Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
21Т-249_43130000-3 - Drilling equipment (Drilling bits in assortment)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Вебсайт: | http://ugv.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Контактна особа: |
Сергій Іващенко +380444612520 serhii.ivashchenko@ugv.com.ua |
Додаткові контактні особи: |
Попович В +380444614735 vitalii.popovych@ugv.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JSC UKRGASVYDOBUVANNYA |
National ID: | 30019775 |
Contact point: |
Serhii Ivashchenko +380444612520 serhii.ivashchenko@ugv.com.ua |
Additional contacts: |
Попович В +380444614735 vitalii.popovych@ugv.com.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 15:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 листопада 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 02 грудня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 130 887 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 308 870,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами). Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п.8 Розділу І. Загальні положення, п.1, 2, 3 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій та додатку №8 цієї тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 3926610 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю.. Умови повернення, вимоги до банків та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п.9 Розділу І. Загальні положення, п.6 Розділу VІ. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю та додатку 8.1 до тендерної документації. |
Publication date: | 30 вересня 2021 15:05 |
Enquiries until: | 22 жовтня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 жовтня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 листопада 2021 15:00 |
Information
Estimated total value: | 130 887 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 308 870 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43130000-3: Бурове обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата по факту поставки протягом 30 календарних днів з дати постачання та підписання акту прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 15:05 |
Додаток 7 Розрахунок приведеної вартості_товари 17.09.21.xlsx | |
30 вересня 2021 15:05 |
Додаток 6 Опитувальник (фіз. особи) 26.02.xlsx | |
30 вересня 2021 15:05 |
Додаток 5 Опитувальник (юридичної особи) 26.02.xls | |
30 вересня 2021 15:05 |
ТД_21Т-249_Бурові долота.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
До процесу прекваліфікації допускаються учасники, які в складі своєї пропозицій надали документи, що підтверджують їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а технічні характеристики запропонованої ними продукції відповідають технічним вимогам Додатку №3 до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
АТ «Укргазвидобування»
Вих №28/11/21
Дата 28 листопада 2021 р.
Пропозиція ТОВ «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН» до тендеру №21Т-249 з предмету закупівлі 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) була відхилена на етапі розгляду. ПРОТОКОЛ розгляду тендерних пропозицій UA-2021-09-30-005711-b зазначає, що пропозиція учасника не відповідає вимогам технічної специфікації.
Просимо врахувати, що група компаній Шлюмберже, представлена в Україні ТОВ «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН» є безпосереднім виробником доліт та їх компонентів, що включає також PDC різці.
Спираючись на наступні факти, що доводять відповідність пропозиції технічним специфікаціям, просимо переглянути рішення та допустити нашу компанію до участі у реверсивному аукціоні.
1. Нами подано пропозицію, оформлену у відповідності з формою Додатку 3 до тендерної документації з детальним описом товару, в якому зазначено вимоги до різців, які вимагаються замовником АТ «УКРГАЗВИДОБУВАННЯ», вказані типи бурових доліт згідно нашої номенклатури та повна відповідність вимогам Тендерної документації Замовника
2. Посилаючись на Додаток Тендерної документації 3.1. Документи, що підтверджують відповідність запропонованого товару встановленим вимогам та містить Примітку у Пункті 2 «*Примітка: допускається надання скан-копії паспорта та/або технічного бюлетеня від фактичного Виробника на запропонований товар, який був виготовлений Виробником раніше, у разі якщо такий товар повністю відповідає вимогам до предмету закупівлі згідно із Додатком №3.» нами завантажені скановані копії Бурових доліт з вказанням типу які виготовляються серійно та відповідають вимогам предмету закупівлі згідно з Додатком №3.
3. Наша тендерна документація містить посилання на Інформаційний Лист про відповідність виробника різців, який був підготовлений та завантажений з усією тендерною документацією. Повторно надається додатком до цього листа.
4. Спираючись на те, що відповідно до умов тендерної документації дозволяється надання технічних бюлетенів Бурових доліт, які виготовляються серійно та відповідають вимогам предмету закупівлі згідно з Додатком №3, Просимо Вас переглянути рішення Тендерного комітету від 25 листопада 2021 р. та надати можливість ТОВ «СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН» прийняти участь в аукціоні закупівлі.
Додатки
1) 1.4 Додаток №3 до тендерної документації з детальним описом товару, що пропонується ним в рамках даної процедури закупівлі підписаної уповноваженим представником Учасника.
2) Гарантійний лист виробника різців.
3) Копія сторінки розділу з посиланням на інформ-лист.
Підстави відхилення Вашої пропозиції зазначено в Протоколі розгляду тендерних пропозицій, опублікованому 25.11.2021 р.
На підставі вищезазначеного вимушені відхилити Вашу вимогу та повідомити, що замовник аналізує інформацію/документи учасників процедур закупівель згідно з документами, що надані відповідно до встановлених вимог тендерної документації та виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-14-000082 ● 5215172c4ff94a8f9cacd652f33bd353
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 лютого 2022 17:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-09-30-005711-b 30.09.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-02-16 16:34:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі
21Т-249_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті) (ДК 021:2015 43130000-3 - Бурове обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005711-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов частини 6 тендерної документації, в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії/стендбай акредитиву.
Щодо надання пояснення з підтверджуючими документами стосовно обґрунтованої необхідності для продовження строку розгляду тендерної пропозиції для укладання договору про закупівлю.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім того, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо членів тендерного комітету (файл у форматі PDF, тощо, з відображенням особистих підписів членів тендерного комітету), що приймали рішення про визначення переможця торгів та відповідальних за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-02-18 09:41:11
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 21Т-249_43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), ідентифікатор закупівлі № UA-2021-09-30-005711-b
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 березня 2022 |
Порушення не виявлено
- UA-M-2022-05-26-000034 ● e2512531aa8d4f8898b66e18bfad7a82
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 травня 2022 19:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022
№ 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15
UA-2021-09-30-005711-b 30.09.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-06-23 09:58:11
Аргументовані заперечення до висновку
Відповідно до абз. 2 ч. 8 ст. 8 Закону оприлюднюємо через електронну систему закупівель аргументовані заперечення до висновку по процедурі відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), 21Т-249, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-30-005711-b
- Аргументовані заперечення на висновок ДАСУ 21Т-249.doc
- 1.2.1-2_Накз про призначення директора.pdf
- 1.2.2. Лист від Ulterra Drilling Tehnologies L.P.pdf
- 1.4_Рішення учасника про надання згоди на укладення договору.pdf
- Електронний підпис
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-07-01 11:28:54
про надання роз"яснень
Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) здійснила моніторинг процедури закупівлі бурового обладнання (Бурові долота в асортименті) (код ДК 021:2015:43130000-3: Бурове обладнання) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005711-b), проведеної акціонерним товариством «Укргазвидобування» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1, абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, яке відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 20.06.2022.
Варто зазначити, що Замовник 23.06.2022 в електронній системі закупівлі у розділі «Звернення за роз’ясненням щодо висновку» розмістив «Аргументовані заперечення до Висновку» (далі – Заперечення), які не містять звернення щодо роз’яснень змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку.
Відповідно до Заперечень, розміщених в електронній системі закупівель, Держаудитслужба зазначає.
1. Щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ендейвер».
Відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначаємо, що пунктом 5 стаття 1 Закону передбачено, що веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет.
Крім того, забезпечення функціонування веб-порталу Уповноваженого органу здійснюється, у тому числі, за рахунок надання авторизованим електронним майданчикам платного доступу до нього
Враховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником, оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Крім того замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до статті 26 Закону інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Тендерна документація, що затверджена рішенням тендерного комітету Замовника від 30.09.2021 № 1914, не містить вимоги щодо надання учасником торгів копії наказу про призначення уповноваженого з антикорупційної програми юридичної особи.
При цьому учасник ТОВ «Ендейвер» підтвердив відсутність підстав, встановлених статтею 17 Закону шляхом заповнення інформації у відповідних полях та в порядку, визначених в електронній системі закупівель та відповідно до вимог частини 6 розділу ІІІ тендерної документації.
Отже, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Ендейвер» з підстав, наведених у протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.11.2021, чим порушив вимоги абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
2. Щодо не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН».
Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю, зокрема таких як: протокол засновників або наказ про призначення, або довіреність (доручення), або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи або представника учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Отже Замовник визначив надання учасниками копій документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю.
Необхідно зазначити, що учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» здійснює діяльність на підставі модельного статуту, пунктом 33.10 якого передбачено, що саме рішенням загальних зборів учасника приймається надання згоди директору на вчинення товариством значного правочину, розмір якого визначений пунктами 39.2, 40 модельного статуту.
Водночас учасник ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» у складі тендерної пропозиції надав лише лист засновника Ulterra Drilling Technologies, L.P. (УЛТЕРРА ДРШЛІНГ ТЕКНОЛОДЖІС ЕЛ.ПІ.) від 22.10.2021 б/н, в якому зазначив зокрема, що ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН» уповноважено брати участь у закупівлі і для цього подати всі необхідні документи, пов’язані з продукцією, а у випадку перемоги в тендері підписати контракт.
При цьому, зазначений лист не є рішенням загальних зборів учасника, щодо надання згоди на вчинення значного правочину та не відповідає пункту 33.10. модельного статуту ТОВ «УЛТЕРРА ЮКРЕЙН», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та підпункту 1.2 Додатку 1 до тендерної документації.
Слід зазначити, що Замовник 12.11.2021 оприлюднив в електронній системі закупівель вимогу про усунення невідповідностей до 13.11.2021 учаснику даної закупівлі ТОВ «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» за аналогічним порушенням (відсутність рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення директором відповідного правочину або інформацію про вартість чистих активів Товариства).
Зауважуємо, що відповідно до вимог пункту 4 частини першої статті 5 Закону закупівлі здійснюються за принципами, зокрема недискримінація учасників та рівного ставлення до них.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання аргументованих заперечень на висновок про результати моніторингу Державною аудиторською службою України процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) по предмету закупівлі 43130000-3 - Бурове обладнання (Бурові долота в асортименті), 21Т-249, ідентифікатор закупівлі №UA-2021-09-30-005711-b
2022-06-23 10:37:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Оскарження в суді
Опис: | Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ за результатами проведеного моніторингу закупівлі |
Дата публікації: | 01 липня 2022 |
Номер відкриття провадження: | 640/9701/22 |
Дата відкриття провадження: | 07 травня 2022 |
Документи:
08 липня 2022 13:08
|
Електронний підпис |
08 липня 2022 13:06
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21Т-249.docx |
01 липня 2022 14:28
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ 21Т-249.docx |
08 липня 2022 13:08
|
Електронний підпис |
01 липня 2022 14:31
|
Електронний підпис |
08 липня 2022 13:06
|
Інформація стосовно відкриття провадження 21Т-249.docx |
01 липня 2022 14:28
|
Інформація стосовно подання до суду оскарження висновку ДАСУ 21Т-249.docx |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019775 |
Місцезнаходження: | 04053, Україна, м. Київ обл., г. Киев, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
Honghua International Co., Ltd. | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "СМІТ СЕРВІСЕЗ ЮКРЕЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЬЮТЕК ЮКРЕЙН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕЙКЕР ХЬЮЗ УКРАЇНА" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "Ендейвер" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
Wuhan Longway Petroleum Technology Co., Ltd | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
|
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 13 листопада 2021 09:03
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 грудня 2021 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" |
57 680 000,00
UAH з ПДВ
|
47 823 461,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "НЬЮТЕК ЮКРЕЙН" |
91 908 036,00
UAH з ПДВ
|
47 823 462,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
129 579 000,00
UAH з ПДВ
|
129 579 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УЛТЕРРА ЮКРЕЙН" #44286709 |
Переможець |
47 823 461,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 14:49
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 04 грудня 2021 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2023 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 10:53
|
Додаткова угода №2 до дог. №УБГ 395 015-21_Ултерра Юкрейн.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2022 17:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 грудня 2022 11:29
|
Додаткова угода №1 до дог. №УБГ 395-015-21_Ултерра Юкрейн.pdf | зміни до договору |
06 грудня 2022 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2021 08:39
|
Договір № 395 ТОВ Ултерра Юкрейн-.pdf | укладений |
28 грудня 2021 08:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | - продовження строку дії договору та поставки товару; - заміна товару, характеристики якого визначені Договором на товар з покращеними характеристиками |
Номер договору про закупівлю: | УБГ 395/015-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | УБГ 395/015-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |