/б 375 шт 30,00
UAH
Повидло 1кг 80 шт 30,00
UAH

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі згідно п.1 ч.5 ст.41 Закону України Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 475
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, згідно п.6 ст.41 ЗУ про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 475
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження договору на 20% згідно п 6 ст 41 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 475
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Невірно вказана загальна сума договору
Номер договору про закупівлю: 475
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 37 Невірно вказана загальна сума договору
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Томатна паста 0,5л с/б 231 шт 30,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2021 — 02 квітня 2022
Сума оплати за договором: 41 726,00
UAH