Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Дєлієргієв Геннадій Георгійович +380963616027 udh@omr.odessa.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 вересня 2021 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 жовтня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 жовтня 2021 14:55 |
Початок аукціону: | 18 жовтня 2021 15:17 |
Очікувана вартість: | 3 808 737,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,05% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 400 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 вересня 2021 14:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 вересня 2021 14:51 |
проект догорову.doc | |
30 вересня 2021 14:51 |
ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-07-000024 ● aa10b6fb6a1c4b6289f9f8f3cb835695
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 липня 2022 14:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.07.2022
№ 15-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 07.07.2022 № 15-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-09-30-005431-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-07 15:42:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005431-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-12 10:54:01
Пояснення на запит
Моніторинг до закупівлі робіт
«Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг».
UA-2021-09-30-005431-b
На Ваш запит від 07.07.2022 15:42 пояснюємо наступне.
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення здійснено з урахуванням пункту 4 розділу III Методи визначення очікуваної вартості Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 розрахунок очікуваної вартості робіт на основі будівельних норм, а саме очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» від 13.09.2021 року № 16 – 1068/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної та наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 44 від 14.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі»;
Пунктом 1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою ефективного використання державних коштів Кабінет Міністрів України чітко затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету.
Пунктом 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 (зі змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 з 19.12.2020) передбачено, що головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядники бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єкти господарювання державного сектору економіки державних коштів зобов’язані забезпечувати:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Тобто, з урахуванням норм п. 1 цієї постанови відповідні заходи стосуються головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки державних коштів, які використовують кошти державного бюджету.
Що стосується органів місцевого самоврядування, то відповідно до пп.1 п. 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів рекомендовано затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управління дорожнього господарства Одеської міської ради є виконавчим органом Одеської міської ради і створюється відповідно до Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні». Керуючись статтею 31 Закону України «Про місцеве самоврядування», якою визначені повноваження виконавчих органів сільських, селищних, міських рад у галузі будівництва, Рішенням виконавчого комітету Одеської міської ради № 39 від 25.02.2016. Управління дорожнього господарства Одеської міської ради призначено замовником з розробки проектно-кошторисної документації та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального і поточного ремонту вулично-дорожньої мережі та об’єктів благоустрою комунальної власності та загального користування, розташованих у м. Одесі.
Таким чином, розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сторінці власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів носить рекомендаційний характер та є не обов’язковим.
Останні зміни до Розпорядження Одеського міського голови № 1108 від 01.11.2016 «Про заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів» вносились розпорядженням Одеського міського голови № 146 від 25.02.2020. https://omr.gov.ua/ua/acts/mayor/89608/
Аналогічне питання було розглянуто при проведені моніторингу Департаментом моніторингу закупівель ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ за процедурою закупівлі «Капітальний ремонт вул. Шота Руставелі у м. Одесі» Коригування (ідентифікатор закупівлі UA-2021-09-13-002599-a). За результатами проведеного моніторингу порушень не встановлено.
Додатки:
1. Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду проектної документації на будівництво в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» від 13.09.2021 року № 16 – 1068/01 – 21 затверджений т.в.о. директора філії ДП «Укрдержекспертиза» в Одеській області М. Шадріної;
2. Наказ начальника Управління дорожнього господарства Одеської міської ради № 44 від 14.09.2021 року про затвердження проектно – кошторисної документації на виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі»;
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі».
Уповноважена особа,
фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-12 18:21:23
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-09-30-005431-b) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Відповідно до пункту 12.2 розділу ХІІ договору від 03.11.2021 № 44 (зі змінами від 09.12.2021) закінчення терміну дії даного договору - 31.12.2021 року.
Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому не оприлюднено в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-15 13:44:06
пояснення
звіт про виконання договору у наявності управління дорожнього господарства Одеської міської ради з 09.12.2021 року
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідь на висновок щодо моніторингу до закупівлі робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі» ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг». UA-2021-09-30-005431-b На Ваш висновок від 19.07.2022 14:49 пояснюємо наступне. Відповідно до вимог п. 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту Закон) тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Так, відповідно до п. 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації чітко визначено приклади формальних (несуттєвих) помилок, зокрема: - зазначення неповного переліку інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі, що наданий у складі тендерної пропозиції. При цьому слід зазначити, що відвідний приклад відповідає п. 2 Переліку формальних помилок затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 710 (далі по тексту Наказ 710), а саме помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Приклади формальних помилок наводяться у документації, саме для уточнення короткого змісту опису викладеному у формі переліку формальних помилок відповідно до Наказу 710. Замовник має право та це його право не обмежено жодним нормативно-правовим актом законодавства розтлумачити короткий опис формальних помилок конкретними прикладами, навпаки саме цього й вимагає п. 19 частини другої статті 22 Закону. З цього приводу порушення в частині складання тендерної документації відсутнє. Звіт про виконання договору оприлюднений у паперовій формі в повній мірі відповідає частині першій статті 42 Закону та містить всю визначену Законом інформацію. Крім того, звіт про виконання договору про закупівлю може містити іншу інформацію. Слід зазначити про своєчасність розміщення звіту про виконання договору, проте через незадовільну роботу наприкінці року майданчика ТОВ "Держзакупівлі.Онлайн", постійні збої при завантаженні документів, неможливість накладення підпису відповідний недолік було виявлено лише під час моніторингу. Уповноважена особа, фахівець з публічних закупівель ______________ Г. Г. Дєлієргієв
2022-07-21 13:26:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 жовтня 2021 15:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" |
3 800 000,00
UAH з ПДВ
|
3 758 460,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНА ДІЛЬНИЦЯ "ОДЕСГОЛОВПОСТАЧ" |
3 801 377,58
UAH з ПДВ
|
3 761 377,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДСК АВТОШЛЯХ" #42803805 |
Переможець |
3 758 460,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2022 13:40
|
Звіт про виконання | укладений |
15 липня 2022 13:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2021 16:49
|
Доп уг 1 (44-21).pdf | зміни до договору |
09 грудня 2021 16:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 15:11
|
договір | укладений |
05 листопада 2021 15:04
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі | 1 | роб |
3 758 460,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дострокове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 44 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Бузкової у м. Одесі | 1 | роб |
3 758 460,00
UAH з ПДВ
|